Monday, October 10, 2005

Τα μάτια της Λώρας Μ.

Η φίλη μου η Λώρα Μ. μου υποσχέθηκε ότι μία φορά κάθε δύο βδομάδες θα μου στέλνει μία - δύο αράδες ανά ζώδιο με τις τάσεις των πλανητών για τις επόμενες 15 μέρες για να τις ανεβάζω εδώ στο www.provato.gr.

Το περιμένω με ανυπομονησία, διότι η Λώρα είναι ΦΟΒΕΡΗ στις αναλύσεις της για τις ζωδιακές τάσεις... Η ματιά της στο όλο θέμα "Ζώδια και προβλέψεις και τάσεις" είναι πολύ ιδιαίτερη και διεισδυτική. Έχει τα φόντα, κατά την ταπεινή μου, να γίνει η πιο super ντούπερ ζωδιατζού στην Ελλάδα.

Περιμένω την πρώτη της πρόβλεψη με ανοιχτές αγκάλες! Και είμαι σίγουρος ότι θα σου αρέσουν και εσένα...

(το γράφω αυτό για να την βάλω στο φιλότιμο και να μου στείλει όπως υποσχέθηκε την πρώτη πρόβλεψη της στο τέλος αυτής της εβδομάδας, το πολύ στην αρχή της επόμενης...)

3 comments:

CD said...

θεμε ανταποκριση!καρκινος με ωροσκοπο ζυγο!

Provato said...

έφτασε!!! (όχι τίποτα άλλο επειδή είσαι η πρώτη που το ζήτησε το special treatment...)


μπε μπεεεε

Anonymous said...

Ξέρω ξέρω και γω τις ικανότητες της Λ.Μ!!! ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ