Thursday, March 10, 2011

Και τώρα παιδάκια θα δούμε τις συνέπειες της υπερβολής στην χρήση του μπάφου.

ευχή και κατάρα μου είχε δώκει η γιαγιά μου την πρώτη μέρα που πήγα σκολείο.

Την ώρα που μου έδινε ένα ταπεράκι με 9 ξεροψημένα μπουτάκια κοτόπουλο για δεκατιανό, μου χάιδεψε συγκινημένη το μαγουλάκι και μου είπε...

"Γιόκα μου, ένα πράγμα θα σου πω τώρα που βγαίνεις εκεί έξω στην ζωή... τα ξεροψημένα μπουτάκια κοτόπουλο δίνε τους να καταλαβαίνουν. ΟΜΩΣ! Τον μπάφο και το autotune με μέτρο - με πολύ μέτρο".

Δυστυχώς η γιαγιά μου δεν ήταν και γιαγιά του George Michael...

Ο οποίος και τον μπάφο αλλά και το autotune ΞΕΦΤΥΛΙΣΕ στην διασκευή που έκαμε στο True Faith των New Order... φιλανθρωπικό single σου λέει.

τζήζας ρε Μάηκωλ, άμα δεν θες άλλο να κάμεις show biz, μην τρελαίνεσαι ρε αγόρι... απλά σταμάτα. δεν θα σε μαλώσει κανείς. και eventually θα πεθάνει η ταυτότητα του Pop Star και θα έλθει η επόμενη ταυτότητα και ίσως να είσαι ευτυχής.

πάρε και εδώ ρε βιούερ το πρωτότυπο να καταλάβεις πόσο έχει καεί ο George και τι μεγάλο έγκλημα έκαμε


update: κοίτα τι λέει ο ίδιος ο George, στο twitter του, για το vocoder στο τραγουδίδιον: Quick note about the Vocoder guys. In this cAse it has not been set to tune me ( believe it or not I can hold a note sober...: )
και λίγο μετά
In this case it just adds some beautiful harmonies that would never happen naturally

(ναι καλά, ok, whatever...)

15 comments:

Hfaistiwnas said...

Ένα δίκιο το χεις..
καλύτερο το δεύτερο όντως...

Won_toLLa said...

ma 6 oloklhra mpoutakia kotopoulo gia dekatiano?

gia thn paxysarkia kai thn xolhsterinh den hxere na sou pei h giagia sou???

xaxxa...

Won_toLLa said...

erwthsh.... alhthevei oti apo ta polla skampilia ai xoreytai emeinan ektote gia pantote koufoi???

Provato said...

hfaistiwna το ξέρω, στον Τζώρτζ πως θα γίνει να το πούμε όμως....

Won_Tolla αχαχαχαχαχαχαχ τρελέ, άκου κουφάθηκαν (μάλλον θα αληθεύει πάντως). Επίσης, η γιαγιά μου έδωκε 9 μπουτάκια, όχι 6, χεχεχε, αυτό που λένε γιου γκο γκράνη ηντήντ

Αιθεροβάμων said...

Απαπαπα καθόλου σεβασμό ο Τζωρτζ για την κλασσική εϊτίλα! Γιατί καλό μου αγόρι; Η εϊτίλα σε έκανε άνθρωπο! Θα φταίνε τώρα οι New Order να κάνουνε comeback για να σου καταστρέψουν το "I want your sex" ας πούμε; Τς τς τς ντροπ ον γιου μπόι. Μπιγκ τάιμ.

Σουρικάτος said...

Τι κρίμα αυτό το παλλικάρι, τι πικρή απογοήτευση, πόσο όμορφα κι ερωτικά είχαμε περάσει κάποτε με τη συντροφιά του... τσ. τσ. τσ. (εγώ δεν τρώω μπούτι, μόνο στήθος)

[Germanos] said...

Φαντασου να εκανε τη διασκεύη ο David Hasselhoff

Dorian_Gray said...

Συγνώμη, αλλά είμαι ο μόνος εδω μέσα που του αρέσει αυτή η Α Π Ο Λ Υ Τ Α καμμένη διασκευη???

Provato said...

αιθεροβάμων άσε άσε, αμ έφαγε ψωμί, αμ τώρα κακοποιεί... τι να πω τισκ τισκ τισκ τισκ

σουρικάτε γιατί τι λες αυτό, ωραίο είναι και το μπουτάκι, πολύ ωραίο, τράστ μη. Τον George μην τον εμαλλώνεις, δεν φταίει αυτός, δεν ξέρει να γερνά με χάρη, χεχε

Γερμανέ, ο Haff είναι huge στην Γερμανία, το ξέρεις βέβαια, εκατομμύρια τα νούμερο 1... χμφ χμφ χμφ

Dorian ρε παιδί μου τι ρωτάς και εσύ, αν δεν μας άρεσε δεν θα της δίδαμε χώρο στο πρόβατο, μας αρέσει λοιπόν, ναι, με έναν ΑΠΟΛΥΤΑ καμένο τρόπο χεχε

tsok said...

Ντροπ ον κουμπάρος φρομ Σάιπρους! Το μάμησε το άσμα...

Αβαδιστη said...

γιατί γιατί γιατί???

Provato said...

τσοκ, ούτε καν το μάμησε. απλά, βαριόταν τρελά! δατς ωλλ! και μάλλον έχει χάσει και το κριτήριο λίγο... αρονό, α ρήλη ρονό :-)

αβάδιστη αχ άστα, μην τα ρωτάς αυτά δεν επιδέχονται απάντησης :-)

Fashionitsa said...
This comment has been removed by the author.
Fashionitsa said...

Κι ενώ το πρωτότυπο δεν χορταίνω να το ακούω, του Μάη-κωλ είναι σαν κάτι εφιάλτες που πας να τρέξεις και δεν μπορείς να πάρεις τα πόδια σου, γιατί τα αισθάνεσαι κολλημένα στο έδαφος.

Provato said...

fashonitsa δεν θα μπορούσες να το περιγράψεις καλλίτερα λέμε!