Tuesday, August 26, 2008

Φεστιβάλ ΜΑΜΑΛΑΚΕΙΑ 2008

Σήμερα όταν ξύπνησα αισθανόμουν μέσα στο στομάχι μου το εσωτερικό μου ρολόι να χτυπά σαν τρελό.


τιτιτι τιτιτι τιτιτι τιτιτι τιτιτι τιτιτι

πάτησα το σνούζ, σταμάτησε για λίγο αλλά μετά από μερικά λεπτά...

τιτιτι τιτιτι τιτιτι τιτιτι τιτιτι τιτιτι

γουανταφάκ; αναρωτήθηκα

τι θέλει να μου πει ο αργανισμός μου; τι μπορεί να συμβαίνει; τι έχω ξεχάσει;

Τρέχω στο ημερολόγιο της Προβατολάνδης που έχω στο γραφείο μου. και βλέπω.

Είχα ξεχάσει ότι σήμερα ήταν το ΠΡΩΤΟ ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ (που από φέτος θα γίνεται κάθε χρόνο) ΜΑΜΑΛΑΚΕΙΑ 2008.

[προσοχή, ο τόνος στο τρίτο Α, όχι το Ι γιατί αλλάζει το νόημα και δεν θα το ήθελα ποτέ, ποτέ αυτό]

Φυσικά ως ιδρυτής του φεστιβάλ, πρόεδρος και μοναδικό μέλος της οργανωτικής επιτροπής αλλά και target group του, δεν μπορούσα να μην το τιμήσω.

Έτσι πέρασα όλη την μέρα να μιλάω σαν το Μαμαλάκει.

Η επιτυχία του ΜΑΜΑΛΑΚΕΙΑ 2008 ήταν τεράστια. Τεράστια. Όλη η Αθήνα έχει να το λέει, να άκου (ή τουλάχιστον εκείνο το κομμάτι της Αθήνας που χρειάστηκε να κάνω διάφορες δουλειές).

Σταχυολογώ μερικές από τις πιο επιτυχημένες στιγμές της μέρας:

Στο βενζινάδικο:

Γιωρζ Τρούλη: καλημέρα. θα μου βάλετε βενζινίτσα;
Βενζινάς: σιωπ σιωπ εντατίκ
ΓΤ: αμολυβδούλα, 5 ευρουδάκια
Β: σιωπ σιωπ ΠΙΟ εντατίκ και Γκαλπ. Αφού συνέρχεται πάει στην αντλία για να μου γεμίζει. Βάζει, του δίνω τα χρήματα και καθώς φεύγω χαρωπός τον βλέπω από τον καθρέπτη του γάιδαρου να με κοιτάζει και να σταυροκοπιέται.

"ΟΡΑΗΤ!" σκέφτομαι. "Now THAT'S what I call a super cool opening ceremony".

Στην Τράπεζα:

Γιωρζ Τρούλη: καλημέρα. παρακαλώ μου λέτε αν έχει έρθει μία πιστωτικούλα καρτουλίτσα που περιμένω;
Τράπεζαμαν: παρακαλώ;
ΓΤ: ... ζήτησα, από το τηλεφωνικό κεντράκι της τραπεζίτσας, επανεκδοσούλα της πιστωτικούλας μου και ζήτησα να την παραλάβω από το υποκαταστηματάκι σας. Μπορείτε να κάνετε έναν ελεγχούλι αν την έχετε παραλάβει;
Τ: μου δίνεται την ταυτότητά σας παρακαλώ;
ΓΤ: ορίστε...
Ο τράπεζαμαν φεύγει, πάει στο σχετικό συρτάρι και επιστρέφει άπραγος.
Τ: δεν την βρήκα! είστε σίγουρος ότι θα την παραλάβετε εδώ;
ΓΤ: ναι... δεν έχετε άλλο υποκαταστηματάκι στην Ιπποκρατούλα, έτσι δεν είναι;
T: όχι, όχι... και πότε σας είπαν να έρθετε;
ΓΤ: μου είχαν πει την προηγούμενη Πεμπτούλα, αλλά επειδή έλειπα διακοπίτσες ήρθα σήμερα... Μήπως έχει καθυστερησίτσα επειδή λείπαν με αδειούλες;
T: Μπορεί... μπορεί. Δεν κάνετε ένα κόπο να έρθετε την παρασκευή;
ΓΤ: ευχαρίστως. καλημέρα
T: Συγγνώμη... να σας κάνω μία ερώτηση... με όλο το θάρρος... γιατί μιλάτε έτσι...
ΓΤ: αχ... είχα μία κρυφούλα ελπιδίτσα ότι θα μου θέτατε αυτή την ερωτησίτσα και εκεί μην είδατε τον προσυλητιστή και δεν τον φοβηθάκατε. Ούτε μάρτυρες του Ιεχωβά τέτοια οργανωτικότητα. Άρχισα να εξηγώ για το φεστιβάλ στον κύριο, έβγαλα φυλλάδια που όλως τυχαία είχα μαζί μου, του χάρισα μπρελόκ και καπελάκι ΜΑΜΑΛΑΚΕΙΑ 2008, του μίλησα για τους σκοπούς και το καταστατικό του φεστιβάλ, γενικά ήμουν πολύ πολύ πολύ πειστικός. Έτσι τώρα η οργανωτική επιτροπή έχει δύο μέλη, εμένα που είμαι και πρόεδρος και τον κύριο στην Τράπεζα που φυσικά είνα ταμείας! how cool is that.

Στο δρόμο:

βλέπω γκομενάκι που περνά και λέω κάτω από τα μουστάκια μου:
Γιωρς Τρούλη: Αυτό είναι κωλαράκι για σεξάκοι! ουουουουουπς! σκέφτηκα αμέσως. Αυτή τη φράση την χρησιμοποιώ αυτούσια ακόμα και όταν δεν είναι ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΜΑΜΑΛΑΚΕΙΑ. αυτό θα πει να σέβεσαι τις παραδόσεις και το από στόμα σε στόμα του τόπου σου. μπράβο μου.

φυσικά και σε άλλα μέρη της πόλης γιόρτασα τα ΜΑΜΑΛΑΚΕΙΑ 2008, αλλά δεν περιγράφω άλλους εορτασμούς γιατί σε έχω κουράσει το βλέπω. Πάντως του χρόνου μπορείς και εσύ να συμμετάσχεις. Δήλωσε συμμετοχή ΤΩΡΑ!

[εχτές και σήμερα η ζέστη με έχει γαμήσει. δεν έχω κάνει καμία σχεδόν από τις δουλειές που ήθελα, με εξαιρέση ότι βάζω πλυντήρια που δεν το λες και τρελή δουλειά, είναι μονίμως πεσμένη η πίεσή μου και η διάθεσή μου είναι στα μαύρα τάρταρα. Εν τω μεταξύ δεν μπορώ και να κοιμηθώ καλά λόγω ζέστης, όλο ιδρώνω και ξυπνάω να πιω νερό και γενικότερα δεν μπορώ να πάρω τα πόδια μου για τίποτα. Ελπίζω αύριο να είναι/είμαι καλλίτερα... ευτυχώς που έχω και αυτό το πισινάκι και πηγαίνω και κολυμπάω λίγο. επίσης, ο εγκέφαλος μου λειτουργεί στο 0,000000000000000000000000000000000001 της κανονικής του λειτουργίας, που είναι ήδη μικρή σου θυμίζω, αλλά φαντάζομαι αυτό το έχεις πάρει πρέφα από τα σημερινά ποστ. μη με ξεσυνερίζεσαι.]

12 comments:

Lina said...

οου γιες, γουσταρω κι εγω μαμαλάκεια!!!

έχω μεγάλο ποθουλίνο να πάρω μερουλίνι σ αυτή τη διοργανωσουλίνα =)

πώς τα πήγα ζούπα ληντερουλίνι μας; (λίγο γλειψιματάκι ποτέ δεν έβλαψε κανενούλη!)

BLUEPRINTS said...

εγώ δεν συμμετέχω σε αυτή τη γιορτή

υ.γ.: όντως τον έχεις κάψει, πρέπει να αρχίσεις δουλειά πάραυτα

Hfaistiwnas said...

Έχεις πισινίτσα;;; Καλέ μου είσαι από τους τυχερούς! Ζέστη; Μπάνιο! Βαρεμάρα; Μπάνιο! αχαχ!
Όσο για τα μαμαλάκεια, θα προσπαθήσω να κάνω καμιά πρόβα και θα σου πω!!!
Όχι τίποτα άλλο, αλλά θέλει ώρες εξάσκησης!

Coco said...

Παγωτάκι
Ντουζάκι
Νεράκι
Ντουζάκι
Καρπουζάκι
Ντουζάκι

tovenito said...

προτείνω βεραντίτσα, ποτούλι, μουσικούλα και καλή καρδουλίτσα. διώχνει τα βασανάκια και τον καυσωνάκο. φιλάκι

ΠΑΥΛΟΣ said...

Εγώ πάλι λέω να πάω διακοπές, τώρα που γυρίσατε όλοι σας, χιχιχι

Tanila said...

Moυρλός παπάς σε βάφτισε.






(Ελπίζω όχι ο ίδιος με μένα)

Είδωλο said...

H αγαμιητσα εχει πολλουλες παρενεργιουλες ευτυχως που εχουμε πολλουλους γιατρουδακους στις μπλογκοσυναντησουλες της Αθηνιτσας

Anonymous said...

α..παέι!
next!

Κακίστρω said...

Την παλεύεις λιγουλάκι?

Provato said...

λινάκι ήμουν σιγουράκι οτι εσύ θα τσίμπαγες. Μόλις έγινες αντιπρόεδρος οργανωτικής επιτροπής, :-) Και δεξί μου χέρι, με την αξία σου!

blue όσα δεν φτάνει η αλεBlue τα κάνει κρεμαστάρια. Σιγά μην πετάξεις και τα τακούνια στην πασαρέλα. :-P

hfaistiwna είναι πιο ευκολούλι από όσο φαίνεται. να μου έχεις εμπιστοσυνίτσα :-)

κοκό συμφωνούληδες! χεχε

τοβενάκι φιλάκι επίσης :-))

Provato said...

pavlo δεν θα πας πουθενά, θα κάτσεις να φας μαζί μας. στραβόξυλο. όλοι μαζί... και ο... :-P

τανίλα άσε κάτω τα σάντουιτς!

x-oyranoyli αγάμητο να σε πει ο καθρεφτούλης σου λολ. :-P ...άσε που η καταγωγούλα μου δεν μου επιτρέπει να έρχομαι σε μπλογκοσυναντησούλες. είμαι του λαϊκούλικου εγώ λολ :-)

θεία, πάει εδώ και καιρό. αλλά ευτυχώς, ξαναγυρνάει! :-)

κακίστρω καθολουλάκι. :-)