Sunday, November 26, 2006

βιαστική στιγμή

είμαι στο γραφείο. εργάζομαι. αγχωμένος. μόλις προλαβαίνω να κηρύξω, λακωνικότερα από ποτέ, την επίσημη έναρξη της Χριστουγεννιάτικης περιόδου 2006. Ήθελα να κάνω πολλά φεστίβιτις αλλά που... υπόσχομαι να κάνω κάτι την επόμενη χρονιά, που ελπίζω θα μου έχει πέσει το lotto ή θα έχω γίνει πιο ικανός και θα τελειώνω πιο γρήγορα και πιο αποδοτικά τις δουλειές μου.

Ιδού λοιπόν:

Με αυτή τη φωτογραφία κηρύσω την επίσημη έναρξη της Χριστουγεννιάτικης περιόδου του 2006 για το www.provato.gr

5 comments:

Anonymous said...

Στο γραφείο λοιπόν κι' εγω που σε φανταζόμουνα σε κάνα λειβάδι να βοσκάς και να λιάζεσαι. Τώρα έπεσε ο ήλιος έτσι κι' αλλοιώς οπότε γύρνα σπίτι μη σε φάει κανένας λύκος - και πέρνα κι' απο το ντιβιντομάγαζο για μια καλησπέρα. (Είν' ανοιχτά τις κυριακές; Δεν έχω dvd).

Η Μικρή Ολλανδέζα said...

xixixiix
σε πρόλαβα! ειπα χρόνια πολλά πριν 2 ωρες!!!

νίκησανίκησανίκησανίκησανίκησα

:D

Anonymous said...

giati den mporw na postarw me to username kai password tou blog mou...?help me.... djkwstas (einai kai to onoma tou blog mou...) sikwne kai to tilefwno sou ...mpppeeeeeee

Afrikanos said...

δε με λες ρε κομπαρο?
Αυτο το καροτο...τρώεγεται???

Γιατί μου λείπουνε για το ...στιφάδο!!!
:-)))))))

me said...

Μόνο μη λειώσει ε.