Friday, February 16, 2007

Τι ωραίο τραγούδι που είναι αυτό....


Δρόμοι παλιοί που αγάπησα και μίσησα ατέλειωτα
Κάτω απ’ τους ίσκιους των σπιτιών να περπατώ
Νύχτες των γυρισμών αναπότρεπτες κι η πόλη νεκρή

Την ασήμαντη παρουσία μου βρίσκω σε κάθε γωνιά
Κάμε να σ’ ανταμώσω κάποτε
Φάσμα χαμένο του πόθου μου
Κι εγώ, ξεχασμένος κι ατίθασος να περπατώ
Κρατώντας μια σπίθα τρεμόσβηστη στις υγρές μου παλάμες

Και προχωρούσα μέσα στη νύχτα χωρίς να γνωρίζω κανένα
Κι ούτε κανένας, ούτε κανένας με γνώριζε, με
γνώριζε...


στίχοι Μανώλης Αναγνωστάκης, μουσική Μίκυ Θεοδωράκης
[άραγε θα είναι έτσι η Αθήνα, πόλη νεκρή, αυτό το τριήμερο που είμαι πολύ χαρούμενος που δεν θα φύγω; μακάρι. θέλω να πάω σινεμά, να κάνω βόλτες, να μην πάω στο γραφείο, να χαλαρώσω, να διαβάσω, να κοιμηθώ στο πάτωμα...]

11 comments:

BLUEPRINTS said...

Αναγνωστάκης, ο καλύτερός μου... παίζει να πιούμε κανένα καφέ / ποτό / whatever μια κι εγώ εδώ γύρω θα την βγάλω;

Provato said...

εννοείται! να μιλήσουμε μωρό καφτώ αγόρη! έχε το νου σου εν τω μεταξύ σε λίγο θα ικανοποιηθεί πάγια επιθυμία σου.


μπεεεεε μπεεε μπεεε

BLUEPRINTS said...

ok, perimeno na do

Provato said...

το έχεις... φρόντισε να δείξεις την εκτίμησή σου και το σεβασμό στον δάσκαλό σου!


μπεεεεε μωρό μου καλή σαρακοστή. και καλές απόκριες... xxxx

ΠΡΕΖΑ TV said...

Υπεροχη φωτογραφια.Τωρα για τους στοιχους τι σχολια να κανω;;;

Provato said...

ελπίζω να σου αρέσουν και οι στίχοι Πρέζα tv! όσο για την φωτογραφία και εμένα μου αρέσει πάρα πολύ!(hey, δεν είναι δική μου, την βρήκα στο google!)

Μπεεε καλό τριήμερο!

Afrikanos said...

Καθάρισες τουλάχιστον το πάτωμα?
:-)))))))

Anonymous said...

Ναι, ωραίος *στιχουργός* ο Αναγνωστάκης. Και ο Καζαντζάκης είναι ο αγαπημένος μου ποιητής, όπως και της Αντζελας.

BLUEPRINTS said...

Μάθε λοιπόν πονηρέ ανώνυμε ότι ο Αναγνωστάκης εκτός από σπουδαιότατος ποιητής έχει γράψει στίχους και για 3 δίσκους συν μια δική του δισκογραφική παρουσία όπου διαβάζει ποίησή του...

Provato said...

afrikane γιατί να το καθαρίσω; μπεεεεε ????

anonymous γιατί απαντάς σαν να ανέφερε κάποιος στο ποστ τον Αναγνωστάκη ως *στιχουργό*; ...ωχ, έπεσα σε άλλον ένα μαλάκα με λειτουργικό αναλφαβητισμό... μπεεε :-)))

blueprints Μην απαντάς βρε! μπεεεε! xxxxxx

Anonymous said...

Α, δεν είναι; Σόρι ρε παιδιά, μπερδεύτηκα. Blueprints, εννοείς εκτός από τα ποιήματα (συγγνώμη, εννοώ τους στίχους) που έχουν μελοποιηθεί; (απάντα βρε! μην τον ακούς!)