Monday, February 26, 2007

Και σαν να μην έφταναν όλα τα άλλα, ο ανισόρροπος με ξαναέβαλε στα link του.

Ο ένας από τους δύο μαλάκες που ήταν (και κάτα πάσα πιθανότητα είναι ακόμα) σίγουροι ότι εγώ είμαι η Μαντόνα Φλωράκη με ξαναέβαλε στα Link στο blog του.

τι να πω πια - από μαλακία ο κόσμος έχει περίσσευμα.

δεν μπορώ να καταλάβω τι πρέπει να κάνω για να με αφήσουν ήσυχο. πνίγομαι ρε πούστη μου. αλήθεια. πνίγομαι.

Εντάξει, δικαίωμά του είναι του ανισόρροπου να λέει (έστω και "δημοσίως" μέσω του blog του) ό,τι γουστάρει για μένα. ότι με πλήρωναν για να βρίζω, ότι είμαι ο πήξας, ο δείξας, ότι, ότι, ότι...

Αλλά γιατί πρέπει να με συνδέει, έστω και με αυτόν τον τρόπο, του link δηλαδή, με την παρουσία του και την ύπαρξή του;

ΓΙΑΤΙ;

δεν το θέλω ρε παιδί μου αυτό, δεν το θέλω!

αν ο τύπος δεν με γουστάρει, δεν είναι πιο απλό να με αφήσει στην ησυχία μου όπως τον αφήνω εγώ;

Δηλαδή ο παλιοπαπάρας τι νόμιζε, ότι μου ήταν εύκολο να διαβάζω όλες αυτές τις μαλακίες που έγραφε όταν αναφερόταν στον Πρόβατο και τα λοιπά και τα λοιπά;

Ε, λοιπόν, δεν μου ήταν! ΚΑΘΟΛΟΥ. Αλλά κατάπινα το χάπι γιατί δεν ήθελα να μπω σε κανένα είδους πάρε δώσε με την ανωμαλία του, που δεν έχει συμπάθεια και ενδιαφέρον για κανέναν και για τίποτα.

γαμώ την μαλακία εδώ μέσα πια. θες να αγιάσεις και δεν μπορείς.

6 comments:

northaura said...

δεν εχω ιδεα που αναφερεσαι προβατακο,αλλα εδω μεσα υπαρχουν τοοοοοοσα ωραια πραματα που ΄ναι ομορφα, γιατι να ασχολουμαστε μ'αυτα που μας χαλανε,ε; (αστα να σχολουνται αυτα μαζι μας)

στελνω χαμογελα (μπας και τ'ακουσει η πεθερα)

:-))

Provato said...

update:

εξεπλάγην! ο παπαράκος μου έκανε την χάρη να βγάλει το provato από τα link του.
(αλλά όχι πριν πέσει σε ένα μισοϋστερικό ανισόροπο παραλληρηματικό trance - δεν πειράζει όμως: Μακρία από τον κώλο μας, και όπου θέλει ας είναι).

φιου. μπακ του νόρμαλ αγκέν!

Anonymous said...

Άει μωρή μαντόνα φλωράκη, τράβα να ξεσκιστείς με τον γκόμενό σου τον Τσ. Στ.
Εσύ είσαι η ανωμαλιάρα, όχι ο Μακ.
Ξεφωνίζει η πούστρα, για να μην την ξεφωνίσουν!!!
Ούστ μωρή γαμιόλα, που εξεπλάγης...
Τσόλι

Tanila said...

Ax νάτο πάλι! ΠΟΙΑ είναι η Μαντόνα Φλωράκη;
(εγώ να σε κρατήσω;)

Anonymous said...

hey!
καλέ τι πόλεμος έχει ξεσπάσει;

ΥΓ. φίλε ανώνυμε, και δίκιο να έχεις... (που δεν νομίζω ότι έχεις, γιατί από όσα γράφεις, φαίνεσαι κομπλεξικός κρυφόπουστας...) δεν θα το βρεις...
Λν θέλεις να έχουν βαρύτητα τα λεγόμενά σου, θα πρέπει να γράφεις επώνυμα, όπως όλοι μας.

Γκε γκε;;;

σε φιλώ γλυκέ μου.

Provato said...

north μου έχεις δίκιο εν police αλλά καμία φορά δεν κρατιέμαι και αντιδρώ για να προλάβω τα χειρότερα... μπεεεεε xxxx

τανιλα η Μαντόνα Φλωράκη είναι blogική προϊστορία! μεγάλη κιόλας προϊστορία. ... ίσως κάποτε στην πω! μπεεεεε

charming pink princess σε φιλώ κι εγώ. Μπεεεεευχαριστώ :-)))