Monday, May 08, 2006

Σιγά σιγά να ετοιμαζόμαστε για την καινούργια ταινία του Almodovar


Volver λέγεται, δεν ξέρω τι θα πει (όποιος ισπανόφωνος ας βοηθήσει... μπεεευχαριστώ πολύ)

φαίνεται ωραία, από μία βόλτα που έκανα στο site της

εδώ μπορείς να το δεις κι εσύ - να μπεις, έχει το trailer που είναι πάλι μέσα στα χρώματα και το αρώματα, και έχει και μία δύο ωραίες μουσικές να ακούσεις.

από τη σύνοψη φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία... μία μάνα λέει μετά το θάνατό της επιστρέφει στην ζωή για να τακτοποιήσει όσα δεν μπόρεσε στην ζωή των κοριτσιών της όσο ήταν ζωντανή...

9 comments:

Anonymous said...

Καλησπέρα Προβατάκο, στην ερώτηση σου αναφορικά με το Volver, γενικά, σημαίνει Επιστροφή.

amvro said...

είμαι λίγο ιδιότροπος το ξέρω... αλλά το maleducation ήταν η αγαπημένη μου ;)

Provato said...

γειά σου George, Πολύ ευχαριστώ για την πληροφορία! Ματς μουτς! μπεεε


αμβρόσιους, εγώ κόπηκα άσχημα με το Όλα για την μητέρα μου... τελείως όμως. Φιλί στο μουσούδι.


Μπεεε

Anonymous said...

Mια και είμαστε σε Almodovar Restrospectiva, εγώ είδα το πιο ομορφο και πικρο σχόλο που έχει γίνει ποτέ οn screen για τον έρωτα στο Μίλα της. Ανυπέρβλητη μέχρι στιγμής...Προβατε, ευχαριστούμε για το νέο! φιλια Δέσποινα (το ότι δε σχολιάζω δε σημαίνει πως δε σε
διαβάζω)

Provato said...

φιλιά Δέσποινα... να πω την αλήθεια από όλες τις ταινίες του Αλμο αυτή μου άρεσε λιγότερο... (το μίλα της). Τι έλεγε το σχόλιο;

αν το θυμηθείς δηλαδή. μπεεε

Anonymous said...

Από τις πιο όμορφες ταινίες που είδα φέτος και άλλη μια ωδή του Almodόvar στις γυναίκες. Μια ιστορία γεμάτη twists που το κωμικό συνυπάρχει σε τέλεια ισορροπία με το τραγικό. Την πρώτη πρώτη σκηνή του έργου θα μπορούσαμε να τη συναντήσουμε σε όλες της χώρες της νότιας Ευρώπης :-)

Provato said...

α εσύ ξέρεις και βλέπεις πολλά. Πως έγινε και την είδες την ταινία; και, το κυριότερο, για δεν με κάλεσες και μένα; απαράδεκτος.... μπεεεεε

την περιμένω πάντως πως και πως... μπεεεε

Anonymous said...

Μένω στην Ανδαλουσία γι' αυτό την είδα Μάρτιο..

Provato said...

ανδαλουσία!!! τέλεια πρέπει να είναι εκεί, έτσι; πότε θα με καλέσεις; ε; (πως και βρέθηκες εκεί, είσαι για δουλειά; σκούζι αν γίνομαι αδιάκριτος, άμα θες μην μου απαντάς, εντάξει;)

μπεεεεεε