Tuesday, July 10, 2012

Εγώ σήμερα είχα μία κακή μέρα...

...αυτή η μόνιμη κούραση με νίκησε κατά κράτος, αλλά όμως έμαθα δύο πολύ καλά νέα

Η φίλη μου η Ι. κάνει τα βήματά της, παλεύει και εξελίσσεται... και τελευταία φτιάχνει εξαιρετικά χειροποίητα σαπούνια. Ορίστε λοιπόν ο τρόπος να στηρίξεις την νεανική επιχειρηματικότητα του τόπου σου, την τοπική οικονομία, την χώρα! - κάνε κλικ εδώ για τα περαιτέρω.

Και ο φίλος μου ο Γ. πέρασε μία τρομακτική (για τους άλλους - όχι όμως για τον ίδιο, διάβασέ τον και θα το διαπιστώσεις) αρρώστια αλλά πριν από μερικές μέρες έμαθε πως η φουρτούνα πέρασε.

Τι περίεργη "ζωή". Τι ιδιαίτερες εποχές.

Την Ι. είναι πολλά, πολλά χρόνια από τότε που την γνώρισα  - σχεδόν δεν έχω σωματική ανάμνηση από την παρουσία της, μόνο από το blog και το facebook υπάρχει στην ζωή μου.

Τον δε Γ. δεν τον ξέρω καθόλου, δεν έχουμε γνωριστεί ούτε καν μέσω fb, και μάλιστα έχω μία απροσδιόριστη αίσθηση ότι δεν είμαι ιδιαίτερα αγαπημένη του και συμπαθής "Internetική Persona". Τον παρακολουθώ και τον διαβάζω πιστά, έχει στωικότητα και στιβαρότητα - και πολύ έξυπνο αυτοσαρκαστικό χιούμορ.

Η τεχνολογία.... μας δίνει φίλους με έναν απροσδόκητο τρόπο - που μας συνεφέρουν όταν μας νικά ο δαίμων εαυτού. 

Πάντα επιτυχίες και χαρές φίλοι μου! Εύχομαι να ξεκινήσετε ένα υπέροχο νέο στάδιο στη ζωή σας

9 comments:

Tremens said...

Το site της Ι το θαύμασα την προηγούμενη βδομάδα, ελπίζω να πάει καλά, μάλλον πολύ καλύτερα απ ό,τι και η ίδια πιστεύει!
Για τον Γ. δε γνωρίζω το blog του αλλά μια ματιά θα τη ρίξω. Να ευχηθώ και για εκείνον υγεία και υπέροχο καλοκαίρι!

Όσο για σένα πρόβατε, cheer up, τα λιβάδια θα ξανα[ρασινίσουν!

Tremens said...

ξαναπρασινίσουν, άιντεεεεεεεε

Ξενικός said...

μήπως η μέρα σου τελικά δεν ήταν τόσο κακή όσο υποδηλώνει ο τίτλος της ανάρτησης;
Ξενικός

Hfaistiwnas said...

Ακόμη και από εδώ δημιουργούνται συμπάθειες!! :)
Καλημέρα!

Περαστικός said...

Διαψεύδω ότι δεν μου είστε συμπαθής ιντερνετική περσόνα. Απλώς δεν σας ήξερα καλά, αν και σας γνώριζα μόνο περιστασιακά. Η έλλειψη χρόνου και η πίεση μας εμποδίζουν να διαβάζουμε όλα τα μπλογκ που θα θέλαμε ή είναι αξιόλογα. Ωστόσο, σε αυτή την περίπτωση μια παράλειψη που είχα τη διόρθωσα και εφεξής θα σας επισκέπτομαι συχνότερα. fb ντεν έκω καρντιά μου, αυτά είναι πράματα του διαβόλου :Ρ

Τυπος Νυχτερινος said...

Μπ(ρ)εεε, τι βλέπουν τα ματάκια μου!
Όντως είναι κάμποσα τα χρονάκια από τότε που γνωριστήκαμε (ας μη μετράμε τώρα τα πόσα), αν κι εγώ έχω αρκετά καθαρή σωματική ανάμνηση δική σου (εμ πως αγόρι μου, είσαι λαρτζ τύπος δεν ξεχνιέσαι εύκολα!)
-και δεν εννοούμε λαρτζ κυβικών, να εξηγούμαστε χεχεχ-

Μερσί πολλά για την αναφορά Πρόβατέ μου, και μακάρι κι αυτό το ρημάδι το κράτος να στήριζε με κάποιον τρόπο τις προσπάθειες επιχειρηματικότητας, αντί να σου βάζει τρικλοποδιές και να σου κάνει τη ζωή πατίνι για να σου επιτρέψει να δουλέψεις νόμιμα, αλλά οκ, δεν έχω μεγάλες προσδοκίες σ' αυτό, οπότε βίρα τις άγκυρες και πάμε παραπέρα. Αν περίμενα έστω διευκόλυνση κρατική στο ξεκίνημα, θα 'χαν ασπρίσει τα μαλλάκια μου :)

Σμουτς, μπε, σμουτς!

zizugataki said...

Όσο κι αν φαίνεται οξύμωρο το ίντερνετ μας φέρνει τελικά πιο κοντά.
Αγαπητέ περαστικέ το facebook διαβολικό; Μάλλον δεν πολυθέλετε να εκτίθεστε.
Όσο για εσάς αγαπητό πρόβατο σας βρήκα κατά τύχη από μια δημοσίευση της Μαριάννας Κορομηλά.

Provato said...

τρέμενζ καλό καλοκαίρι φίλε μου, ζήτω τα πράσινα λειβάδια!!!

Ξενικέ πολύ σωστά το επισημαίνεις, η μέρα τελικά δεν ήταν τόσο κακή, χάρη στους φίλους!

ηφαιστίωνα καλές διακοπές!

Provato said...

Περαστικέ, δεν έχουν σημασία οι συμπάθειες, σημασία έχει ότι υπάρχουν καλά νέα! be safe και εύχομαι τα καλλίτερα σε όλους!

Τύπε καλή επιτυχία εύχομαι με όλη μου την λάρτζ καρδιά, είναι σίγουρος ότι θα την έχεις! xxxxxxx

zizugataki α ακόμα ένας λόγος να αγαπώ την Κορομηλά - μας "γνώρισε". Μα δεν είναι υπέροχη; να διάβάσεις όλα τα βιβλία της!