Wednesday, July 12, 2006

τρικυμία στο κρανίο

Η ιστορία ξεκίνησε από ένα Post του Μακ σχετικά με το Post του enteka το οποίο αναδημοσίευσε ο Τσαγκαρουσιάνος στη στήλη του στη Ελευθεροτυπία. Ο Μακ, για να μην σε κουράζω, θεωρεί ότι ο enteka δεν ήταν αντικειμενικός με την Μαλβίνα, ότι ιστορικά και δημοσιογραφικά δεν μετέφερε αυτά που εκείνη ήταν.

Διαφώνησα πολύ με την κριτική του. Ο enteka δεν ήθελε να κάνει δημοσιογραφία και να καταγράψει ιστορία, αλλά να γράψει την δική του προσωπική εκδοχή για το θάνατό της. Ο άνθρωπος κοντολογίς δεν έγραψε για την Μαλβίνα, για τον εαυτό του έγραψε. Ο μακ απλά βρήκε πάτημα να συνεχίσει την βεντέτα του...

Άφησα τη γνώμη μου σχόλιο στο Mac, αλλά και την έγραψα σαν post εδώ. O Mac μου απάντησε κάποια στιγμή (όχι επί της ουσίας… αλλά έχει κάθε δικαίωμα, δεν θα του πω εγώ πώς να μιλά στο κάτω κάτω…).

Κάποια στιγμή αφήνει και ο Vague Tourist ένα σχόλιο στο ίδιο post όπου λέει κάτι για ένα αδελφομάνι που εκμεταλλεύεται την μακαρίτισα. Ταυτόχρονα ανεβάζει και ένα Post στο blog στο οποίο συμμετέχει μαζί με μερικούς ογκόλιθους της ελληνικής blogoσφαιράς. Κάτι λέει για το ότι η Μαλβίνα είναι και δεν είναι σπουδαία, ότι τον είχε αναγνωρίσει, αυτή πρώτη, και καταλήγει ότι δεν έχουν δικαίωμα να αναφέρονται (το μιντιακό αδερφομάνι... βγάλε συμπέρασμα...) στο πρόσωπό της γιατί είναι προσβολή στη μνήμη της (ενώ εκείνος μπορεί να αναφέρεται αφού δεν είναι μιντιακό αδελφομάνι, αλλά αντρομάνι).

Διαφωνώ. Έχω το δικαίωμα, ναι; του αφήνω σχόλιο. Έχω το δικαίωμα, ναι; Εκτός από μένα του αφήνουν και κάποιοι «ανώνυμοι», σχόλια μάλλον υβριστικά.

Για μιάμιση μέρα απάντηση δεν παίρνω – και σήμερα το πρωί βλέπω ότι επιτέλους ο Vague Tourist δεήθηκε να απαντήσει. Μόνο που… από όλα τα σχόλια, δέχτηκε να απαντήσει μόνο στα ανώνυμα. Τα υβριστικά.

Δεν θα πω ότι δεν με πείραξε και "εγωιστικά" το ότι με αγνόησε… αλλά στο κάτω κάτω έχει κάθε δικαίωμα. Όμως όταν από όλα τα σχόλια που σου αφήνουν επιλέγεις να απαντήσεις μόνο στα υβριστικά, δεν μπορείς, δεν μπορούμε να περιμένουμε να «ωριμάσει» η ελληνική blogόσφαιρα, ότι και αν σημαίνει αυτό…

Είναι σαν να λες ότι η μόνη άποψη που ακούω, ο μόνος τρόπος επαφής που δίνω δύναμη και στην οποία ανταποκρίνομαι είναι η κακοήθεια των υβριστικών ανώνυμων. και αυτό το μήνυμα δεν πρέπει να το περνάς, ειδικά όταν έχεις πάρει (όπως ο vague tourist) πρωτοβουλίες που έχουν ενισχύσει την αίσθηση "κοινότητας" που έχουμε κάποιοι bloggers!

Για μένα αυτή η συμπεριφορά είναι αφορμή να πω κάτι που θεωρώ πολύ σημαντικό. Η διαφωνία δεν είναι σύγκρουση. Μπορώ να λέω τη γνώμη μου όταν θεωρώ ότι έχει γίνει μαλακία, και θα το κάνω επώνυμα γιατί αυτό είναι το νόημα της επικοινωνίας. Χωρίς να είμαι επικριτικός (...καλά αυτό δεν μπορώ να πω ότι το πετυχαίνω πάντα... αλλά προσπαθώ...). Χωρίς να φοβάμαι ότι ο άλλος θα θιχτεί και θα μανουριάσει. Δεν είμαστε ανόητες υστερικές νοικοκυρούλες, είμαστε ενήλικες άντρες με μυαλό και ιδέες. Είναι αρχή μου.

Θεωρώ την συμπεριφορά του Vague πολύ απαξιωτική και για μένα (αλλά είπαμε έχει κάθε δικαίωμα) αλλά και για τον εαυτό του. και την στηλιτεύω.

περίμενα να το χειριστεί αλλιώς. η διαφωνία δεν χρειάζεται να χαλά γνωριμίες. αρκεί να ξέρεις να την χειριστείς.

(τελικά ο Vague Tourist αφού άφησα κι άλλο σχόλιο, απάντησε και σε μένα - ευχαριστώ που ασχολήθηκες, ρε συ!... δες την απάντηση και βγάλε συμπεράσματα... ή, ακόμα καλύτερα πήγαινε να φας παγωτο πεπόνι από το Kayak - γαμεί!)

6 comments:

Nemertes said...

Λοιπόν αγαπητέ προβατάκο, εμείς τα έχουμε ξαναπεί. Συγνώμη αλλά δεν υπάρχουν ογκόλιθοι ούτε βόμβες μεγατόνων στην blogsphere.
Εγώ έγραψα ποστ για τον Μαραντόνα. Επειδή είμαι πληροφορικάρια δεν έχω δικαίωμα;

Ο καθείς γράφει στο blog του ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ και λογαριασμό δεν θα δώσει σε κανέναν.

Ξέρω οτι σε πείραξε, ξέρω ότι πείραξε τον enteka, για αυτό προτείνω να πάρεις τον 11 και να πάμε να φάμε πιτσίνια στον Φλοίσβο.

Να κάνεις αυτό που γουστάρεις βρε αδερφέ!

Μαρκησία του Ο. said...

Τι ογκόλιθοι;
εδώ μιλάμε για τσιμεντόλιθους ;-)

Πειράζει που δεν έχω καταλάβει η ταμπακιέρα ποιά είναι;

γιατί ασχολούνται οι μεν με το τι έγραψε/ δεν έγραψε ο δε, τι ήθελε να πει ο ποιητής έντεκα και τι σημαίνουν όλα αυτά;

δεν μπορεί απλά να γίνει δεκτό ότι ο καθένας γράφει ότι γουστάρει στη δική του σελίδα; λογαριασμό θα δώσει στον καθένα;
αν δεν γουστάρει, ας κλείσει τη ρημαδοσελίδα κι ας μην ασχοληθεί μαζί του.

Για να μην πω για το ότι όποιος πλέον γράφει για ανθρώπους που αγαπά, μακαρίτες ή εν ζωή, αμέσως κατηγορείται για σκύλευση/ εκμετάλλευση και εύκολο εντυπωσιασμό.

αμάν πια, κάνουμε την τρίχα τριχιά και χωρίς λόγο.

Το ότι γράφεις την άποψη σου ενυπόγραφα, σε τιμά προβατίνι.
Εδώ που φτάσαμε, δυστυχώς, ούτε αυτό είναι αυτονόητο.

Καλό μπεεεεεσημέρι ;-)
ΧΧΧ

Ιφιμέδεια said...

Γιατί ρε προβατάκι,

πήρα ποτέ εγώ απάντηση -και δεν εννοώ χρησμούς της Σίβυλλας- επί των επιχειρημάτων μου; Η λογική είναι λέω ό,τι θέλω σε όποιον θέλω γιατί έτσι θέλω.

Κατά βάθος κι εγώ αυτό υποστηρίζω. Διαφωνώ μόνο στην κοσμιότητα του πράγματος (θυμάσαι στην Βίλλα των Οργίων: Είμαι κόρη Ναυάρχου, μιλάτε μου στον πληθυντικό θα με υποχρεώσετε")

Ε, εντάξει δεν έγινε και τίποτα. Πάμε να διαβάσουμε κανένα ποστ στου Έντεκα.

Afrikanos said...

Μανούρι,Το : τυρί υπόλευκον,του γένους των Μπεέδων,ουδεμιαν σχεσην φέροντας με το Μανούλι...ή με το Μαρούλι.

(από τα Άπαντα ενος Μπαμπινιώτη-wanna-μπε)

Provato said...

afrikane σταμάτα να γαμάς τις μεγάλες σημαντικές σοβαρές συζητήσεις μας! είπαμε, έχεις μεγάλο πουλί αλλά εμείς τι φταίμε;μπεεεε!


nemertes μαρκησία και ιφιμέδεια, εγώ είπα απλά τη γνώμη μου. χαίρομαι που ανταποκρίνεστε και συμφωνείτε ή διαφωνείτε! είναι υγιές και μόνο καλά έρχονται από την καλή υγείε!!! τώρα κοιμούμαι λίγο πιο ήσυχος τα βράδια!!! χεεεε χε χεεε! μπεεεεγάλο φιλί!!!!

enteka said...

you guys...
(heart)
:)