Friday, January 26, 2007

sex sells

(συγγνώμη για τον άσχετο τίτλο αλλά κάπως έπρεπε να σου τραβήξω την προσοχή και έχω προσέξει ότι το sex πουλάει)



Το Σάββατο που μας έρχεται (...δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν έγραψα απλά "αύριο")
στην Washington DC την πρωτεύουσα των Ηνωμένων Πολιτειών θα γίνει μία αντιπολεμική διαδήλωση την οποία οι οργανωτές της φιλοδοξούν να είναι από τις μεγαλύτερες που έχουν γίνει ποτέ (αχ, πως τους το εύχομαι να βγουν αληθινοί).

Οι διαδηλωτές θα διαδηλώσουν την αντίθεσή τους στην συνέχιση του πόλεμου στο Ιράκ.

Η εκστρατεία προετοιμασίας της πορείας είναι πολύ μεγάλη, οι τύποι φαίνεται ότι θέλουν να μαζέψουν πολύ κόσμο...

εγώ δυστυχώς δεν μπορώ να πάω (μα την πίστη μου, αν ήμουν στην Αμερική στην αδελφή μου αυτές τις μέρες δεν υπήρχε περίπτωση να μην κάνω το ταξίδι...) αλλά μπορώ να παρακαλέσω τους Α ΝΑ ΡΙ ΘΜΗ ΤΟΥΣ αναγνώστες του www.provato.gr που ζουν στο Αμέρικα να πάνε να πάνε να πάνε

σας παρακαλώ παιδιά να πάτε και να φωνάζετε κατά του πολέμου με διπλή φωνή, με την δική μου την φωνή μαζί! (και εγώ μετά ό,τι θέλετε, μέχρι και sexάκι σας προσφέρω σε ότι στάση γουστάρετε - αυτό που λένε "μετά την διαδήλωση θα κάνουμε έρωτα, όχι πόλεμο").

ασταδγιάλα, γαμώτο που δεν μπορώ να πάω! εδώ είναι το Link άμα θες να μάθεις περισσότρες πληροφορίες.

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ γαμώτο. και πήγαινε να φωνάξεις!

2 comments:

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

ΠΑΡΑ τον τίτλο, προσυπογράφω...

"I have a dream..."

There we go!..

Anonymous said...

εδώ δεν μπορώ να κάνω ούτε πνεύμα ούτε αστεϊσμούς... απλά μαζί σου