Friday, November 18, 2005

όλα καλά!!!

Μάγκες και μαγκίτισες...

η συλλογική πίεση απέδωσε - η αδελφή μου μου έστειλε φωτο του μωρού. και αυτό έγινε χάρη σε εσάς... είστε καλοί άνθρωποι τελικά. ευχαριστώ. τα μάλα.

και μην ξανακούσω χαζομάρες ότι το Internet σε απομονώνει από τους άλλους ανθρώπους...

...αν δεν είσασταν εσείς δεν θα είχα δει ακόμα το ανηψάκι ΜΟΥ.

α, και για να καταλάβετε σε τι τρελλοοικογένεια ζω, μου έστειλε


1


μία φωτό μου έστειλε!

μία!

(μου υποσχέθηκε όμως ότι θα μου στείλει κι άλλες, όταν βγάλει δίπλωμα οδήγησης το νινί - που δεν θα είναι πια νινί, αλλά από το ολότελα....)


επίσης, η αδελφή μου με ρώτησε "αν το συμπαθώ" - με ρώτησε αν συμπαθώ το ανήψι ΜΟΥ...

τι να πει κανείς... τι να πει.... καμία φορά χαίρομαι που η αδελφή μου είναι μακριά....


χε χε


μπε μπεεεεε


καλημέρα!

4 comments:

kaltsovrako said...

Θα δούμε τίποτα απο την φωτό ή τσάμπα περιμένω;)

Provato said...

καλτσοβρακάκι μου - λέω να μην ανεβάσω φωτογραφία του καινούργιου μπεεεμπεεεεεε...


καταρχήν γιατί είναι ένα συνηθισμένο νινί (το οποίο είναι εντυπωσιακό μόνο για αυτούς που το αγαπάνε, αν καταλαβαίνεις τι εννοώ...)

(*και δεύτερο για να μην τον ματιάσουνε... είμαι και προληπτικός ο προβατοκερατάς)


γειά σου avanti μου!!! καλή μπεβδομάδα!

Anonymous said...

.... και δηλαδή εμείς δεν θα το δούμε;
Δεν είναι σωστό!!
ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΑΤΟΑΝΗΨΙ!!!

Provato said...

lacerta

πρωτον ΜΗΝ ΦΩΝΑΖΕΙΣ!


δευτερο, εντάξει κάτι θα κάνω και για σένα!

ματσ μουτσ μπεε μπεεεε