Wednesday, May 11, 2011

new depeche mode video - personal jesus on acid

7 comments:

Hfaistiwnas said...

Πάρα μα πάρα πολύ καλό!!!

doppelganger said...

Αχεμ..εμένα τη mala suegra δε με άρεσε.μου βγάζει μια 90νίλα με τη κακιά την έννοια.

the elf at bay said...

@doppeganger

Συμφωνώ.

Drmakspy said...

Είναι και η ηλικία μου αλλά ακόμα κι αν με πουν oldfashionguy εμένα μου αρέσει πολύ όπως πολύ ενδιαφέρον είναι και το videoclip σαν story....!!! Η μουσική της περιόδου εκείνης και πίσω μέχρι τα sixties δεν έχει σύγκριση.... Κι όσοι δεν θέλουν να το παραδεχτούν ας δουν στα σημερινά μουσικά δρώμενα πόσα είναι τα remake πάνω σε κομμάτια εκείνων των εποχών...

Provato said...

hfaistiwna α τόσο πολύ έ;

doppelganger α τόσο πολύ ε;

the elf α τόσο πολύ ε;

Drmakspy α τόσο πολύ ε;

(σόρη πήπαλ κάνω ένα πείραμα ότι η φράση "α τόσο πολύ έ;" μπορεί να πάει παντού, χεχεχεχε)

Hfaistiwnas said...

Ναι!

Provato said...

εδώ είχε πιο πολλά σχόλια και χάθηκαν, είπε αυτός και έβαλε ένα ποτό