Thursday, February 22, 2007

Ψιτ, Πολυάννα, θεωρείς σοβαρή την αναστάτωση με αφορμή το νομοσχέδιο για την παιδεία;


...περίμενε να δεις τι θα γίνει αν ποτέ δώσει ο Θεός και κάποιος κάνει την κίνηση να προτείνει νομοθετική ρύθμιση κατά των σεντονιών στα blogs...

εκεί να δεις πως καίγεται απ' άκρου σάκ ρου το πανελλήνιο
και δεν μένει πέτρα πάνω στην πέτρα
και είναι ο εξοπλισμένος σαν αστακός ματατζής κρυμένος πίσω απο το ντουλάπι με τα τακούνια,
χεσμένος από την φόβο του μην τυχόν και τονε πετύχει έλληνας blogger που δεν θέλει να χάσει το δικαίωμα στο σεντόνι.
η επανάσταση που θα ξεσηκωθεί θα κάνει την Γαλλική επανάσταση να μοιάζει σαν επεισόδιο από την Χιλιοποδαρούσα...
ας είναι - έκαστος στο είδος του, και ο blogger στο σεντόνι.

8 comments:

Ακριβός Αδάμ said...

...και εγώ.

[...]

sikia said...

θέλω να εξιλεωθώ για το προηγούμενο μου σχόλιο και να γράψω κάτι πχιοτικό και της διανόησης για να πάρεις τα πάνω σου για το ποιόν του αναγνωστικού σου κοινού, αλλά δε μου έρχεται κάτι που να μην είναι penis related....

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Πάλι για μένα μιλάς, ε;
Τι να κάνω, λοιπόν, που δεν έχω περισσότερο χρόνο, ώστε να γράφω συνοπτικότερα;

me said...

Γαμιούνται τα σεντόνια.

Ειδικά τα σατέν.

BLUEPRINTS said...

για να συνηγορήσω με sikia ότι δήθεν δεν έχεις σοβαρό αναγνωστικό κοινό (ενώ έχεις το πιο εστέτ, καλλιεργημένο - & sexy - κατά πως λες) να πω ότι κι εμένα τα σεντόνια μου τη δίνουν, εκτός αν είναι μεταξωτά όπου γλυστρούν και πέφτουν από μόνα τους

Anonymous said...

blueprints και μαξιλαροθήκες μαζί να γίνουν σετ

Kwlogria said...

Κάτω τα χέρια απ'τα σεντόνια μπεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!:0

Provato said...

Λυσησ μπεεεε respect mate!

sikia δεν εξιλεώνεσαι που να χτυπιέσαι... μείνει λοιπόν σε αυτό που ξέρεις τους πούτσους! μπεεεε
:-))

asteroid πρώτον δεν αναφερόμουν σε σένα αναφερόμουν στα σεντόνια! δεύτερον τέτοια σε έμαθα βρε εγώ να κλέβεις αλλονών τα τσιτάτα; μπεεεε μπεεεε μπεεεεε !

me επίσης γαμιούνται και πάνω στα σεντόνια μαθαίνω. μπεεε

blueprints επιτέλους δίνεις μία άλλη διασταση στο θέμα που πολύ μου αρέσει... αλλά το σατέν σαν ύφασμα δεν μπορώ να πω ότι με τρελαίνει. μπεεεεε


μαράκι μπεεεε μωρό μου. χάθηκες.


Kwlogria εσύ κι αν είσαι miss σεντόνι 4 συνεχόμενες χρονιές! μπεεεεεεε στα μούτρα σου! :-P