Wednesday, August 29, 2007

Πως καταλαβαίνεις ότι είσαι πολύ βλάχαρος.


πως καταλαβαίνεις ότι είσαι πολύ βλάχαρος και δεν σου αξίζει να μπεις ούτε μονόστηλο στα νέα του Ψαροντούφεκου:

σου αρέσει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ το νέο σούπερ χητάκη της Madonna, αυτό που έβγαλε με τον Timbaland, το the beat goes on.

Πως καταλαβαίνεις ότι είσαι, εκτός από βλάχαρος και εητήλαζ ανελέητοζ, και σούπερ παλιακός που δεν έχεις καμία ελπίδα να ξαναγίνεις τρέντης:

νιώθεις, επιπλέον, και πάρα πολύ μοντέρνος, ακριβώς επειδή σου αρέσει το νέο τραγούδι της Madonna.

σάμπαντη σούτ μη ρε πούστη μου ασταδγιάλα.

8 comments:

Provato said...

...δηλαδή έλεος. με έχω σιχαθεί πια

gsus said...

kala alla sth fwto giati ebales th ntenisi?

One Big DJ said...

Egw pali plhttw me ayto to track..O ntemodas!! :D

Anonymous said...

Λες το τραγούδι όπου η Madonna επαναλαμβάνει συνεχώς "I am so in love with meatballs"?

Μωράκη

g for george said...

Δεν κόβω φλέβες αλλά μ' αρέσει. :-D

Anonymous said...

σου εχω πει οτι εισαι το ποιο καφρο προβατο που εχω δει ποτε??!!
χα χα χα χα!
να σαι καλα με εκανες παλι να γελασω!!!!!

τι ζωδιο εισαι στο Δυτικο?!

εισαι θεος!

λολ!
μπεεεεεεεεεε
μπεεεεεεεεεεεεεεε
μπεεεε εεεεεεεεε εεεεεεεεεεεεεεεε

Anonymous said...

Όχι με τον Timbaland, με τον Pharrell το έγραψε το κομματάκι. Συμπαθητικό, μέχρι εκεί. Φτικτοί στίχοι, όπως πάντα, αλλά το παραβλέπουμε, όπως πάντα. Πάντως, στην αρχή νομίζα ότι θα αρχίσει να τραγουδάει το "Me against the Music" που είχε πει με την Britney.

Τα τραγούδια από τη συνεργασία της με τον Timbaland δεν τα έχουμε ακόμα ακούσει, ελπίζω να είναι καλύτερα. Τον έχω σε μεγαλύτερη εκτίμηση δαύτονα.

Πάντως, η Madonna φαίνεται πως θέλει διακαώς ένα σοβαρό χιτ στην πατρίδα της, και αναρωτιέμαι: "μα καλά δεν χόρτασε";

Provato said...

gsus από χτες τώρα συνήλθα από τα γελιά με το σχόλιο σου. ρησπέκτ ρε!

επίσημε dj του πρόβατο έχω να πω ότι η λέξη "ντεμόντας" (ο) είνα σούπερ αγαπημένη, δεν την ήξερα και θα την χρησιμοποιώ! μπεεε

...Μωράκη ναι αυτό λέω... χιχιχι!


g for george και μένα μου αρέσει... ντροπή μου όμως! χεχεχε

freddy είμαι τοξόταρος! εσύ; χαίρομαι που περνάς καλά μαζί μου, χεχεχε! i am honored!

ανώνυμε χίλια ευχαριστώ για τις σούπερ πληροφορίες που φυσικά ως βλάχαρος δεν ήξερα! χεχεχε... πάντων φοβούμαι πως ούτε με αυτό το τραγούδι θα κάνει την επιτυχία που ποτέ δεν θα σταματήσει να θέλει! μπεεεε φίλε!