Monday, May 22, 2006

Pet Shop Boys Fundamental





σήμερα βγαίνει το νέο άλμπουμ των Pet Shop Boys Fundamental που έχει πάρει διθυραμβικές κριτικές.

Για να το λένε οι Sunday Times, το Time Out του Λονδίνου και το καρά σούπερ αξιοσέβαστο Q μάλλον καλό θα είναι.

Εγώ πάντως άλλη απογοήτευση δεν σηκώνω από αυτούς. Άμα δεν μου αρέσει το cd εσύ θα την πληρώσεις... θα φας κλωτσά.

(άμα θες κάνε κλικ πάνω στις εικόνες για να διαβάσεις τα άρθρα... ελπίζω όμως να έχεις κάτι πιο ενδιαφέρον να κάνεις από αυτό. Δεν καταλαβαίνω δηλαδή γιατί εκτός από το να ακούς τη μουσική πρέπει να χάνεις χρόνο διαβάζοντας κριτικές δίσκων. Το βρίσκω γελοίο και εσένα που το κάνεις ανόητο. Get a life ρεεεεεεεε! άντε μην ανοίξω το στόμα μου γιατί στα έχω πολλά μαζεμένα)

(μπεεεε δε γουέι: ευχαριστώ boyracer)

5 comments:

enteka said...

πολύ καλές κριτικές, όντως. αύριο που θα το πάρω θα σου πω και προσωπική γνώμη.
:))

Provato said...

θα περιμένω με ενδιαφέρει η άποψή σου. μπεεεεεε!

Provato said...

...γιατί εγώ το έχω ψιλοακούσει και διατηρώ επιφυλλάξεις... σκέφτομαι ότι μπορεί οι τόσο καλές κριτικές να είναι "αγορασμένες" αν με πιάνεις (ξέρεις, θα σου βάλω ως parlophone Πολύ διαφήμιση των cd Που θα βγάλω στους επόμενους μήνες για να πεις καλά πράγματα για τους καλλιτέχνες μου - δυστυχώς γίνονται αυτά, το ξέρεις)

μπε πάλι! ουφ!

Anonymous said...

Πιάνω μια επιστροφή -come back το λένε οι αγγλομαθείς :)- στα γνώριμα μουσικά λημέρια από μουσικούς+μπάντες της προηγούμενης 10ετίας (για να μην πω προ-προηγούμενης) ή είναι ιδέα μου;;;
+εξηγούμαι:
- Nέος δίσκος από Prince που γύρισε στα παλιά καλά μουσικά ακούσματα με τα οποία μεγάλωσα(-σαμε;) (παραπάνω δεν θα πω γιατί ότι είναι για εσένα, Προβατάκο, οι PSB είναι για εμένα ο Prince -μπορεί+παραπάνω!- )
- Μετά από 10 χρόνια, κάτι πήρε ο αυτίς μου, ότι θα βγεί καινούργια δουλειά από Guns 'n Roses (όσο να πείς το είδος που εκπροσωπούν δεν έχει+τεράστιες αλλαγές αλλά+μόνο η επανεμφάνιση τους στα μουσικά δρώμενα είναι είδηση!)
- Η τελευταία δουλειά της Madonna (ας είμαστε αντικειμενικοί, το να ξαναγυρίσει σε Disco ακούσματα, ρυθμούς+εκτελέσεις που την καθιέρωσαν θέλει κότσια! +δεν νομίζω ότι έχει χάσει καθόλου από τη δημοτικότητα της -τουλάχιστον σε αυτή τη μεριά του πλανήτη- +συνεχίζει να είναι μια από τις καλύτερες επαγγελματίες του χώρου με σεβασμό στο κοινό της+σε διαρκή αναζήτηση για τον καλυτερο συνδυασμό του νέου με το παλιό)
- Οι PSB, που από τα μέχρι τώρα δείγματα του νέου άλμπουμ που έχω ακούσει, φαίνεται ότι γυρίζουν στα παλιά+καλά που μας πρωτοσυστήθηκαν.

+πολλοί άλλοι καλλιτέχνες (μέχρι+ο Barry Manilow -για τους μικρότερους, ο εν λόγω κύριος είναι αυτός που τραγούδησε το Copacabana+με εξαιρετική επιτυχία!)

Τελικά, όταν οι πραγματικοί καλλιτέχνες λένε ότι τους έλειψε η επαφή με το κοινό το εννοούν, δεν είναι απλά flattery από μέρους τους (κομλιμέντο, στα Ελληνικά) για να πουλήσουν αλλά δήλωση από καρδιάς. Κακά τα ψέματα, η επιβράβευση του καλλιτέχνη είναι η δημοσιότητα+η αποδοχή της δουλειάς του μαζί με το χειροκρότημα στο τέλος της ερμηνείας της δουλειάς τους (performance για τους αγγλομαθείς)

Τώρα, ποιοι θεωρούνται πραγματικοί καλλιτέχνες είναι κάτι το τελείως αντικειμενικό. Ο καθένας μας έχει διαφορετική άποψη για το θέμα! Πάντως η προσωπική μου άποψη είναι ότι πραγματικοί καλλιτέχνες είναι αυτοί που καταφέρνουν να έχουν διαχρονικότητα.

Υ.Γ. Συγνώμη Προβατάκο για το μακροσκελές του σχολιασμού αλλά έτσι μου βγήκε.
Υ.Γ. Βρε, μήπως πρέπει να γίνω+εγώ μέλος της blogόσφαιρας? (τώρα αυτό πως μεταφράζεται στα Ελληνικά;;; -ωραίο δεν είναι που καταφέρνουμε σαν λαός να εξελληνίζουμε ξενόφερτες εκφράσεις+λέξεις; -αν μη τι άλλο, είμαστε εύστροφος λαός!)

Provato said...

good points (γκούντ πόιντς, ελληνικά) George. συμφωνώ μαζί σου σε όλα... αν και δεν είμαι τόσο ρομαντικός σχετικά με τα πραγματικά κίνητρα των καλλιτεχνών. Όπως και να έχει, χέστηκα για το λόγο που βγάζουν το δίσκο. Ακόμα και αν είναι μόνο για τα λεφτά, εγώ αν τον χαίρομαι είμαι Ok. μπεεε


μακάρι να γίνεις και εσύ blogοσφαίριος... για σκέψου το σοβαρά!

και άλλη φορά να γράφεις ακόμα περισσότερο! I like reading you, you know that