Monday, April 16, 2007

Ορκίζεσαι να πεις την αλήθεια και μόνο την αλήθεια!


...πως σου φαίνεται αυτή η διαφήμιση που βγάλαμε για μία τραπεζική υπηρεσία;
[κάνε χλιτς πάνω στην εικόνα για να την δεις καλύτερα.]
εμένα μου αρέσει (αλλιώς χαζούλη δεν θα την ανέβαζα.... χιχιχι χοχοχο χεχεχε) διότι τραβάει την προσοχή, και έχει και σωστή στρατηγική στην προσέγγιση του κοινού που στοχεύει...
επίσης νομίζω ότι πέρα από ωραία ιδέα έχει και πολύ καλή εκτέλεση.
άντε πες μία γνώμη. πες - πες - πες - πες!
επίσης μου αρέσει πάρα πολύ και το slogan η διαφορά ανάμεσα στο "γιατί" και στο "γιατί όχι". ευλογώ το μουσάκι μου, αλλά αυτό το έχεις καταλάβει ως τώρα!

7 comments:

Adsurd said...

Loipon To keimeno einai terastio!!!
tha borouse na doulepsei mono me to exeretiko
line H diafora anamesa sto giati kai sto giati oxi.

to art direction thelei ligo douleia prepei na fenetai oso pio alithino ginetai, p.x. den vlepw thn oura ths falainas!

Auth h wraia douleia thelei douleia akoma.

Anonymous said...

Εδω μετετρεψαν ολοκληρη ορκα σε γαυρο (& αυτο προβαλλεται ως επιτυχια),η ουρα,που οντως δε φαινεται,σε πειραξε?Βεβαια οι τραπεζες το κανουν αυτο.Σε κανουν απο λεφτα,φουκαρα σε χρονο μηδεν.'Γιατι οχι?'Και,βρε παιδι,αυτο το 'τιποτα δεν ειναι αδυνατο',κομματακι χιλιοφορεμενο.Ασε που τα ματια μας εχουν δει τοσα...Μεχρι 'προβατο' σε βλογ!Με το χερι στο ευαγγελιο?Δε τρελλαινομαι.-ΑΤΠ-

Ιφιμέδεια said...

Προβατούλη μου δεν είμαι ειδική αλλά έχω γνώμη επί παντός του επιστητού!

Λοιπόν το σλόγκαν "η διαφορά ανάμεσα στο "γιατί" και το "γιατί όχι" μ'αρέσει πολύ ειλικρινά (cross my heart and hope to die). Μ'αρέσει επίσης η χρωματική επιλογή γκρι-μπλε που μου κάνει επαγγελματικό, σοφιστικέ, δώσε τα λεφτά σου και μην ανησυχείς.
Επίσης ειλικρινά, δεν μου πολυαρέσει η εικόνα της όρκας στη γυάλα γιατί αμέσως μου έδωσε την εικόνα της ασφυξίας, κρίμα το καημένο το κήτος, αμάν έτσι θα πάθω κι εγώ άμα πάω σ'αυτούς (φαλαινοφέρνω βλέπεις και ταυτίστηκα). Θα μου άρεσε να δω κάτι άλλο αδύνατο που γίνεται δυνατόν, κάτι που να θέλαμε να γίνει αλλά δεν μπορούμε. Δεν μπορώ να σου πω τι ακριβώς, ξέρω γω: να περπατάμε πάνω στη θάλασσα (έχει γίνει το ξέρω), να πετάμε (έχει γίνει το ξέρω), κάτι πιό ευχάριστο.
Do I make any sense?

Provato said...

christos σε ευχαριστώ για το feed back. Ψιλοέχεις δίκιο για το κείμενο αλλά... Ξέρεις πως είναι ο πελάτης: "make the logo bigger please...". όσον αφορά το θέμα της ουράς χμ χμ χμ χμ χμ δεν συμφωνώ... η θέση της γουρούνας μέσα στην γυάλα δικαιολογεί να μην φαίνεται εκεί η ουρά... μπεεεε φίλε. :-)

ανώνυμε ΑΤΠ ξεκολώθηκες πουλάκι μου... "δεν τρελαίνομαι" λέει και μας πατάει ένα χέσιμο άνευ προηγουμένου... τι να πω, μέσα στην σαφήνεια σε βρίσκω. ασταδγιάλα.... :-]


ιφιμέδειάκι μου όμορφο. πολύ σε μπεεεεευχαριστώ για την γνώμη σου - δεν το είχα σκεφτεί το θέμα της ασφυξίας και πρέπει να σε πω ότι.... χμχμχμ... θα μπορούσε να είναι πρόβλημα.... yes, Λοιπόν, you do make alot of sense... Μπεεεεxxxxxxxxx

Anonymous said...

'Ορκιζομαι να πω την αληθεια και μονο την αληθεια'.Δεν μου αρεσε.Κι απο εμπειρο φωτογραφο διαφ.φωτογραφιας πηρα το σχολιο.'Μπαναλ'.Οk τωρα;-ATΠ-

Provato said...

και έπρεπε να σεπρογκήξω για να το πεις ΞΕΚΑΘΑΡΑ από χτες αυτό το δεν μου άρεσε... ή έπρεπε να στο επιβεβαιώσει και άλλος;

δηλαδή άμα δεν σε προγκήξουν ή άμα δεν έχουν και άλλοι, "ειδικοί" την ίδια άποψη φοβάσαι να διατυπώσεις ξεκάθαρα αυτό που πιστεύεις;


μπα σε καλό σου.... μπα σε καλό σου.... μπεεεεε σε καλό σου. Τα σκέφτεσαι μωρέ πριν τα εξακοντίσεις.... (και πήγα να σε πάρω και σοβαρά).

:-)))

Aphrodite said...

Αν τη δω την διαφήμ. σαν potential πελάτης τράπεζας, θα μου κινήσει την περιέργεια εν πρώτοις.

Το συντακτικό βέβαια του "πιστεύετε ότι τίποτε δεν είναι αδύνατον?" θα μου φαινόταν περισσότερο φλύαρο από το "πιστεύετε ότι όλα είναι δυνατά?".

Κι ακόμη λιγότερο φλύαρο κι εντελώς to the point θα μου φαινόταν το "όχι γιατί" αλλά "γιατί όχι".

Το ότι το κείμενο είναι Παναγία μου ΤΟ βαθυστόχαστο πυροβολητό καλλολογικό επιχείρημα, το οποίο όμως αν βγάλεις το logo, συν πλην θα μπορούσε να το πει κάθε τράπεζα, ξέρω ότι είναι θέμα πελάτη. Είμαι σίγουρη ότι θα το είχες επικεντρώσει σε ελάχιστα και πολύ δυνατά σημεία αν είχες το ελεύθερο. (Γενικά το wealth management θέλει ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ και καλά, ο πελάτης με τη μία καταλαβαίνει ακόμη κι από μια καταχώριση αν είσαι σοβαρός ή όχι, δεν χρειάζεται σχοινοτενής ανάλυση...)

Το εικαστικό μου άρεσε, και δεν κολλάω στην ουρά παρά στην εφαρμογή της ιδέας, η οποία είναι αρκούντως τραβηχτική, και ειδικά μέσα στο χρωματικά μπαστουνόρθιο layout (βλ. office professionalism).

Με λίγα λόγια, εμένα με τραβάει.

Τώρα αν θα πήγαινα στην τράπεζα? Χμ, αν δεν ήξερα την Πειραιώς και έβλεπα στιγμιαία τη διαφήμιση κάπου, μπορεί και να μην συγκρατούσα τίποτα παρά την creative ιδέα...

Αν την ήξερα, θα μου άρεσε να βλέπω πρωτότυπα concepts γιατί έχω σιχαθεί τα κλειδιά, σπίτια, μπαούλα, νομίσματα, χαμόγελα, χειραψίες κτλ κτλ κτλ....

Μου μιλάς τώρα?
:))))