Monday, November 26, 2007

κοκακόλα. το επίσημο πιοτί των Χριστουγέννων και του κοκαταναλωτισμού.


εντάξει, είναι πια επίσημο. σήμερα τηλεφωνήθηκα με Αγιοβασίλη και μου επιβεβαίωσε κάτι που ένοιωθα στην ψυχή μου χρόνια τώρα: ότι η κοκακόλα εκτός από την σαμπάνια του φτωχού αποτελεί και το επίσημο ποτό των χριστουγέννων και του καταναλωτισμού.

ΑΓΑΠΩ ΚΟΚΑ ΚΟΛΑ. ΑΓΑΠΩ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ. ΑΓΑΠΩ ΚΟΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΣΜΟ. ΑΓΑΠΩ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.

πως λοιπόν, τώρα που είμαστε στο pick των Χριστουγέννων να μην σου κάνω δώρο - αφιέρωμα στις χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις της κοκακόλαζ; πως;

πρώτα βλέπεις εδώ:

μετά εδώ:

και τελευταίο το classic (άχρηστο tip της εβδομάδας - σε αυτή την διαφήμιση παίζει και η γιαγιά μου, είναι η κοπέλα με τις κοτσίδες δίπλα στην Κινέζα στο 35 δευτερόλεπτo περίπου. Τότε η γιαγιά σπούδαζε στην Αμερική web designer και πήγε στο casting και την πήρανε):


αχ, πως μου αρέσουν τα χριστούγεννα. πως μου αρέσουν.

7 comments:

xipasmenos said...

Σου αφιερώνω το cola coka των μπλε, και το all i want for Xmass is my two front teeth. Ετσι για να μπαινουμε στο κλίμα....

BLUEPRINTS said...

μισώ κόλες, αγαπώ Χριστούγεννα, μπράβο της γιαγιάς

neutrino said...

γεια σου προβατε!
καλα χριστουγεννα μπεεε!
εχει προσεξει κανεις αλλος εκτος απο μενα την οργανωμενη επιχειρηση αντικαταστασης της λατρεμενης coca cola light με την τερατωδη αγευστη zero (που εχει γευση απο κοκακολακι χαριμπο υγροποιημενο;).
ζητω τα χμας αγκαλια με coca cola polar bears!

If...ιγένεια said...

Πάει με όλα η ρουφιάνα, σιγά μην άφηνε ήσυχα τα χριστούγεννα..

Anonymous said...

site protasi
http://www.vladstudio.com/christmas/

:)

Anonymous said...

Δηλαδη εγω που καταναλωνω μεσο ορο εναμιση λιτρο την ημέρα εχω καθε μερα χριστουγεννα; Γιουπιιιιιιι
Και μην μου ξαναπει κανεις γιατι παει μαρτης κι εγω εχω ακομα στολισμένο το δεντρο.

@neutrino: HARIBO !!! Που τα θυμήθηκες ;;;

oni said...

Fetos kanei periodia kai to forthgo ths Coca Cola se olh thn Ellada! Arage 8a odhgei o Santa na katsw sta gonata tou na parw ooo,ti 8elw gia tis giortes?