Saturday, April 21, 2007

Λύσσαξε πάλι... λύσσαξε


ο Douglas Coupland, ένας από τους αγαπημένους συγγραφείς του www.provato.gr έγραψε το σενάριο για μία ταινία που αυτές τις μέρες βγαίνει σε περιορισμένη διανομή (ΠΑΡΑ πολύ περιορισμένη όμως...) στην Αμερική.

λέγεται everything is gone green.

(μα πως σταδγιάλα τα καταφέρνει όλα αυτός ο άνθρωπος, μου λες; Λυσσάει! και σενάρια, και βιβλία, και art projects, και φοβερό site, και θεατρικά. Ασταδγιάλαααα ζηλεύω ρε πούστη μου... ΖΗΛΕΥΩΩΩ!)

Λοιπόν, εδώ είναι το site της ταινίας. εδώ είναι η σελίδα της στο Myspace

από τα δύο posters, αυτό μου αρέσει περισσότερο: μου κάνει σαν εξώφυλλο βιβλίου του Douglas. (εν τω μεταξύ, έχω αγοράσει μήνες τώρα το J Pod, το τελευταίο του βιβλίο και ακόμα δεν το έχω διαβάσει... χμ χμ χμ)

1 comment:

Provato said...

τα νεύρα μου κουρέλι:


περιδιαβαίνοντας στο site του Coupland είσα ότι έχει και άλλα prοject σε εξέλιξη.

Μέτρα: το νέο του βιβλίο βγαίνει το φθινόπωρο.

το j Pod το έχουν γυρίσει σε σήριαλ

και άλλα και άλλα και άλλα και άλλα!

ΑΣΤΑΓΙΆΛΑ και άλλα!