Thursday, April 27, 2006

Θα σας τα ζαλίσω... οφείλω να εξηγήσω...

Λοιπόν, επειδή θα σας τα ζαλίσω με το καινούργιο μου νοητικό παιχνίδι και θα ανεβάζω διάφορα mashups πρέπει να εξηγήσω κάποια πράγματα...

Καταρxήν να σου πω, άχρηστε, τι είναι τα mashUps. Είναι το να παντρεύεις την μουσική ενός τραγουδιού με το τραγουδιστό κομμάτι ενός άλλου. Για παράδειγμα ακούς την μουσική του Every Breath You Take και τα φωνητικά από ένα τραγούδι της Kylie... Είναι μία μόδα του τελευταίου χρόνου, o vague έχει ανεβάσει νομίζω μερικά πολύ ωραία στο what does your soul... look like!

Τα δικά μου MashUps τα LyricsOnly MashUps είναι αυτό που λέει το όνομά τους. Κειμενογράφος είμαι ο άνθρωπος, όχι dj, αλλά η μουσική μου αρέσει (και κυρίως η ελληνική) οπότε αφού δεν μπορώ να κάνω μίξη στα ντέκς θα την κάνω στα λόγια!

...παντρεύοντας σίχους τραγουδιών που άλλοτε τaiριάζουν, άλλοτε όχι και τόσο αλλά έχουν ένα συνδετικό στοιχείο (μία λέξη ας πούμε).

Τα LyricsOnly MashUp Pt.1 και LyricsOnly MashUp Pt.2 λοιπόν, που είναι οι πρώτες απόπειρες, δεν είναι καθόλου καταθλιπτικά και στεναχωρητικά και κοψωφλέβικα!
(Killog την γουστάρω αυτή τη λέξη στο είπα;)

Είναι εντελώς feel good και θα πρότεινα έτσι να τα βλέπετε! Βρίσκω φοβερά αστείο να συνδυάζεις στίχους τραγουδιών που σχετίζονται και που όμως είναι, σαν τραγούδια, τελείως αταίριαστα... όπως ας πούμε την Ειρήνη Μερκούρη με τον John Lennon ή την Χαρούλα (ξέρεις ποιά Χαρούλα!!!!) με την Κέλυ Κελεκίδου, την Έφη Θώδη και τον Βασίλη Λέκκα...

Δεν ξέρω αν τα LyricsOnly MashUps μου θα είχαν κανένα νόημα στις πίστες, αλλά νομίζω ότι στο διάβασμα είναι πολύ διασκεδαστικά. Enjoy!!! Μπεεεεεε

9 comments:

Anonymous said...

Άμα λέω εγώ ότι είναι σουρεάλ τα MashUp να με ακούτε!!!
Ειδικά το πάντρεμα του Imagine (τον ύμνο του Lennon!) με το Που να Φανταστώ της Μερκούρη (Γαβ να το πω; νταχ-ντιρι-ντί να το πω; ανέβα-στο-τραπέζι-μου-κούκλα-μου-γλυκία να το πω;
- +υπόψιν, όχι ότι δεν το έχω χορέψει το συγκεκριμένο κομμάτι ή ότι δεν μου αρέσει+αυτό+η Μερκούρη!-
αλλά όσο νάναι είναι κομματάκι εκτός πραγματικότητας.)
Πάντως, ομολογώ ότι η φαντασία σου προβατάκο είναι κορυφαία!!!
Έυγε νέε μου, έυγε!!!

Stelios F. said...

...So MashUps, huh? Koulo... Vevea oles i manies etsi arxizoun, os kati to koulo... Thimamai otan eixa protoakousi gia ta blogs. Emena mou thimize pados ton ixo pou kani i glitsa(blooop) kai den eixa idea ti ine! Les na ginoun kiafta mania kai na akoume Andrea Bocceli se mousiki Britney Spears se ligo? ...Na ta! TA SIMADIA TIS DEFTERAS PAROUSIAS EMFANIZODE!!!!
Wow... Na akouso lyrics I Wish I Had An Angel twn Nightwish me mousiki "sagapao koita" tou mela. Tipot' allo de thelo. Provatanthrope, xerome pou apokomises kati apo tin tapini mou parousia sto blogospitiko sou, omos i leksi ine "kopsoflevitiko", oxi kopsofleviko(kala, oxi pos tha to vreis kai to proto sto leksiko tou babinioti, alla leme tora). ;)

Anonymous said...

"omos i leksi ine "kopsoflevitiko", oxi kopsofleviko"

ts ts ts afth h neolaia tha mas kanei na xehasoume kai thn argo pou emeis ftiaxame :Pp

me to sympatheio dld alla kopsofleviko htan tote :P






Generation-se-X

Provato said...

γειά σου George... ήμουν σίγουρος ότι η Μερκούρη θα αγγίξει μία ευαίσθητη χορδή σου... μπε μπεε μπεεε

Provato said...

πές τα ρε someone πές τα! είναι δυνατόν δηλαδή... κι εμένα μου κάθεται πολύ καλύτερα το κοψοφλέβικο απο το κοψοφλεβίτικο... (πάντως δεν ήξερα ότι το concept ήταν παλιό... όταν λες ¨τότε" πότε εννοείς;"

mpeeeee

Anonymous said...

kala "tote" mhn fantasteis...
kamia dekaetia (isos k ligo parapano tora pou to skeftomai)
pou h Generation X htan se oistro (nai htan perissotera apo 10 thee mou gernao) kai anakalypse to easy going sex, to Klik (theiko omos nai xero symfoneis), th lexh porosh (na epikalesto gia akoma mia fora ton Kyrio gia to poses ma poses fores elegan oloi th lexh afth - fantasou pos htan to "trendy" h to "hip" tora - e etsi htan h lexeis porosh,porotiko,poronomai tote) kai to na ftiaxnoun tetoious epithetikous prosdiorismous opos kopsoflevitiko kai alla synafh...

opos k na exei oraies epoxes (mallon)

afta pao na vgo tora

Anonymous said...

kai to na ftiaxnoun tetoious epithetikous prosdiorismous opos kopsofleviko kai oxi kopsoflevitiko kai alla synafh...


afto einai to sosto keimeno...

Provato said...

θυμάμαι someone... θυμάμαι πολύ καλά την εποχή... το "πόρωση" ήταν η μία σε κάθε τρεις λέξεις που λέγαμε... πάντως και η τωρινή εποχή είναι ωραία πολύ...

μπε μπεε μπεεε

Anonymous said...

nai ypotheto pos kathe epoxh exei ta kala ths...
;-)