Friday, November 03, 2006

Παλιά μυαλά, ξανά μανά!

στις αλλεπάληλες ερωτήσεις γιατί δεν λέω κι εγώ την παπαριά μου για την διαμάχη του Τσαγκαρουσιάνου με αυτούς που τον βρίζουν, και η οποία οδήγησε στην δημοσίευση του editorial στην Lifo της Τετάρτης, η οποία με τη σειρά της οδήγησε σε μία απόλυση, και σε κραυγές μίσους και αγανάκτησης και δεκάδες Posts, απαντώ με το εξής:

αυτή είναι μία διαμάχη ανάμεσα στον Τσαγκαρουσιάνο και σε αυτούς που τον βρίζουν.

Δεν έχω λόγω να πάρω θέση διότι ούτε ο Τσαγκαρουσιάνος εκπροσωπεί κάτι που με αφορά, αλλά ούτε και όσοι τον βρίζουν, επώνυμα ή ανώνυμα, εκπροσωπούν κάτι που με αφορά.

Η αλήθεια βέβαια είναι ότι αυτοί στους οποίους αναφέρεται ο Τσαγκαρουσιάνος στο editorial έχουν ασχοληθεί, δόξα των Θεώ ελάχιστα, και με την μουτσούνα μου. Ο ένας μάλιστα εχτές συνέχιζε να υπαινίσεται ότι αφήνω ανώνυμα σχόλια στο blog του - πράγμα που φυσικά δεν συμβαίνει, ούτε και συνέβει καμία από τις φορές που το υπαινίχτηκε στο παρελθόν.

Ακόμα μία αλήθεια είναι ότι είμαι συνεργάτης του Τσαγκαρουσιάνου, αφού γράφω την ΦΟΒΕΡΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΙΔΡΑΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΣΤΗΛΗ ΤΩΝ ....ΖΩΔΙΩΝ!!! χαχαχαχαχα!

Αλλά αυτά τα δύο δεδομένα δεν αρκούν για να νιώσω κάτι για όλη αυτή την ιστορία.

Αντιμετωπίζω με αδιαφορία τα παλιά μυαλά και όσα κάνουν. Δεν θέλω να με "μολύνουν".

Χέστηκα για το ποιος βρίζει ποιον, χέστηκα για το ποιος είναι κότα και ποιος όχι, χέστηκα για το αν κάποιος φτάνει στο σημείο να σβήνει posts παλιά του επειδή αποδεικνύουν ποιος είναι - τους ισχυρισμούς του αντιπάλου του δηλάδή -. Από πίτσα που δεν τρώω δεν με νοιάζει να καεί.

Είμαι ένας άνθρωπος που ενδιαφέρεται μόνο για αυτά που τον αφορούν. Σόρυ αλλά έτσι είμαι. δεν θέλω να αλλάξω και δεν μπορώ... αν δεν θέλεις, μην με κάνεις παρέα.

Πιστεύω ότι όλη αυτή η υπόθεση ανάμεσα στο Γαλάνη και τον Τσαγκαρουσιάνο δεν αφορά κανέναν άλλο παρά μόνο αυτούς τους δύο που έχουν την βεντέτα αυτή. Κάποιος από τους δύο έχει δίκιο, ναι! και κάποιος είναι κάφρος, επίσης ναι!!! αλλά εγώ δεν θα ασχοληθώ με αυτό. Ο καθένας ας σώσει τον εαυτό του από τις μαλακίες που έκανε. Και ας τον προστατεύσει μόνος του από όσα πρέπει να τον προστατεύσει!

Και όσοι θεωρούν στο μυαλό τους ότι ο Τσαγκαρουσιάνος επιτίθεται στο blogging απλά ανοητεύουν.

όπως ανοητεύουν και όσοι νομίζουν ότι αυτοί που βρίζαν τον Τσαγκαρουσιάνο εκπροσωπούσαν το blogging.

αυτό δεν είναι θέμα ελευθερίας της γνώμης και του λόγου. είναι μία προσωπική βεντέτα.

...εγώ έχω να πλύνω πιάτα για να ασχοληθώ κι άλλο με την υπόθεση.

1 comment:

Provato said...

σόρυ αλλά δεν είχα άλλη επιλογή από το να ανεβάσω αυτό το Post. οι ερωτήσεις της Στρουμφίτας και του ανθρωπακίου της Michellin ήταν πολύ επίμονες...

"πότε θα πάρεις θέση επιτέλους...!!! πότε?????"

Μπεεεε

ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ ΤΑ ΜΠΟΥΤΑΚΙΑ ΣΑΣ ΡΕΕΕΕΕ!