Tuesday, October 24, 2006

Δημήτρης Παπαϊωάννου - 2 - Παλλάς

Το περιμένω με μεγάλη ανυπομονησία.

Όπως εξάλλου και οι χιλιάδες Έλληνες που έχουμε κλείσει ήδη εισιτήριο, περισσότερο από ένα μήνα πριν την πρώτη παράσταση. Μιλάω για το καινούργο έργο του Δημήτρη Παπαϊωάννου, το 2, που θα ανέβει στο Παλλάς στις 24 Νοεμβρίου για 20 παραστάσεις. Στα έχω ξαναπεί ότι φαίνεται πως θα είναι κάτι πολύ ωραίο, που κανείς δεν πρέπει να χάσει.

Από σήμερα έχω και ένα ακόμα λόγο να περιμένω να περάσει αυτός ο μήνας μάνι μάνι, να πέσει ησυχία και να ανάψουν τα φώτα στην σκηνή… Έπεσαν στα χέρια μου, μέσω της δουλειάς, φωτογραφίες από το ανακαινισμένο ΠΑΛΛΑΣ όπου θα ανέβει το έργο του Παπαϊωάννου. (στην ζωή όλα συνδέονται τελικά γλυκά… ποιος να το έλεγε ότι θα έβλεπα φωτογραφίες του ΠΑΛΛΑΣ μέσα από τη δουλειά… well, ισχύει: ότι ζητάς, βρίσκεις…).

Όπως θα δεις κι εσύ το θέατρο έχει γίνει πραγματικά Π Α Ν Ε Μ Ο Ρ Φ Ο!!!! Οι άνθρωποι που το ανακαίνισαν έκαναν εξαιρετική δουλειά. Και μπράβο τους.

Δες το υπέροχο ταβάνι, δες την είσοδο, δες το φουαγιέ με το μοναδικό ψηφιδωτό, δες την σκηνή που «σπάει» σε 9 τμήματα που ανεβοκατεβαίνουν…

Πόσο χαίρομαι που αυτή η πόλη έχει όμορφα πράγματα… εδώ κλείνεις εισιτήρια για την παράσταση. και το video το βλέπεις εδώ

εδώ είναι η είσοδος του θεάτρου, φαίνεται και από την Βουκουρεστίου:

εδώ είναι η σκάλα προς το μεγάλο φουαγιέ:

και εδώ είναι το φοβερό φουαγιέ με το γαμάτο ψηφιδωτό:
εδώ ένα πλάνο από την πλατεία (όχι ψαρωτικό...χεχε):
άλλο πλάνο από την πλατεία και τα πλαϊνά θεωρεία, όπου φαίνεται και λίγο από τη μαγική οροφή:

η μαγική οροφή herself. γαμάτη, ναι; και πανέμορφη:

η μαγική οροφή, και η φοβερή σκηνή από τα καλά θεωρεία: (ψάρωσες; εγώ καραναί!!!)
ακόμα πιο ψαρωτικό πλάνο - ανατριχιάζω!


πανοραμικό και τελευταίο.... αχ, άντε κλείσε εισιτήριο!!!!!! (κάνε κλικ πάνω στις φωτό να τις δεις πιο μεγάλες - είναι εντυπωσιακές...)

14 comments:

cobden said...

Εντυπωσιακό πράγματι το ανακαινισμένο ΠΑΛΛΑΣ!Έβγαλα ήδη εισιτήριο και ανυπομονώ!!!( Όπως ανυπομονώ και για το ΤΣΙΝΕΤΣΙΤΑ των Παπαθανασίου-Ρέππα!)

alienlover said...

γμτ δεν θα το προλάβω :(

vasvoe said...

εγώ λες άμα περιμένω να βγαλω εισητήριο όταν έρθω δεν θα βρω, ε;;;

vasvoe said...

ας μου απαντήσει κάποιος μια ρώτηση.... γιατί κάνουν τα εισητήρια όσο και στην ελβετία και ακριβότερα...

έλεος...

άσε μη το προσπαθείς... ρητορική ήτανε...

Anonymous said...

na 'sai kala provate gia to preview! den
xerw ti perimenw me perissoteri agwnia... to oneiro tou Dimitri, to Pallas H' ton Servetali on stage? kata t' alla, to ti bourgoisia tha doume de legetai...plaka tha exei

xxx
zuper_d

Μαρκησία του Ο. said...

Για τα εισιτήρια, συμφωνώ με τη vasvoe ;-)

για το θέατρο χαίρομαι ιδιαίτερα, καθώς το έχω συνδέσει με αγαπημένα φεστιβάλ στα φοιτητικά μου χρόνια. Ελπίζω τώρα που ανακαινίστηκε, να επαναληφθούν!

καλημέρα!

Provato said...

δεν ξέρω, δεν συμφωνώ ότι είναι ακριβά τα εισιτήρια... εντάξει ασφαλώς και σε απόλυτα νούμερα είναι πολλά τα λεφτά (ας είναι καλά η πιστωτική που μπόρεσα κι έβγαλα, αλλιώς) αλλά σκέφτομαι ότι βλέπω Παπαιωάννου και ότι αξίζει τον κόπο....

εδώ δίνεις 30 ευρώ για να δεις επιθεώρησ τύπου Τσιβιλίκα και Τριφύλλη...

...χμ χμ χμ χμ!!


καλημέρα σε όλους. μπεεεεε

Provato said...

codben το φοβάμαι λίγο το Τσινετσιτά... δεν ξέρω... έχουν ψιλοχάσει την εμπιστοσύνη μου οι δύο αυτοί... αλλά αφού θα πας, θα μου πεις... εντάξει;

μπεεε μπεεε μπεεε!

Provato said...

alien Κρίμα... κλαψ λυγμ μπεεε!!!

δέσποινα φιλί μπεεε! (ναι και εγώ δεν θέλω να σκέφτομαι τι Σούζι Κιούζι και κακό συναπάντημα θα δούμε στους θεατές...) μπεεεεεεε

enteka said...

πωπω, αυτή η οροφή!
ξέρει κανείς αν σκέφτονται να φέρουν την παράσταση και στην θεσνίκη;
φιλιά πρόβατέ μου!

eryx-t said...

Είσαι σίγουρος ότι στο Παλλάς έγινε ανακαινιση; Έχω βέβαια πολύ καιρό να πάω αλλά έχω την εντύπωση ότι όλα ίδια είναι. Στην οροφή μόνο δε θυμάμαι να τα έχω δει φωτισμένα αυτα τα κυματοειδή σκαλοπατάκια. Πάλι μορεί να κάνω λάθος.
Πάντως ακόμη και επισκευή να έκαναν καλά έκαναν. Θυμάμαι μια φορά να γίνεται εκεί ο διαγωνισμός Μαρία Κάλας με Ντι Στέφανο στην επιτροπή και δε συμμαζεύεται και ξαφνικά να αρχίζει να τρέχει βρύση το νερό από την εν λόγω οροφή γιατί έξω έβρεχε!

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Το έργο, που έγινε στο "Παλλάς" (από έναν αρχιτέκτονα ειδικευμένο σ' αυτά και βραβευμένο με βραβείο "EUROPA NOSTRA" παλαιότερα, τον Γιάννη Κίζη), είναι αποκατάσταση, συνδυασμένη με ανανεωτική παρέμβαση, όπου κρίθηκε ότι χρειαζόταν.
Οι παλιακοί εμείς, που η πλειονότητα των αναμνήσεών μας από το "Παλλάς" αφορά σε κινηματογραφικές ταινίες και έναν χώρο σταδιακά παρακμάζοντα, δεν θα θέλαμε κάτι ριζικά διαφορετικό ως εμφάνιση και feeling από αυτό, που θυμόμαστε. Όταν μεγαλώσετε κι εσείς, θα καταλάβετε καλύτερα το γιατί!!!
;-)

Fibi said...

Σήμερα κλείνω εισιτήρια.-
σε έναν γνωστό μου που το είπα:
-μα αυτό έχει αδερφές!
Ε και?

eryx-t said...

Ενδιαφέρον το περί της "αποκατάστασης με ανανεωτική παρέμβαση"...