Wednesday, December 06, 2006

Τι γουρουνιά!

μία μεγάλη χάρη θέλω να ζητήσω...

υπάρχει μία σχολιάστρια του www.provato.gr η οποία αφήνει σχόλια που κάποια στιγμή χωρίς φανερή αιτία και λόγο τα σβήνει...

ΤΩΡΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΣΕ ΚΛΗΤΙΚΗ ΠΤΩΣΗ:

Γλυκιά μου aurelia something and something else. Βρίσκω ΠΑΡΑ πολύ σπούκι την συμπεριφορά αυτή. αν έχεις κάποιο θέμα μαζί μου, πες το μου. Ή μην αφήνεις σχόλια καθόλου. Ή ακόμα καλύτερα, ούτε καν να με διαβάζεις. Δεν γουστάρω. Αλλιώς, ΑΝ με διαβάσεις και ΑΝ αφήσεις σχόλια, μην τα σβήνεις όποτε σου έρθει. Ή τούλάχιστον στείλε ένα Mail ΠΡΙΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ να καταλάβω γιατί το κάνεις.

(έλεος πια με τους ανισόρροπους εδώ μέσα...)

ΥΓ: επί τη ευκαιρία, μαθαίνω ότι ψάχνουν κόσμο για τον ρόλο της σχιζοφρενούς δολοφόνου με το πληκτρολόγιο,για ένα σήριαλ στο Alter. Δεν πας; έχεις ελπίδες να περάσεις την audition.

1 comment:

Anonymous said...

Ντοινγκ! Μπορώ να σβήσω σχόλιό μου μόνη μου δηλαδή; Θα μου πείτε κι εμένα;
Μπορώ να κάνω και τροποποιήσεις;