Monday, August 29, 2005

Αφιερωμένο στον μόνο άντρα που με σκεφτόταν Παρασκευή βράδυ πριν πάει για ποτάκι....

Το παρακάτω κείμενο είναι η απάντηση του Art Attack στο αμέσως προηγούμενο σχόλιο μου.


Εχει παραγινει τελικα το κακο με ολους αυτους τους δαφνοστεφανομενους φλωρους,τους υπερασπιστες της Ελληνικης γλωσσας.Εχω βαρεθει στην κυριολεξια ολους αυτους που δηθεν μιλανε σωστα την Ελληνικη γλωσσα.Που γραφουν με σωστη συνταξη.Που εχουν κατεβασει χιλιαδες βιβλια.Που γραφουν και σου δινουν αναφορες απο Ηροδοτο μεχρι Ελυτη.Επικαλουνται τους μεγαλους Ελληνες αλλα οι ιδιοι ειναι κινητα σκυλαδικα.Και ποιοι παρακαλω ειναι αυτοι? χεχε μα φυσικα οι αταλαντοι,αυτοι που ποτε δεν θα κανουν τιποτα περισσοτερο απο το να καταφερουν να αγγιζουν τις ευαισθητες χορδες αλλων ασχετων μπαζων με αναφορες στα κειμενα τους απο παππουληδες μεχρι χιονισμενα χριστουγεννα στο χωριο. Βαρεθηκα το υφακι τους.Βαρεθηκα τα υπονοουμενα τους,αν τυχον κανεις καποιο ορθογραφικο λαθος, η πεις μια λαθος εκφραση.Τι λε ρε μπιμπικοσπυρι και συ χοντρελο ζαβη που επειδη εμαθες τον Μπαμπινιωτη απ' εξω, θα με κοιταξεις μ εκεινο το ταχα μου ολο κουτοπονηρια υφακι σου και θα μου κανεις και παρατηρηση.Χεστηκα ρε φασιστακια γα την γλωσσα σας και την ορθογραφια σας και τα μεα σας.Ζουραρηδες της συμφορας.Λες και θα αλλαξει ο πλανητης αν γραψεις λαθος μια λεξη,λες και θα αλλαξει η ζωη μου η η ζωη σου, η θα ερθουν τα πανω κατω, η θα σταματησει η πεινα, η οι πολεμοι.Τι μας λες καλε..σοβαρα ε! Κing size επαρχιωτες! Λες κι αν δεν μου ξεφυγει καποια λεξη λαθος θα σταματησω να εχω τις αναγκες που εχω τωρα, η θα γινω πιο πνευματικος ανθρωπος.Μαλακιες,τιποτα δεν θα γινω, οπως δεν εγιναν φυσικα και ολοι αυτοι που τους βγηκαν τα ματια στα λεξικα και μαθανε και ολη τη Ελληνικη γραμματικη απ'εξω.Εχω δει τετοια ψοφιμια που ειναι χειροτερα και απο τον απλο βοσκο σε καποιο βουνο της επαρχειας.Εχω δει την ανοησια και τη σαχλαμαρα που κουβαλανε.Ειδα ποσο μαλακες και φτηνοι και επικινδυνοι μπορουν να γινουν οι Ελληναρες μπροστα σ'ενα φουστανι η ενα φουσκωμενο ανδρικο παντελονι.Το κομπλεξ και η πτωχοαλαζονεια τους δεν εχει ορια.Εχει καταντησει φασιστικο μικρα μου και σας καταλαβαινω γιατι οταν ο αλλος απεναντι ,προσταζει την αληθεια, δεν εχετε απο που να πιαστειτε, και αμολατε παπαριες σαν αγαμητες γεροντοκορες φιλολογοι λιγο πριν απο την συνταξη!Αραγε τι αλλο θα βρειτε για να στεγασετε και να δικαιολογησετε την ασημαντη υπαρξη σας.Ειμαι πολυ περιεργος!Προσωπικα χεστηκα αν θα γραφω σωστα μια λεξη η θα εχω σωστη συνταξη στα κειμενα μου και πολυ περισσοτερο αν αυτα που γραφω χαλαει τον ψυχικο κοσμο του καθε Nerd Eλληναρα που με διαβαζει.Εμενα μ'ενδιαφερουν οι ανθρωποι που δεν θα κρινουν τους αλλους αναλογα με το ποσο καλα διαχειριζονται την εκφορα του λογου τους ,αλλα για τα αλλα τους, τα σπουδαια τους,την εντιμοτητα τους,το ηθος τους,το κατα ποσο αξιοπρεπεις ειναι η οχι.Πρωτιστως θελω να ειμαι δημιουργος και οχι ορθο-γραφος.Θελω να αφησω κατι πισω μου,και θα αφησω.Θα ειμαι καπου σ'ενα μουσειο,σ'ενα τοιχο ενος σπιτιου,σε μια αποθηκη,αλλα θα ειμαι! Ενω εσυ παπαρα, αυνανα της γλωσσας Ελληνολατρη υπερασπιστη της καθαροτητας και της ορθογραφιας δεν θα εισαι πουθενα (το πολυ σε κανενα αρχειο του Google) κι'αυτο θα σε τρωει μεχρι να πεθανεις ,αλλα το σαρακι σου ειναι η δικια μου γλυκεια εκδικηση προς εσενα.Λοπον αντε παω για ποτακι γιατι ηδη πολυ ασχοληθηκα με σπασικλες!Βρες τε αλλο παιχνιδακι να γεμισετε την αδεια καθημερινοτητα σας.Εγω με σας καθαρισα....ciou! (το ciou το εγραψα ετσι επιτηδες ..μη κανεις το κοπο να ασχοληθεις ΚΑΙ μ'αυτο .)

...Αγαπητέ μου Art Attack: ...μήπως να άλλαζες λίγο τις προτεραιότητές σου; (καλά, Παρασκευή βράδυ πριν βγεις για "ποτάκι" το μόνο πράγμα που σε απασχολούσε ήταν το ποστ μου; Ειλικρινά αν ήξερα ότι θα σε χαλούσε τόσο πολύ αυτή η ιστορία θα το έχεζα το όλο θέμα...καλή βδομάδα - α, και λίγο χιούμο δεν έβλαψε ποτέ κανένα - είναι και απαραίτητο συστατικό της ικανότητας να δημιουργείς πράγματα που θα κρεμαστούν σε ένα τοίχο).


2 comments:

THE NIVA said...

Όταν απφασίσατε να μεταφέρετε τις διαφορές σας στο ρινγκ, φωνάξτε να οργανώσω το stand των στοιχημάτων. Btw, ο φίλος σου ο ΑΑ τα πήρε λίγο περισσότερο από όσο θα έπρεπε. Έχουν πολύ ενδιαφέρον όμως οι υπαινιγμοί του για σένα, που είναι πολύ μακριά από το να χαρακτηριστούν insightful...

Provato said...

niva μου... whatever....

Μπε μπεεεεε