Friday, September 25, 2009

Πως να καταστρέψεις ένα καμάκι πριν ΚΑΝ αρχίσει

Στο μπαρ, δύο άτομα παρέα, πίνουμε τις λεμονίτες μας κ πότε πότε σχολιάζουμε τους "περαστικούς".

Ξαφνικά, μπαίνει στιβαρό αγόρι, γυμνασμένο, με θεληματικό πηγούνι, ευρύ στέρνο... κ υπέροχο μαλλί σε κύματα, με φράτζα τέλεια, γυαλάδα στην τρίχα, όλο! όλο, σου λέω. Η παρέα γυρίζει κ μου λέει:

- Να, να... αυτός είναι άντρας. Να σε πιάσει στην αγκαλιά του, να σε σφίξει με τα μπράτσα του κ να χαθείς σε έναν γαλήνιο ύπνο στον κόρφο του.

τον κοιτάζω με άπειρη ζήλια που δεν μου έχει πει μία καλή κουβέντα - που είμαι ό,τι πλησιέστερο σε σούπερ μόντελ υπάρχει (δεν θέλω βηχαλάκια) κ του λέω:
- ερμ, ερμ... κοίτα... ότι θα κοιμηθείς στην αγκαλιά του, θα κοιμηθείς... τώρα... από την γαλήνη θα είναι; από την πολύ λακ που βάζει στο μαλλί κ δεν θα μπορείς να αναπνεύσεις; τι να πω, δεν ξέρω... ένα ύπνο, πάντως, θα τον ρίξεις, αυτό είναι σίγουρο!

(χιχιχιχιχιχιχιχι χοχοχοχοχοχοχο χεχεχεχεχεχε)

7 comments:

Hfaistiwnas said...

χαχαχαχαχαχαχ λενα δίκιο το χεις!

wilma said...

ρε προβατάκι, εκεί που έχω μείνει στο διαβάσμ εντατίκ, διαπιστώνω ότι σήμερα είμαι μεταξεταστέα. Πότε ανέβηκαν όλα αυτά τα posts κι εγώ δεν πήρα χαμπάρι? αχ μου φαίνεται ότι ο κ.Ντέξτερ μας πιέζει πολύ στη δουλειά και χάνω τα καλά. anyway my dear, περιμένω Δευτέρα νέα από το μέτωπο της λεμονίτας.

Unknown said...

Εχεις δίκιο φιλαράκο!
χεχεχεχε

DonnaBella said...

ase mas xryse moy, klain oi xhres, klain ki oi pantremenes twra. :-p

Anonymous said...

ΓΙΟΥ ΑΡ Α ΜΠΑΝΤ ΣΙΠ!

tsok said...

Μα καλά βρε πρόβατε, κοζάρατε το τεκνό και σκεφτόσασταν τον ύπνο;! Τόσες δραστηριότητες υπάρχουν...

Provato said...

ηφαιστιωνάκο λένα, λένα!

wilma, η λεμονίτα τελείωσε, πάμε για άλλα τώρα, κ εμένα τελευταία με πεθαίνουν στην Κόλμπηκο, τι σταδγιάλα επιδημία είναι;

bear xxxx :-)

donna τι εννοείς; απαιτώ εξηγήσεις! λολ

θεία, ναι, αλλά τουλάχιστον λέω αλήθεια! :-P

tsok έλα μου ντε, δεν το είχα σκεφτεί αυτό κ έχεις κ απόλυτο δίκιο! :-))