Thursday, December 14, 2006

Σκόρπιες σκέψεις. Για αποσυμπίεση

  • Έχω σε μιάμιση ώρα ακόμα μία τεράστια παρουσίαση στον μεγαλύτερό μας πελάτη. Όπως πάντα έχω άγχος, πολύ. Σφίγγεται ο στομάχης. Έχω βάλει τα καλά μου, ξυρίστηκα, σενιαρίστηκα. Μακάρι να πάει καλά. Όχι μόνο για μένα, αλλά και για όλους τους συνεργάτες που ξεσκίστηκαν να δουλεύουν για να την ετοιμάσουν.
  • Έχω πολύ σοβαρές ενδείξεις ότι θα καθαρίζει η ζωή μου και η καθημερινότητά μου από κάτι που απολάμβανα πολύ να κάνω - αλλά για να το κάνω χρειαζόταν να έχω πάρε δώσε με ανθρώπους που "λερώναν" την μέρα μου με την αγένεια, την βλαχιά και την μικροπρεπή συμπεριφορά τους. Πειράζει - αλλά δεν πειράζει κιόλας (όταν δημιουργείται ένα κενό στην ζωή σου, το κενό θα γεμίσει με κάτι πολύ πολύ όμορφο...)
  • Έχω μπόλικα αναπάντητα σχόλια. Συγγνώμη, συγγνώμη μην με ξεσυνερίζεσαι αγαπημένε, εστέτ, καλλιεργημένε και sexy αναγνώστη του www.provato.gr - πήζω ο παλιοπροβατάκος σου και ξεχνιέμαι. I ll catch up I promise you.
  • Έχω μία υποψία ότι ένας πολύ κοντινός μου άνθρωπος, φίλος καλός δηλαδή, μου αφήνει τα ανώνυμα σχόλια που με βρίζουν και μου προσάπτουν ότι είμαι η Μαντόνα Φλωράκη. Να σου πω κάτι; ...δεν με πειράζει - έχω καταλάβει πια ότι το Internet σε κάποιους ανθρώπους ξυπνά τον χειρότερό τους εαυτό και σε κάποιους άλλους έναν καλύτερο. πάντως στο Internet δεν βλέπεις αυτό που πραγματικά είναι ο άλλο. ..........Θα συνεχίσω να του κάνω παρέα αυτού του ανθρώπου. Ούτως η άλλως τον άνθρωπο αγαπώ όχι την Internetική του περσόνα ή αυτή την οποία βγάζει στα comments του.
  • Έχω πολλά ελλατώματα. έχω όμως και μεγάλη επιθυμία να τα αποδεχτώ και να μάθω να τα χειρίζομαι. είμαι τυχερός γιατί έχω και ανθρώπους να με βοηθήσουν να το καταφέρω. Κάποιοι με βοηθάν με την θετική τους επιρροή, κάποιοι γιατί είναι τόσο απαίσιοι που γίνονται παράδειγμα προς αποφυγήν ή με μαθαίνουν ένα μεγάλο μάθημα. Και οι δύο τρόποι είναι εξίσου ευλογημένοι.
  • Να αγαπάς και να προσέχεις με πράξεις αυτούς που αγαπάς και προσέχεις μέσα στην καρδιά σου. δεν υπάρχει πιο σπουδαίο πράγμα από αυτό.

13 comments:

Anonymous said...

Να πάει άψογα η παρουσίασή σου, μην απολογείσαι για το αν αφήνεις αναπάντητα σχόλια στους αγαπημένους σου αναγνώστες, αυτοί που σ'αγαπούν καταλαβαίνουν και η τελευταία σου παράγραφος μακάρι να είναι ο σκοπός σου, φιλιά πολλά

Anonymous said...

Ola kala tha pane, giafto exeis agxos!!
Pes mas meta, e?

xxx

Η Μικρή Ολλανδέζα said...

δεν είμαι εγώ ο "ένας πολύ κοντινός σου άνθρωπος που αφήνει ανωνυμα σχόλια" το δηλώνω και βάζω και το χέρι στο ευαγγέλιο!
Επίσης δεν κατάλαβα τι είναι αυτό που θα 'τελιώσει' και σ'αρεσει και δεν θες.
Επίσης να πας να γ@@@@@@ς που δεν έχεις χρόνο να απαντάς στα σχόλια, παλιομουχρίτσα!!!
Τέλος η παρουσιάση θα πάει τέλεια έχω φιλλινγ (γέμισμα) :ΡΡΡ
σ'αγαπούλες πολλές

Provato said...

blueprints Μου μπεεεευχαριστώ πολύ μωρό μου για τα καλά σου λόγια! είσαι καλό αγώρη εκτός από καφτώ!!!
(δυστυχώς η παρουσιάση δεν πήγε τόσο καλά... χμ χμ χμ χμ. δεν πειράζει, στο πρόγραμμα είναι αυτά...) πολλά φιλιά μωρό τρυφερό!


faidra μου όμορφη! δυστυχώς δεν πήγε καλά το πράγμα. Αλλά αυτά γίνονται. Εξάλλου ή θα πήγαινε καλά ή δεν θα πήγαινε!!! Πολλά πολλά πολλά πολλά φιλιά και μπεεεεεεε μπεεε!

Npl χρόνια και ζαμάνια! ελπίζω να είσαι πολύ πολύ πολύ πολύ καλά!
:-))

Μικρή μου Ολλανδέζα μωρό μου όμορφο και τρυφερό! είσαι το φωτεινό μου αστέρι!!! μπεεεε μπεεε μπεεε!

Lacerta Μου δεν ξέρω αν θα γίνω κατανοητός - αλλά όπως ακριβώς ο άνθρωπος με τον οποίο για παράδειγμα μιλάς στο τηλέφωνο δεν είναι η φωνή που ακούς αλλά και πολλά περισσότερα, έτσι και αυτό που κάποιος αφήνει σαν ίχνος στα comments ή στα Posts του είναι πολύ λίγι σε σχέση με αυτό που είναι πραγματικά. Μπεεεεεε λέω! Μπεεεευχαριστώ για τις ευχές σου!!!

Anonymous said...

Den peirazei manaraki, esy na'sai kala kai tha paei i epomeni!!

Polla filakia back @ you! ! !

Anonymous said...

Μαναράκο μου μη στεναχωριέσαι that's life (i paliopoutana), σου'χω ήδη τάξει από παλαιότερα ότι θα σε ... χαλαρώσω κάποια στιγμή, επιφυλάσσομαι.. φιλιά καυτώ μου πρώβατω

Anonymous said...

Τι να σου πω βρε παιδί μου... Πολύ με στενοχώρησες σήμερα. Όχι μόνο για την παρουσίαση (στο κάτω κάτω τα μικρά στραβοπατήματα είναι μέρος του παιχνιδιού), αλλά και για τα υπόλοιπα.
Φιλάκια και πάμε γι' άλλα

Anonymous said...

προβατάκο, καλή παρουσίαση. να σκίσεις!

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Λοιπόν, έχουμε και λέμε :

1. Η παρουσίαση μπορεί να μη πήγε καλά, αλλά υπήρχε λόγος σοβαρότατος για αυτό. Ήθελε ο καλός ο άνθρωπος, ο πελάτης ΣΟΥ (όχι "σας" πια, τώρα που είσαι Νάμπερ Ουάν), να δώσει στην Ομάδα την ευκαιρία να την κάνει ακόμη καλύτερη και πιασάρικη υπό την νέα εμπνευσμένη ηγεσία του νέου Creative Director και να πλασαρισθείτε για Χρυσό Ερμή του χρόνου όλοι μαζί! Τελεία και παύλα... (λέγεται και positive thinking όλο αυτό).
2. Υποψιάζομαι τι μπορεί να εννοείς και, αν είναι αυτο, που νοπμίζω, θα σου πω απλώς πως δεν χάθηκε δα κι ο κόσμος. Τα τελευταία "συμβάντα" στον χώρο έδειξαν σε πολλούς κοινούς θνητούς πως ό,τι λάμπει δεν είναι χρυσός ή, κι αν ακόμη είναι, τότε καλά θα κάνει να μη χώνεται μεσα στα σκ..., γιατί. ό,τι και να κάνει, το χρώμα τους κι η οσμή τους θα τον καταπιούν. Φύγε πρώτος, εν ανάγκη - υπάρχουν κι άλλα "δημόσια βήματα", να κάνεις το κομμάτι σου.
3. Θα περιμένουμε όλοι - όχι ότι μπορούμε να κάνουμε κι αλλοιώς - μέχρι να ξελαμπικάρεις και να αρχίσεις να ανταποκρίνεσαι ξανά στα σχόλιά μας. Αλά μη το παρακάνεις κι εσύ - η μισή χαρά του ιστολογείν είναι η διαδραστικότητα.
4. Προσωπικά, αντιπαθώ το στυλ γραφής της Κας Φλωράκη, όποια κι αν είναι, αλλά αυτό λίγη σημασία έχει. Μεγαλύτερη σημασία έχει ότι εξ αρχής με απώθησε σφόδρα όλη αυτή η ιστορία και δεν βρίσκω κανένα νόημα, ουσία και δικαιολογία στο ότι ακόμη συνεχίζεται από τις διάφορες εμπλεκόμενες πλευρές. Σε κάθε περίπτωση είναι πολύ εύκολο να γράψει κανείς τέτοια πράγματα με τέτοιο τρόπο. Τόσο εύκολο, που νομίζω πως είναι κατώτερο του δικού σου πνεύματος και ικανοτήτων γραφής. Αν κάνω λάθος, τόσο το χειρότερο για σένα!
Από την άλλη πλευρά, το βέβαιο είναι πως ακόμη ευκολότερο, προχειρότερο και άνευ νοήματος από αυτό, που κάνει η Κα Φλωράκη, είναι αυτό, που κάνει ο Ανώνυμος "φίλος". Για χιούμορ είναι πολύ φτηνό και για κριτική, πολύ ατελέσφορη. Τουλάχιστον, θα μπορούσε να υπογράφει, μήπως και πάρει κάποιο βάρος ο λόγος του. Αν θες να συνεχίσεις να τον συγχρωτίζεσαι, δικό σου θέμα ασφαλώς, πέστου τις υποψίες σου, μήπως και, αν είναι αυτός, φρενάρει και φερθεί στο μέλλον με τρόπο πιο αντρίκιο και πιο αντάξιο της φιλίας σας.
5. Τα ελαττώματα του καθενός είναι δεδομένο πως υπάρχουν και πάντα θα υπάρχουν. Πρώτος εσύ θα τα αναγνωρίσεις και πρώτοι οι φίλοι σου, που τα ξέρουν πριν κι από σένα, θα σε βοηθήσουν να τα διαχειρισθείς με τρόπο, ώστε μαζί με την δική σου κατανόηση και συνειδητοποίηση ορίων συμπεριφοράς, να μη γίνονται αρνητικό και ανώφελο φορτίο στην δουλειά, στις σχέσεις, στις φιλίες, αλλά κομμάτι απαραίτητο για την τελική σύνθεση. Σύνθεση αποτελούν όλες οι λειτουργικές σχέσεις μας (κοινωνικές, επαγγελματικές, ερωτικές κ.λπ.) και όλοι προσερχόμαστε σ' αυτές με τα βάρη και τα θετικά μας κι όλα έχουν την αξία και τον ρόλο τους για την τελική λειτουργικότητα.
6. Αγάπη χωρίς πράξεις, αγάπη δεν λογίζεται. Κοίτα, όμως, να παίρνεις κι εσύ κι όχι μόνον να δίνεις, έστω κι αν απ' άλλους παίρνεις μερικές φορές και σ' άλλους δίνεις μερικές φορές. Η αγάπη από αγάπη τρέφεται.

Αυτά...
Καλό βράδυ!

Anonymous said...

Bρίζεις κάποιον άσχετο που δεν τον ξέρεις καν 9και που σε υπερασπιζόταν όταν σε βρίζανε), αλλά δεν τολμάς να την πεις σε κάποιον που σε βρίζει γιατί είναι "φίλος". Talk about τζάμπα μαγκιά. Επίσης δείξε μου τους φίλους σου να σου πω ποιος είσαι.

Anonymous said...

H περίπτωση να είμαι πολύ πολύ πολύ χάλια παίζει κύριε Πρόβατε;

Για κοιτάξτε

Sun Libra 09°58'35 11
Moon Sagittarius 28°05'49 02
Mercury Scorpio 00°42'06 11
Venus Scorpio 23°09'32 12
Mars Taurus 07°56'49 06
Jupiter Aquarius 02°19'38 02/3
Saturn Cancer 04°34'31 08
Uranus Libra 22°34'52 11
Neptune Sagittarius 05°16'09 01
Pluto Libra 04°30'25 10
True Node Capricorn 02°19'52 02

Anonymous said...

agapo agapooooo
provato sexoualikooooo...
--
Megalos Thaumastis

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Εσείς, npl, όταν ήσασταν στον περίγυρο των ιστολογίων, μια χαρά ήσασταν και μέσ' στην έμπνευση - για να μη πω και τίποτ' άλλο...
ΦΡοντίστε να επιστρέψετε, να βγάζετε κι εσείς μαζί μας, μύρια όσα απωθημένα και θαάρθετε στα ίσα σας μια χαρά - ότι και να (φοβάστε πως) μπορεί να λένε τα ζώδια!