Tuesday, May 20, 2008

ομαγκόντ!!!

Το τζειμ που ο αγαπημένος σου προβατάκος πάει και κάνει τα πλάτσα πλούτσα του, αλλά όχι μόνο, έβγαλε διαφημίσεις:

Η πρώτη:


Και η δεύτερη:


λοιπόν, ως άθρωπας που απολαμβάνει τα καλά του να γυμνάζεσαι και να ασχολείσαι με ένα ουσιαστικό τρόπο με το σώμα σου και το ευ ζειν σου γενικά, έχω να πω με μεγάλη μου λύπη ότι δεν μου αρέσουν.

Μου φαίνονται δημιουργικίλα για την δημιουργικίλα.

Δεν μου λένε τίποτα ούτε για το προϊόν, ούτε για το τι κερδίζω με το να γραφτώ στα Holmes Place.

Κοντολιγίς στερούνται insight. ... χμφ χμφ χμφ, δεν έρχονταν να με ρωτήσουν εμένα να τους πω;

Αν πάλι σκοπός είναι να βγάλουν μία ελιτίστικη απεγκρεηντήλα για το όλο θέμα, δεν νομίζω ότι το καταφέρνουν. αρονό.

μπορεί να κάνω και λάθος.

Πάντως αν μη τι άλλο σου τραβούν την προσοχή και σε αφήνουν με την απορία "τι θέλει να πει ο ποιητής".

12 comments:

Marvin said...

εμενα μου αρεσει. Η λεζαντα υπονοοει οτι το τζειμ πρεπει να ειναι τροπος ζωης και μαλιστα καλης ζωης, και οχι αποκλειστικο μεσο για να γινεις υπετεκναρος. Και αρκετα με τους υπερτεκναρους στις διαφημισεις των τζειμς, αλλοιμονο αν ημασταν ολοι ετσι. Αι λαικ αι λαικ αι λαικ!

Ερμής said...

Θα μπορούσαν να βάλουν και μια με ενα πρόβατο και απο κάτω λεζάντα:
"Με το μαλλί του γεμίζει 7 μαξιλάρια.Εσείς πόσα μαξιλάρια λίπους έχετε στο σώμα σας;"

Anonymous said...

Δεν πάω στο Τζέιμ(και για αυτο εχεις τέτοια μπάκα απο τα ξύδια..)
αλλά κάνω χαζά κόμεντς τωρα γιατι ι λοβ προβατο πως να το κάνουμε τωρα να πούμε?

Dr_MAD said...

Απογοήτευση θα το έλεγα εγώ

[νομίζω είδα ένα γατούλη]

Είδωλο said...

To ποσο παει η συνδρομη το Holmes μονο που δεν ειπες...
Ετσι για να μοιρασεις και κανα εγκεφαλικο, γι αυτο η διαφημιση ειναι τοσο νιαου και υποτονικη.

Είδωλο said...

To ποσο παει η συνδρομη το Holmes μονο που δεν ειπες...
Ετσι για να μοιρασεις και κανα εγκεφαλικο, γι αυτο η διαφημιση ειναι τοσο νιαου και υποτονικη.

cobden said...

Αντί να βάλουν τα καυτά αγόρια της πισίνας του Holmes, μου βάζουν τους φίλους μας τα ζώα???Απαράδεκτοι!

Giannis said...

peirazei oti den katalaba tipota apo auth th diafhmhsh?

epishs peirazei pou den mou ekane klik na megen8unw thn photo gia na dw thn lezanta?

oni said...

Kai mena mou arese poly h diafhmish. To mhnyma ths einai kalo, h lezanta boh8aei alla ws diafhmish (pou skopo exei na poulhsei to proion ths) nomizw pws den kanei kalh douleia. To prwto pou sou peftei sto mati an th deis feygalea einai o skylos k h gata, opote thn prospernas me th mia nomizontas pws parousiazei pet shop h' trofes eukanuba... Isws an htan megalyterh h lezanta? Den kserw, m aresoun oi diafhmiseis genika :D

Mirela said...

meeeeehhhh, τελικά πολλές διαφημίσεις το παίρνουν πολύ "ελεύθερα" το θέμα και ξεφεύγουν απο αυτό που θέλουν να διαφημίσουν...όπως εδώ καλή ωρα!

Provato said...

marvin έτσι που μου το εξηγείς σαν μου αρέσει πιο πολύ... αλλά πόσοι ρε γαμώτο θα το καταλάβουν; δεν θα έπρεπε να βγαίνει πιο ξεκάθαρα; ε;

ερμής λολολολολολολολολολ τέλεια η ιδέα σου ρε συ! λολ

aunt σταμάτα θα με κακομάθεις και θα θέλω κάθε μέρα, λολ.

mad που που γιου θο α πούθηκατ;

x-oyranoy σταμάτα να είσαι καρφί. λολ

Provato said...

codben μην τα λες αυτά για τα καυτά αγόρια γιατί τα παίρνω προσωπικά. λολ :-)

gianni ναι πειράζει. όχι εμένα, αυτόν που την πλήρωσε. λολ :-)

oni κι εμένα μου αρέσουν. γιαυτό κέρδισες κουπόνι για σεξάκοι. λολ :-)

mirela το περιγράφεις τέλεια! :-) έχεις πολύ δίκιο!