Wednesday, February 04, 2009

Τι κάνουν τα 5 παιδάκια του είσαι πχιο έξυπνος από ένα 10χρονο μετά το τέλος του γυρίσματος

Όπως ξέρεις αγαπημένε αναγνώστη το πρόβατισιους σου το αγαπημένο είναι στα μέσα και στα έξω της καλλιτεχνίας της τέχνης και του πολιτισμού.

Χρησιμοποιώντας τις υπέροχες μου διασυνδέσεις κατάφερα ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να μάθω τι κάνουν τα 5 αξιαγάπητα παιδάκια του Ανταίνα μετά που σβήνουν τα φώτα του λατρεμένου τηλεπαιγνιδού "είσαι πχιο έξυπνος από ένα δεκάχρονο;".

Φυσικά για λόγους που έχουν να κάνουν με την πχιότητα, τον σεβασμό στην προσωπικότητα του ρομπότ, και την ελευθερία δεν θα σας πω πιο κάνει τι ακριβώς.... δεν θέλουμε να σπηλώσουμε υπολήψεις εξάλλου.

Φύγαμε.

Ένα από αυτά πέφτει σε τρελό τάντρουμ και δέρνει την μάνα του που δεν κανόνισε να του δώσει περισσότερο ερ τάημ ο καμεραμανατζής (πληρώνοντάς τον). Την βρίζει, την χτυπάει, της λέει ότι όχι 5% από το κέρδη του, ούτε καν 1% θα της δώσει, και θα φροντίσει να μην ξαναδουλέψει ποτέ ποτέ ποτέ ξανά ως ατζέντησα.Επίσης της λέει "τέτοιες μλκσ έκανε και ο άλλος και τον έδιωξα από το σπίτι και τώρα γυρνά από καπηλειό σε καπηλειό και σιγοτραγουδά καζατζείδη και λέει ότι τον ξέχασε το ίδιο το παιδί του. Γι αυτό πρόσεχε, εμένα η καριέρα μου δεν θα μου την τουτ εσείς!". Το έχω ακούσει με τα ίδια μου τα αυτιά.

Ένα άλλο βλέπει λούπα λούπα λούπα ντιβιντί με την Μέρυλ Στρήπ για να ξεσηκώσει ακτιν τεκνίκζ γιατί πρέπει κανείς όταν ερμηνεύει να βάζει την ψυχούλα του και το λιθαράκι του σε αυτό το πράγμα που λέγεται ελληνικό τηλεπαιγνίδι. (πες το μου ότι δεν το πιστεύεις ότι η Μέρυλ θα μπορούσε να παίξει με απόλυτη επιτυχία μέχρι και 10χρονο ελληνάκι. 'Οχι πες το μου αν τολμάς.)

Ένα τρίτο σκίζεται και αρχίζει τα μασάζ και τα χάδια στην Αλιμπέρτη, της χαιδεύει τα μαλλιά, της λέει τι όμορφη είναι, πόσο της πάει η καζάκα που φοράει, πόσο δεν πειράζει που φέτος το πρωϊνό δεν πάει καλά, και λοιπά και λοιπά μπας και του δώσει μεγαλύτερο ρόλο και γενικότερα παρουσία στο πλάι της.

Ένα τέταρτο τρέχει στον ψυχολόγο του που τον έχει πάρει μαζί του να τον περιμένει στο καμαρίνι και του λέει ότι αισθάνεται ότι λόγω της τεράστιας καριέρας του (σέη γουότ??????) έχει χάσει την παιδικότητά του και την αθωότητα του και είναι απαράδεκτο διότι σήμερα που πήγε στην τράπεζα να σηκώσει κάτι λεφτά για να αγοράσει οβομαλτίνη του είπαν διάφορα παλαβά.

Και το πέμπτο παίρνει τηλέφωνο την Ντρου Μπάρημορ για να ζητήσει συμβουλές για αποτοξίνωση. Μετά παίρνει τηλέφωνο, ανώνυμα εννοείται, την Α-Μαρή Κοιργιακού και την απειλεί οτι αν δεν χωρίσει τον Μήνοα για να ξαναείναι διαθέσιμος, θα γίνει χαμός.


έλεος με τα μικρομέγαλα. έλεος.

κλικ στην εικόνα για φουλ γκλόρη. κλικ.

10 comments:

Anonymous said...

κάτι τέτοιες μέρες είναι που γυρίζω σπίτι ρετάλι... και ξέρω ότι εσύ... θα με φτιάξεις! με την καλή έννοια πάντα! να είσαι καλά προβατούκο μου! η φαντασία σου - ευτυχώς για εμας - δεν έχει όρια!

Lina said...

τι ηλιθιο παιχνιδι θεέ μου! δεν μπορεσα να δω ούτε 10 λεπτά απο αυτό.

ευτυχώς δεν ειανι όλα τα παιδιά τόσο βλαμμένα όσο του παιχνιδιού!

apparos said...

Δεν μου το βγάζεις από το μυαλό εσύ πρέπει να έχεις τα νεύρα σου ή πολλά ερωτόνια υπάρχουν στο περιβάλλον που αναπνέεις. Δεν εξηγείται αλλιώς η αυξημένη παραγωγή δημιουργικών καλοπροαίρετων ιστοριών!

Το 'καψα!

Καλημέρα!

Anonymous said...

gia thn epomenh fora exoume deka kaltses (apo th diafhmish).... ara mporoume na boulwsoume deka stomata....

kai oi kaltses einai kai foremenes...

Ρουλα said...

Α-Μαρή Κοιργιακού ;;;;;;;;;

χαχαχα...πεθανα..

Anonymous said...

καλα η πρωτη περιπτωση και η τεταρτη με το ψυχολογο ειναι οι πιο πιθανες :ΡΡ.εγω ομως μια απορια εχω:ειναι τοοοσο δυσκολες αυτες οι ερωτησεις που (απο το λιγο που εχω δει ) χανουν τοσο ευκολα ?Η κανουν επιλογες παιχτων βουρλων?

*Νινέτα* said...

Έτσι προβατομπεμπέκι.
Γιατί ο σωστός ο άντρας
ο ανεξάρτητος,από την
κάλτσα πουά σε διάφορα
μήκη και χρώματα που ξεφεύγει
από τα συνηθισμένα φαίνεται!!!

chaos_onion said...

Ουάου, τρελένομαι για ινσάιντ ίνφο από την λαμπερή σόου μπήζ!

Εγώ πάντως νόμιζα ότι απλά γυρνάνε στα ποντς τους και κοιμούνται ανάσκελ με τα χέρια σταυρωτά μέχρι το επόμενο επεισόδιο. Σα το άλιεν.

Provato said...

chichipiru πολλά φιλιάαα ευχαριστώ πολύ!!! χεχε χαίρομαι που γελάς χεχε

αχ λινάκι, ευτυχώς δεν θα πει τίποτε.... μπεεε


άππαρεεεεεεεεεεεεεεεε ορίστε ρε πούστη μου σταδγιάλα με μάτιασες και έχω να γράψω 2148414 χρόνια, εσύ φταις ΕΣΎ ΦΤαις ΛΈΜΕ λολ

ανώνυμη μα τι φαντασία... άσε τις κάλτσες μου στο συρτάρι τους....

Provato said...

ρούλα μην το πεις κανενού πως την λέω έτσι λολ

νομίζω ότι είναι το υψηλό μορφωτικό μας επίπεδο που δεν ξέρουμε γνώσεις δημοτικού, είμαστε μόνο για τα μεγάλα λολ

νινέτα είσα εντελώς μουρλή.... πάει ΤΕΡΜΑ τερμα λέμεεεεε

chaos χεχεχεχε έγραψες που λέει και μία ψυχή λολ. φιλιά ρεεεεε εντελώς άλιεν!