Wednesday, February 14, 2007

Οι 4 οι φίλοι που τρώνε το σταφύλι.

Αγαπημένε μου φίλε νούμερο 1:

Το ξέρεις ότι σε αγαπάω και σε εκτιμώ. Αλλά την τελευταία φορά που βρεθήκαμε πολύ με δυσαρέστησες και λίγο με στεναχώρησες…

Πιστεύω ότι όταν καλείς κάποιον για φαγητό, σε καμία περίπτωση, ακόμα και αν ο άλλος το προτείνει, δεν επιτρέπεις να πληρώσει εκείνος τον λογαριασμό, πολύ δε περισσότερο όταν εσύ (που τον κάλεσες, θυμίζω) συνοδεύεσαι ενώ εκείνος (τον οποίο κάλεσες και τελικά πληρώνει τον λογαριασμό) όχι.

Όταν ο καλεσμένος σου προτείνει να πληρώσει, το περισσότερο που επιτρέπεται να αφήσεις να συμβεί είναι να πληρώσει ο καθένας τα δικά του – αλλά και αυτό πάλι εγώ ας πούμε δεν θα το έκανα αν είχα καλέσει…

Μην φρικάρεις, δεν έγινε τίποτα σοβαρό… Απλά ήθελα να στο πω, για να το βγάλω από το στομάχι μου…

Αγαπημένε μου φίλε νούμερο 2:

Πάει πια πολύς καιρός που δε με παίρνεις πια τηλέφωνο. Φαντάζομαι είσαι δυσαρεστημένος που 5 – 6 φορές με είχες καλέσει να βγούμε και να βρεθούμε και δεν μπορούσα… ίσως να με θεωρείς μαλάκα, snob, περίεργο, κ.λπ. κ.λπ.

Αλλά… θέλεις λίγο να αντιστρέψουμε την κατάσταση;

…όλες τις φορές που μου τηλεφώνησες για να με καλέσεις, μου τηλεφώνησες στις 8 και μισή για να βρεθούμε στις 9.

Θα ήθελα πάρα πολύ να είναι αλλιώς, πάρα πολύ όμως, αλλά αυτό δυστυχώς δεν "παίζει" στην ζωή μου. Δεν μπορώ να χειριστώ, και σε ψυχολογικό αλλά και σε πρακτικό επίπεδο, τα καλέσματα της τελευταίας στιγμής. Πες με ανάπηρο ρε παιδί μου, αλλά δεν...

… αυτό, όλες αυτές τις φορές που πρότεινες να βρεθούμε και είπα όχι, δεν το διαπίστωσες, δεν το σκέφτηκες, δεν μπήκες στον κόπο να το σεβαστείς; μήπως είσαι "αρχίδι";

Αστειεύομαι βέβαια… δεν είσαι αρχίδι, δεν πρόκειται να σου βάλω χέρι, ούτε και να πληγωθώ που δεν έχεις μπει στον κόπο να διακρίνεις ένα pattern στην συμπεριφορά μου και να το σεβαστείς, να προσαρμόσεις ανάλογα την δική σου… αλλά τουλάχιστον κι εσύ μην με θεωρήσεις snob μαλάκα ή αδιάφορο ή ψώνιο που όλο λέω όχι.

ο λόγος που δεν βρισκόμαστε δεν είναι γιατί δεν σε γουστάρω… είναι διότι δεν μπορώ να χειριστώ τον τρόπο με τον οποίο μου το προτείνεις.

Και μην δυσαρεστηθείς κι εσύ με την συμπεριφορά μου…

Είναι άδικο να με κατηγορείς για κάτι που κι εσύ διαμορφώνεις. Ας βρούμε λοιπόν τα πράγματα που μας ενώνουν και όχι αυτά που μας χωρίζουν.

Αγαπημένε μου φίλε νούμερο 3:

Έχεις χαθεί τον τελευταίο καιρό… ούτε καν στα μηνύματά μου δεν απαντάς.

Κι εσύ προφανώς θεωρείς ότι δεν είμαι αρκετά καλός φίλος… ότι δεν είμαι εκεί όταν έχεις όρεξη να βρεθούμε, να βγούμε, να μιλήσουμε.

Αλλά να σου πω κάτι; Tόσες και τόσες φορές σου έχω πει ότι δεν μου λέει κάτι να βγω μαζί σου έξω και να χωθώ σε ένα μπαρ με δυνατή μουσική, όπου δεν μπορούμε να πούμε κουβέντα.

Αυτό δεν με κάνει να αισθάνομαι ότι σε βλέπω. Με κάνει απλά να αισθάνομαι ότι στέκεσαι δίπλα μου και στέκομαι δίπλα σου σε ένα bar.

Θα προτιμούσα πότε πότε να βρισκόμαστε σε συνθήκες όπου μπορούμε να μιλήσουμε . θα ήθελα να μπορείς να συναντηθούμε πότε πότε και στις 10 το βράδυ και όχι στη 1 τα ξημερώμτα. Έτσι ώστε (guess what!!!????) να μιλάμε κιόλας λίγο – όχι να στεκόμαστε δίπλα δίπλα σε ένα μπαρ στις 5 το πρωί. Αυτό δεν είναι επαφή.

…αυτό που θέλω να καταλήξω είναι ότι εσύ θεωρείς ότι χαθήκαμε τώρα που δεν έχουμε επαφή και επικοινωνία…

αλλά εγώ θεωρώ ότι είχαμε χαθεί και τότε που βρισκόμασταν μία φορά στις 15 μέρες για να πάμε στο Sodade, το Mayo ή όπου αλλού πηγαίναμε…

στο είχα πει αρκετές φορές ότι δεν είναι αυτό παρέα. Είναι ΚΑΙ αυτό «παρέα», αλλά όχι μόνο αυτό. Και αισθάνομαι ότι μόνο αυτό σε καλύπτει.

..οπότε όσο ευθύνη είχα εγώ στο ότι δεν είχαμε επικοινωνία, άλλο τόσο είχες κι εσύ.

Οκ?

[βαριά μέρα σήμερα… τα σύννεφα παίζουν σουμπούτεο με μία παλιά φωτογραφία της Σοφίας Βέμπο]

39 comments:

vasvoe said...

καλημπέέέρα, χρόνια πολλά και τρελά!!!

προβατούκο εσύ παιδί μου έχεις ψυχολογικό προφίλ ελβετού, έτσι όπως σε διαβάζω από χτες. έτσι προς ενημέρωσή σου.

σματς

Tanila said...

Έχω 2 απορίες:
* Πόση ώρα κάνεις να ετοιμαστείς για έξοδο;
* Μέσα στη σπλήνα σου τι ζει;

enteka said...

ο τέταρτος ποιος είναι;

χχχ

(αξιώθηκα να σηκώσω το γάντι σου περί εξωφύλλων Time - δες στο μπλογκ μου)

Provato said...

καλημέρα vas. χρόνια πολλά μωρό μου. ελπίζω να γιορτάσεις τέλεια! μπεεεεε

tanila ότι σου φανεί, όποτε σου φανεί... :-(

enteka εγώ είμαι ο τέταρτος. (θα δω πολύ σύντομα...) καλημπέεεεερα!

Tanila said...

Θες σοβαρη απαντηση; Φα'τηνα!
Αυτά που γράφεις είναι οι πιο συνιθισμένοι λόγοι που απομακρύνονται σιγα σιγα 2 άνθρωποι. Γιατι σου κάνουν τόση εντύπωση; Τριαντα τόσο είσαι ή είκοσι τόσο;

Anonymous said...

Χοχοχαχα Τανίλα είμαι 20 τοσο και δεν μου κάνουν εντύπωση αρα αμφιβάλλω αν κάνουν στον πολυαγαπημένο μου αφεντικούλι απλά κάποια πράγματα πρέπει κάποια στιγμή να ειπωθούν!!!

Χρόνια Πολλά σε όλους που γιορτάζουν κάθε μέρα...όχι μόνο σήμερα!!!

Provato said...

...τώρα που το σκέφτομαι, μείνε καλύτερα στις "μη σοβαρές απαντήσεις".

(με την ευκαιρία, να σου ζητήσω συγγνώμη που μου κάνει εντύπωση κάτι που εσένα δεν σου κάνει... Θες να κανονίσουμε να σου στέλνω για να εγκρίνεις τα post μου πριν τα ανεβάσω;)

Provato said...

μαράκι χρόνια πολλά και καλά!


(τι πάθανε μωρέ όλοι σήμερα με το μου επιτρέπεται να μου κάνει εντύπωση και τι όχι;).

Tanila said...

Δεκτη η συγνωμη. Περιμενω τις αποστολες. Θα βάλω και περούκα με άσπρο κότσο, γκρι ταέρ,πούρο και γυαλί πρεσβυωπίας και θα τραβάω διορθώσεις με κόκκινο. Και θα μιλάω με την προφορά της Έστερ.

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Τώρα που άδειασαν τρεις θέσεις, νομίζω, θα βρω λίγο χώρο για μένα... Κυρίως, για τους λόγους, που άδειασαν... Προετοιμάσου... (μήπως ακούγεται απειλητικό αυτό;)
:-))

Provato said...

tanila στο τσακ το έσωσες! rescect the smart σακαφιόρα! :-)

asteroid μου οι θέσεις δεν άδειασαν, καταρχήν. όπως λέει και το παλιό τραγούδι "δεν τους μαλώνω, ούτε κακία τους κρατώ, ένα παράπονο είχα μόνο και κάθησα να τους το πω...". αυτό έλειπε τους 2 φίλους που έχω να τους ακυρώνω με τόσο ασήμαντη αφορμή! μπεεεε

ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ επειδή η καρδιά μου είναι μεγάλη και τρυφερή το ότι δεν άδειασαν οι θέσεις δεν σημαίνει ότι την "απειλή" δεν τηνπεριμένω να πραγματοποιηθεί με μεγάλη χαρά και ανυπομονησία! μπεεεεεεε

Tanila said...

Αμάν παναία μ'!!!
ΕΜΕΝΑ είπες "σακαφιόρα";;;;;;
(δε ντρεπομαι να παραδεχτω οτι αργησα ν'απαντησω γιατι εψαχνα αν υπαρχει rescect)

Provato said...

Μην είσαι αρνητικιά! είναι με την καλή έννοια...


μπεεε!

Tanila said...

Ανατριχιασμενη ειμαι. Με λέει έτσι και κάποια κάπου αλλού.

Unknown said...

αγάπα τους φίλους σου με τα ελαττώματά τους, για να σε αγαπάνε και αυτοί με τα δικά σου ;)

Provato said...

τους αγαπάω ρε spirit και αυτούς και τα ελλατώματά τους... αλλά χρειάζεται και να τα λέμε καμία φορά, για να τα βγάλουμε από το στομάχι μας και να είμαστε πιο υγιείς στο καθημερινό πάρε δώσε της σχέσης! μπεεεεε


:-))

BLUEPRINTS said...

σωστός ο πρόβατος... αλλά κάτι έχεις με το στομάχι σου τελευταία;

Provato said...

εντελώς όμως έχω!!!!

αλλά έχω και στο μυαλό, και στην κοιλίτσα, και στην καρδιά....


κλαψ λυγμ!

Η Μικρή Ολλανδέζα said...

Λοιπόν έχουμε και λέμε :
Την τελευταία φορά κέρασα εγώ (η μόνη που κέρασα, αλλα σε πολύ σωστό timing, δεν βρίσκεις?) αρα πάει η πρώτη!
Επίσης την τελευταία φορά που βγήκαμε (και κέρασα, το τονίζω) σε πήρα τηλ. απο κηφισίας και βρεθήκαμε μισή ώρα μετά που πέρασα να σε πάρω απ'το σπίτι σου (χιχιχιχι σ'εδωσα τώρα). Ασε που την πρότελευταία, μου κανόνισες επισημο δείπνο με 3 ώρες notice και ανταποκρίθηκα !!! Οποτε πάει κι η 2η.
Τωρα για τα μπαρ νομίζω είναι αναξιο λόγου... ουρλιάζω χορευοντας τα νέα μου και τ'ακούς ΘΕΣ ΔΕΝ ΘΕΣ!!!!
Μακια μωρό μου.
Υ.Γ. Και δεν μου κάνει εντύπωση που σου κάνει εντύπωση. Κι εμενα μου κάνει εντύπωση που δεν τους κάνει εντύπωση όλο αυτό!

Η Μικρή Ολλανδέζα said...

Μαλακα... τεράστιο σχόλιο....

Η Μικρή Ολλανδέζα said...

Α! και χρονια πολλά!
(μου στειλε λουλουδια η μουχρίτσα μου και ίο σόνο χαρούμενη χιχιχιχιχι)

Provato said...

χρόνια πολλά μωρό μου και όλα τα καλά του Θεού να έχεις. να μου φιλήσεις και το χλωμό πρόσωπο μακρύ τσουτσούνι! και να του πεις χρόνια πολλά από μένα!

Μαλάκα όντως τεράστιο σχόλιο!


και βέβαια εννοείται ότι δεν εννοούσα εσένα. με την έννοια ότι είσαι ανεκτική και με ανέχεσαι και σε ότι κάνω με ανέχεσαι! ΟΧΙ ότι δεν έχεις τα ελλατώματά σου, αλλά τουλάχιστον έχουμε μία "χαλαρότητα" που πολύ την εκτιμώ. Αυτούς χάνονται και παρεξηγούν και είναι τρελά απρόσεκτοι πότε πότε νιώθω να μην μπορώ! μπεεεε μωρό μου xxxxxx

BLUEPRINTS said...

μωρό, ξέρεις το φάρμακο για να περάσουν τα συμπτώματα, ή όχι;

Provato said...

λέγε τέρας!

γρήγορα!


μπεεεε!

BLUEPRINTS said...

in private honey, μην το μάθουν κι όλοι...

Anonymous said...

agapito provato,
opws ta les einai ston kosmo twn 30. ka8eis ston kosmo tou, ka8eis tin parti tou... einai lupiro afto, alla dystyxws etsi einai.
ka8ws ston kyklo mou kaneis den exei akomi paidia, skeftomai ti prokeitai na ginei an apoktisoun kiolas. skepsou, an twra pou o ka8eis mas exei mia douleia kai mono ton eafto tou na frontisei den mporoume na vre8oume... kai ennow na vre8oume ousiastika, oxi mono physically:)synexise parolafta na velazeis, kapoios mporei na se "akousei", na se afougrastei

Provato said...

λέγε χριστιανέ μου υποφέρω σου λέω. ΛΕΓΕ! ΜΠΕΕΕΕ!

sofia δεν είμαι πολύ σίγουρος αν είναι θέμα γενιάς ή ανθρώπων. έχω πετύχει τριαντάρηδες που είναι τρελά δοτικοί, καμία σχέση με αυτό που περιγράφεις... από την άλλη η αλήθεια είναι πως η εποχή μας δημιουργεί έχω την αίσθηση μονόχνωτους ανθρώπους... τεσπά, kisses πολλά! μπεεεε

BLUEPRINTS said...

μαναράκο πέρα από πλάκα δε γίνεται μ'ένα απλό σχόλιο να σου περιγράψω τι πρέπει να κάνεις...

Provato said...

ε και τι πρέπει να κάνω δηλαδή... και επίσης σου πάει καρδιά να με αφήνεις να υποφέρω έτσι;


γμτ! μπεεε

Anonymous said...

to thema einai aftoi pou eprepe na ta diavasoun ta diavasan?

Provato said...

για τους δύο είμαι εκατό τοις εκατό σίγουρος ότι θα τα διαβάσουν ή τα διάβασαν ήδη... (ελπίζω λοιπόν ότι θα βγει κάτι, λοιπόν... αρκεί βέβαια να αναγνωρίσουν τους εαυτούς του)


για τον τρίτο είμαι σίγουρος ότι δεν θα το διαβάσει... αλλά έχω μία μεγάλη ελπίδα ότι θα του το σφυρίξουν...

πάντως το θέμα δεν είναι να γίνει κάτι - επαναλαμβάνω ότι απλά ήθελα να βγάλω τα νιωσίματά μου από το στομάχι μου. για να μην γίνουν θυμός, αν καταλαβαίνεις τι εννοώ! μπεεεεε

Anonymous said...

katalavaino apolyta
apo tote pou xekinhsa
na leo stous filous mou
afta pou me enoxlousan th stigmh pou me enoxlousan (entaxei isos oxi ekeinh th stigmh alla kapoia stigmh pio private)
epapsa na exo provlhmata me tis filikes mou sxeseis...

kapoia (pera apo ta ypoloipa shmantika) shmantika krithria pantos gia filous
-na mporei enas filos na xairetai me th xara sou akoma k an xepernas ton idio (dyskolo alla oxi apithano!)
-na mporei na sou leei sta moutra osa tou aresoun (oloi xreiazomaste k ena kalo logo) k osa fysika den tou aresoun
-na exete xeperasei to stadio tou sex (kai na to afhsete na ginei otan h filia tha exei orimasei :P)-ok afto einai kapos xioumoristiko

billzouk said...

Μπεεε, μπεεε, μπεεε
(δηλωνω συμπαρασταση)

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

ΔΕΝ ΑΔΕΙΑΣΑΝ ΤΡΕΙΣ ΘΕΣΕΙΣ;
Τόσος κόπος, τόσος χρόνος, τόση πείνα, τόση δίψα... τόσα σχόλια... και πού θα χωρέσω, τελικά;
Είμαι για καμμιά χαραμάδα εγώ; Λέγε... Είμαι;

Anonymous said...

Προβατάκο μου στείλτους τα με μεηλ σαν αυτα τα chain με υποσημείωση αν αναγνωρίζεται κάπου τον εαυτό σας καιρός ΄για αλλαγές!!!

Αν το κάνουν για μένα οι φίλοι μου πολύ φοβάμαι για τα αποτελέσματα...

φιλάκια!!!!!!

Unknown said...

νομίζω πως το μαράκι είχε την καλύτερη πρόταση ;)

Anonymous said...

Προβατάκο μου μπες στο παιχνίδι του chain blog (δες το ποστάκι του street spirit)..

φιλάκια

ZissisPap said...

Έχεις δίκιο...
Δεν υπάρχουν λόγοι για να δικαιολογηθώ και δεν έχει νόημα τώρα.
Καλά έκανες και το έβγαλες.
Δεν με φρικάρεις αλλά με βοηθάς, όπως πάντα.
Κρατάω το «Αγαπημένε μου φίλε...» και συ κράτα τη συγγνώμη μου.

Provato said...

someone τα κριτήρια σου σχετικά με φιλία είναι σούπερ γαμώ. υιοθετώ πάραυτα! μπεεεεε


billzouk Μπεεεε μπεεε μπεεεε. είσαι ο καλύτερος και έχεις και δίκιο! μπεεεε!


aster oid τι χαραμάδα χριστιανέ μου... εσένα σου ετοιμάζω τεράστιο δωμάτιο στην καρδιά! μπεεεεε :-))


μπα μαράκι, δεν είναι για να στέλνω mail... δε μου βγαίνει... μπεεεε (είδα το Post του αγαπημένου φίλου street spirit και σήκωσα το γάντι... θα απαντήσω, θα απαντήσω) φιλάκια κουκλάκι μου!!!


street το Μαράκι μας είχε πολύ καλή πρόταση... αλλά δεν μου βγαίνει εύκολα... μπεεε φίλε!

ρε φίλε μου sigmound, δεν χρειάζεται να μου λες συγγνώμη... ειλικρινά στο λέω, σήμερα μετά από 2 μέρες μου κάνει και εντύπωση που έφαγα τέτοια κόλλημα με κάτι που τώρα το θεωρώ ασήμαντο... οπότε, όλα καλά μεταξύ μας (εννοείται) και χωρίς συγγνώμες! Μπεεεεε xxxxxx
:-))