Thursday, November 30, 2006

Ακατάλληπτα πράγματα

...αυτή η διαμάχη που ξεδιπλώνεται εδώ και λίγο καιρό στις τάξεις του Ελληνικού Μπλόγκινγκγκγκγκ είναι υποτίθεται η μητέρα όλων των (δια)μαχών.

Ο ένας, που αν και όλοι ξέρουν ποιος είναι και έλεγε, πριν από λίγο καιρό, ότι δεν είναι αυτός που είναι,

βρίζει την "άλλη" με το φρικτό "λάϊκα" ψευδώνυμο που είναι η δεύτερη φορά που εμφανίζεται στις τάξεις του ελληνικού μπλόγκινγκγκγκγκ...

αλλά η αλήθεια είναι ότι αυτοί οι δύο που τόσο λυσαλλέα βρίζονται είναι στην πραγματικότητα το ίδιο πρόσωπο.

μου το λέει το ένστικτό μου - αλλά και κάποιες λεπτομέρειες που δεν προσέχουν και τους ξεφεύγουν στα λυσσαλέα Post που ανταλλάσουν.

μάπα το καρπούζι - στημένος ο καυγάς - ζούμε στο μικρό σπίτι στο λιβάδι. είμαστε μία ωραία παρέα!

(οπότε μην ψαρώνεις - όλο το παιχνίδι γίνεται για την προβολή των εμπλεκόμενων μέσων. Ξέρεις... το παλιό θεώρημα "ας μιλάνε για μένα και ας είναι κουλοί οι λόγοι...").

9 comments:

Anonymous said...

τώρα εγώ που δεν καταλαβαίνω είμαι χαζούλα?

Provato said...

όχι αγαπούλα μου - καθόλου χαζούλα δεν είσαι!!! τυχερή είσαι. πολύ!!

μπεεεε αστέρι μου! μπεεε xxx

Katerina said...

Με μπερδεύεις και δεν κάνει, μπέκα! Εγώ που είμαι και πουλί ξενιτεμένο και δεν είμαι μέσα στα πράγματα...Να, τώρα με τρώει η περιέργεια!
.
.
.
.
ΟΚ, μου πέρασε. :P

Anonymous said...

Ax, peite mou ki emena, psofao gia tsakomous kai ksekatiniasmata!!!

Unknown said...

μου θυμίζει πάρα πολύ ριάλιτι τύπου Μικρούτσικου

Crucilla said...

O Spiderman είναι μαλάκας.
- Superman
O Superman είναι ο Κλαρκ Κεντ.
- Spiderman

Η Μικρή Ολλανδέζα said...

ουτε 'γω κατάλαβα....
άστους μωρε να βγάζουν τα μάτια τους... τι ασχολούμαστε?

Anonymous said...

εβλεπα κους-κους το μεσημερι καθως περιμενα τον ΑΒ-ντελιβερι να φέρει τα ψώνια μου και σας θυμήθηκα. μη ρωτατε γιατί. ρωτήστε τι κάνω.

:)))

καλο μήνα! να προσέχετε -όσο πρέπει!

Anonymous said...

Ωχ! Αυτό σκεφτόμουν και γω τις προάλλες. Από ένστικτο και επιμέρους υφολογικές ομοιότητες. Ιτ γουντ μέικ σενς. Αλλά πάλι λες: δεν μπορεί, απλά έχω μπει στο τριπάκι τους και παραλογίζομαι. Βρε λες;
Αν είναι έτσι πάντως, κάποιος από την αντίπερα όχθη την έχει πατήσει πολύ χοντρά. Και κάποιος γελάει -καλύτερα, καθότι τελευταίος-, αφήνοντας να φανούν τα σάπια δόντια του.