Friday, February 16, 2007

Το υγρό μου όνειρο με τον Μιχάλη Χατζηγιάννη


έχω ένα όνειρο με τον Μιχάλη Χατζηγιάννη.

Γίνεται, λέει, πόλεμος στην Κύπρο και ο Μιχαλάκης καλείται να υπηρετήσει την μαμά πατρίδα...

επειδή είναι super power (το βλέπεις εξάλλου και στην φωτό...) του αναθέτουν να ανακαταλάβει μόνος του ένα ύψωμα στο οποίο είναι οι εχθροί οχυρωμένοι... η μάχη Μιχάλη Χατζιγιάννη - οχτρού κρατά για μήνες και μήνες και μήνες και μήνες και μήνες και είναι σκληρή και αμφίρροπη.

Αποτέλεσμα: O Μιχαλάκης αφήνει ήσυχο το ελληνικό τραγούδι για πολύ καιρό...

...μετά ξυπνάω όλο χαρά - που μετατρέπεται σε μεγάλη απογοήτευση όταν διαπιστώνω ότι... πάει, όνειρο ήταν... μπεεεε


υγ: το όνειρο έχει και παραλλαγή. Που με φτάνει στα όρια των αλλεπάληλων οργασμών: μαζί με τον Μιχάλάκης φεύγουν από την Ελλάδα για να πολεμήσουν για την πατρίδα τους και όλοι οι υπόλοιποι Κύπριοι τραγουδιστές. Εγώ είμαι στην προβλήτα από όπου θα φύγει το πλοίο για την Λάρνακα και I Make sure ότι η Άννα Βίσση, η Μαριάντα Περίδη, η Ευριδίκη, Ο θεοφάνους είναι ΟΝΤΩΣ μέσα στο πλοίο και ΟΝΤΩΣ θα αναχωρήσουν για πολύ καιρό....


(ρε πούστη μου είναι απίστευτο - δεν το πιστεύω ότι το μυαλό μου γεννά τόσο φρικτά πράγματα...)

15 comments:

Stelios F. said...

Μην τρελαίνεσαι, θα εκπλαγείς με το τι μπορεί να κατεβάσει ο ανθρώπινος νους όταν βρίσκεται σε κατάστασι REM. :) Πάντως η αλήθεια είναι πως το εν λόγω όνειρο βγάζει ένα κούτσικο απωθημένο!

Provato said...

το οποίο είναι ποιο;


ρε πούστη μου.... λες ρε πούστη μου να μην γουστάρω καθόλου τους mainstream Κύπριους τραγουδιστές...


ΟΟΟΟΟΟΧΙΙΙΙΙΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙΑΙΑΑΙΑΙ ΔΥΝΑΤΟΟΟΟΟΟΟΝ όχι ρε πούστη όχι!

:-))

billzouk said...

Αχ! Τι ωραιο! Εμενα μ' αρεσει η πρωτη version! Δεν ειναι ολοι για το ιδιο τσουβαλι!!!

Provato said...

ναι δεν είναι... συμφωνώ μαζί σου... αλλά ειδικά οι Κύπριοι τραγουδιστές, ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΣΟΥΒΑΛΙ που πρέπει να πάει πίσω στην Κύπρο το συντομότερο... μπεεεε

Anonymous said...

Πόσο δίκιο έχεις!
Είσαι απίστευτος!
Το μότο μου είναι: "να πάνε στη χώρα τους να κάνουν καριέρα.Αι σιχτήρια!"

φιλάκια καλέ μου!

Provato said...

hey! αννα είσαι τέλεια που συμφωνείς μαζί μου! μπεεεε

xxxxxx :-))

Loucretia said...

Σου υπενθυμιζω οτι και η Αλεξια, Κυπρια ειναι:-ΡΡ

Provato said...

ωχ.... δεν το είχα σκεφτεί. ίσιωσα τώρα!


άλλα, μία στιγμή! ίσως το γεγονός ότι είναι από τα 80s καλύπτει κάθε ελάττωμα! ναι, ναι, τώρα που το σκέφτομαι αυτό είναι!! η αγαπημένη 80ήλα σβήνει την Κυπρίλα!

Μπεεεε xxxx

P. said...

Προβατάκο, να σου θυμήσω το "τα κορίτσια ξενυχτάνε μ'ένα μυστικό/ετσι κάνω κι εγώ/ω ω". Επιμένεις ότι τα 80s καλύπτουν τα ελαττώματα?

Provato said...

εννοείται ότι επιμένω με τρέλα!!!! αυτό που αναφέρεις είναι το αγαπημένου τραγούδι όλων των εποχών αυτό το 20λεπτο!!!

λατρεύω Αλέξια!


μπεεεε xxxx

BLUEPRINTS said...

μαζί σου να κάνουμε το όνειρο πραγματικότητα

Provato said...

ναι, ναι! να γίνουμε πολλοί και να κάνουμε πάταγο!


μπεεε μωρό μου καλό τριήμερο!

xxxxxx

BLUEPRINTS said...

φιλάκια μωρό, να περάσεις τέλεια ότι κι αν κάνεις...

Anonymous said...

πολύ προβατίλα μυρίσε στο ιντερνετ τωρα τελευταία. ουυυυυυστ που μου θέλετε και ιντερνετ. εσεις δεν είστε πρόβατα. τα καρναβάλια περάσανε ΒΟΔΙΑ!!!!
σιχτήρια

Provato said...

σιχτήρια στα μούτρα σου. γουρούνι! που μου υποστηρίζεις τον χατζηαντιγραφέα. ουστ.