Thursday, May 24, 2007

είμαι gay και είμαι καλά - είμαι gay και δεν θέλω παιδιά

Σε σχέση με αυτό εδώ το Post

που έλεγα τους χαζούς προβληματισμούς και την χαζομάρα που με έχει πιάσει και δακρύζω όταν βλέπω μωρά...


θέλω να πω, περισσότερο για να βάλω στο τραπέζι ένα άλλο τρόπο σκέψης, ότι ο λόγος που δεν θέλω να κάνω παιδιά, δεν έχει καθόλου να κάνει με το αν μου το επιτρέπει ο νόμος, το κράτος, οι θείοι μου, η θρησκεία, η καριέρα, η φιλοδοξία μου... you name it....


Ο λόγος που δεν "θέλω" να κάνω παιδιά, είναι διότι θα ήθελα πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ το παιδί μου να είναι καρπός έρωτα ανάμεσα σε δύο ανθρώπους.

Σκέφτομαι πόσο γαμημένα υπέροχος θα ήταν ο κόσμος αν υπήρχε ένας περίεργος σουρεαλιστικός νόμος που θα επέτρεπε την αναπαραγωγή στους ανθρώπους μόνο αν ήταν ερωτευμένοι.


Να λοιπόν γιατί δεν "υποστηρίζω" με θέρμη το δικαίωμα των ομοφυλόφιλων να κάνουμε παιδιά. (όπως επίσης δεν δέχομαι και να απαγορευτεί, αλλά για άλλους λόγους...)

και πρέπει να παραδεχτώ πως θα ήθελα πολύ όλοι οι ομοφυλόφιλοι (αλλά και όλοι οι άνθρωποι γενικά...) να σκεπτόμαστε (ή μήπως θα ήταν καλύτερο να πω "αισθανόμαστε";) έτσι....

10 comments:

fevis said...

Επειδή οι έρωτες, ακόμη και οι μεγάλοι, έχουν την τάση να περνάνε, θα έλεγα ότι είναι καλύτερα να κάνει κανείς παιδιά όταν νοιώθει έτοιμος να αποχωριστεί το εγώ του, να αλλάξει το τρόπο ζωής του και τις προτεραιότητες του και κυρίως, όλα αυτά (αλλά και άλλα πολλά) να τα κάνει για πάντα...

Lina said...

αντιλαμβάνεσαι πόσο αδειος θα ήταν ο πλανήτης αν ίσχυε ο νόμος που λες, ε; =(

μου επιτρέπεις να συμπληρώσω το νόμο σου;;

αν υπήρχε ένας περίεργος σουρεαλιστικός νόμος που θα επέτρεπε την αναπαραγωγή στους ανθρώπους μόνο αν ήταν ερωτευμένοι. και σε ΟΛΟΥΣ όσοι είναι ερωτευμένοι.

Provato said...

fevis ισχύουν όλα αυτά που λες... αλλά πριν από όλα αυτά νομίζω ο έρωτας μεταξύ των γονέων είναι πολύ πιο βασικός... Μπεεεε μπεεε μπεεεε :-))

lina, πολύ ορθή η συμπλήρωση σου! δέχομαι! μπεεε xxxx :-)))

Wrong Guy said...

Eίσαι πολύ γλυκός όταν ξεγυμνώνεσαι... και δεν εννοώ να βγάζεις το βρακί σου!

APSOY said...

E? ...
Sorry, έχω φάει ακόμα σκάλωμα με το post που μας παρέπεμψες...
Και ακόμα δεν έχω περάσει στη φάση που είσαι σήμερα... Δως μου λίγες μέρες καιρό ακόμα...!
(Ο Χιτλεράκος... τι καλούλης με το παιδάκι...)!
ΦΑΝΤΑΣΟΥ!!! :Ρ
(για όσους τόλμησαν να σκεφτούν το αντίθετο - Ναι, για τον Χιτλερ κάνω πλάκα...)!

θα επανέλθω!

Attalanti said...

Οι άνθρωποι που έχουν γεννηθεί από έρωτα ξεχωρίζουν - και είναι οι μόνοι με τους οποίους θέλω να κάνω παρέα.

Provato said...

wrong θέλω να σημειωθεί ότι είμαι πολύ γλυκός και όταν βγάζω το βρακί μου. "γλυκός" εντός εισαγωγικών... χμ χμ χμ

(μπεεεευχαριστώ - xxxxx)

apsoy μπεεεεε :-)))

attalanti πραγματικά ξεχωρίζουν. και μακάρι να μπορούσαμε να κάνουμε μόνο με τέτοιους στην ζωή μας. (ειδικά στα γκομενικά - είναι οι καλύτεροι γκόμενοι αι γκόμενες...). μπεεεεε xxxxxxx :-))

Attalanti said...

Οπότε ξέρεις για τι μιλάω... Πολύ χαίρομαι! :) Πάντα τέτοιους να 'χουμε στο δρόμο μας προβατάκι!

g for george said...

Συμφωνώ με attalanti και με wrong guy. Τόσο απλά, τόσο λιτά!

Anonymous said...

Μμμμ, θα αφήσω τώρα και εδώ κάτι...

Θα ήταν πολύ ωραίο αν συνέβαινε έτσι όπως τα λες... ΑΛΛΑ δεν κάνει να βάζουμε εμείς κανόνες στη ζωή που η ίδια δεν έχει ή τους αρνείται ή έχει αποδείξει την αχρηστία τους και την ανατροπή τους με το πιο θαυμάσιο τρόπο...
Το λέω αυτό γιατί καθώς σε διάβαζα μου ήρθε στο νου μία περίπτωση αλλά τι περίπτωση!!!
Αυτό που γράφει ο Μάνος Χατζιδάκις πως οι γονείς του συνεργάστηκαν μόνο μία φορά στη ζωή τους, τη στιγμή της σύλληψής του...
Για σκέψου λοιπόν με βάση τον κανόνα που βάζεις τι θα χάναμε ρε Πρόβατό μου να αυτό το ζευγάρι δεν συνεργάζονταν ούτε αυτή τη μοναδική φορά...........
Γι' αυτό ας μη βάζουμε εμείς κανόνες κι ας υποτασσόμαστε στην ελευθερία της απροσδόκητης παράλογης συχνά και ακατανόητης ζωής...
Πολλά φιλιά!!!!!!!