Thursday, February 18, 2010

λατρεμένο αφιέρωμα στην λατρεμένη Sade

Great News!!!
Μόλις με πήρε τηλέφωνο η γιαγιά μου από το Μανχάταν να μου πει ότι της έστειλε mms η προγιαγιά της από το L.A. πως η αγαπημένη μας Sade πήγε με το Soldier of Love στο νούμερο 1 των άλμπουμ της Αμερικής με πωλήσεις 502 χιλιάδες αντίτυπα. ουάου!

το οποίο είναι σούπερ σπούκη, ότι δηλαδή πούλησε 502 χιλιάδες αντίτυπα, διότι η ηλικία της Sade είναι.... 52!!! Γουανταφάκ; 502, 52, 502, 52... ωχ... ωχ... σαν να ακούω κάτι να ανεβαίνει προς τα δω.... κάτι στοιχειωμένο... ωχ... ωωωωωωχ.

Ενηγουέη ας μη γινόμεθα δυσειδαίμονες, το θέμα είναι ΤΩΡΑ τι κάνουμε... λοιπόν, κάνουμε το εξής, σου βάζω 2 τραγούδια της από το καλλίτερο της δίσκο το Love Deluxe.
Βγήκε το 1992, εσύ δεν είχες γεννηθεί, ξέρω ξέρω, αλλά εγώ τότε ήμουν σε πολύ σκοτεινές μου εποχές κ μου κράτησε καλή παρέα... η μαλακία είναι ότι δεν το έχω πια το cd, δεν ξέρω τι απέγινε - τώρα που το σκέφτομαι μπορεί κ να έλιωσε από την χρήση χεχεχε!

Πρώτα το φιλανθρωπικό τραγούδι, το pearls, μιλάει για μία γυναίκα στην Σομαλία:


Μετά, το Μανχατανιώτικο, cherish the day, μιλάει για ένα έρωτα μεγάλο:


ένα έχω να πω στην Σαντέ: Γιου γκο γκράνη!

10 comments:

sugababe said...

στηριζΩμε Sade και εν μεσω recession!

...The Fallen Queen... said...

" Γιου γκο γκράνη "
Χαχαχαχαχαχαχαχαχα !

Giannis Kafatos said...

γκράνη ξε-γκράνη μια χαρά θεά είναι!
μ' αρέσει ο τρόπος που προσεγγίζεις τις νεότερες γενιές
χε χε
καλή ακρόαση σόλτζερ οφ λαβββ

Giannis said...

προβατακο, αυτα ειναι πολυ καλα νεα, απιστευτο, πολαει τρελα στην Αμερικη, και πεζουνε και κομματια τα κολλεγιακα ραδια!!! unbelievable

και επειδη ειναι γενια μας η κυρια ...

ενα ακομα τελειο κομματι απο το ιδιο δισκο, νομιζω, ειναι το No Ordinary Love.

καλη μερα να εχουμε

Pink_Fish said...

λατρεύω Sade!

ασωτος γιος said...

we love SADE, we soldiers of love too
love is a wonderfull thing ( pegyzina lol

tsok said...

Όπως λέει και η νύφη μου Sade is love-making music. Η διαφορά είναι ότι εκείνη μιλάει για τη μουσική και εγώ για τηn ίδια τη sade .... :)

dirtyoldwoman said...

τέλεια η σαντέ. και γυναικάρα.

Provato said...

sugababe ζήτωσαν οι Sade (είναι λέει γκρούπ, όχι άθρωπας)

fallen xxxx :-))

Gianni Μία χαρά είναι άντερστέητμεντ! κ εσύ φίλε μου καλή ακρόαση! :-))

Gianni oh yes Κ το ordinary είναι πολύ κουλ, α έχω να πω ότι το cd είναι κ δεύτερη βδομάδα νούμερο ούνο στο Αμέρικα! γιές γιές γιές!

Provato said...

Pink Κ εγώωωωωωω! πήγα κ πήρα το best της κ είναι τέλειο, τέλειο!

aswte καραλόλ ρε τρελέ, χεχεχε :-)

tsok, α πα πα πα, θα μου το κάνετε παγκόσμιο κέντρο σεξ το μπλόγκ τι να πω.

dirty Oh yes, I totally agree! xxxx