Friday, March 03, 2006

Η LifO ισχυρίζεται ότι η υπόθεση ελληνικά blogs είναι χαμένη από χέρι...

...και εμένα μου έρχονται κάποιες σκόρπιες σκέψεις στο μυαλό:

ααααα) χέρι που σε ταίζει μην το δαγκώνεις

βου) πόσο "προχώ" και "τα-κάνω-όλα-για-την-τέχνη" μπορεί να είναι μία εφημερίδα που το βασικό της κριτήριο για την δικαίωση κάποιοι εγχειρήματος είναι το αν θα βγάλει τα λεφτά του;

γου)μήπως λίγο να μην ψαρώναμε μπροστά στους αναγεννημένους χριστιανούς που ανακάλυψαν ότι όλα τα δικαιώνει η αγάπη αλλά να διακρίνουμε λίγο και την μιζέρια στις πράξεις τους;

δου) σοβαρολογούν; τολμάν αυτοί, οι της έντυπης δημοσιογραφίας, να επισημαίνουν την μιζέρια και το μάταιο του blogging; Αν θέλουν να δουν μιά καλή δόση από μιζέρια-ελληνικής-πραγματικότητας δεν χρειάζεται παρά να κοιτάξουν γύρω τους, στα φριχτά βρωμερά κακοφωτισμένα γραφεία τους που μυρίζουν μπαγιάτικο φτηνό καφέ φίλτρου και στα οποία αν έχεις την ατυχία να βρεθείς να δουλεύεις ξέρεις ότι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μην πάρεις τον πενιχρό μισθό σου το επόμενο δεκαπενθήμερο... (και μιλάμε για μιζέρια που βγάζει μάτι ακόμα και αν δεν την συγκρίνεις με την κατάσταση στο ΗΠΑ...)

εεεε) μήπως έχει έρθει η ώρα όλοι οι bloggers να χτυπήσουμε σαν άντρες την γροθιά πάνω στο βαλιτσάκι με τα καλλυντικά μας και να πούμε "φτάνει πια" σε όσους νομίζουν ότι μπορούν να μας "διαβάσουν"

τέλος πάντων, ας μην ταράζομαι έχω να πάω να φάω κρέατα με το ρεμάλι... το θέμα είναι ότι ΑΝ υπάρχει κανένας μπλόγκερ που απογοητεύεται από τέτοια δημοσιεύματα να σταματήσει γιατί θα του φέρω το τσαντάκι με τα καλλυντικά και το laptop στην κεφάλα!!!

καληνύχτα μωρά μου

3 comments:

vasvoe said...

Καλέ, τί μας πέρασες να μας επηρρεάσει τί λέει το κάθε φριπρες; Μας υποτιμάς προβατάκι. Χαίρομαι που επανέκαμψες!

Katerina said...

:-*

Provato said...

Hey beautifull girls!

ρε vas δεν εννοούσα εσένα με την προειδοποίησή μου... έλεος, εσύ είσαι παλιά καραβάνα... ματς μουτσ και μπεεεεε μπεεεε

κατερινάκι μου ματς μουτς μπε μπεεεε