Friday, October 05, 2012

η Adele ξεκινά το παγκόσμιο κίνημα εναντίον του Κορεάτη Ταμτάκου

Ναι, μπορεί ο Κορεάτης Ταμτάκος να σπάει τα ταμεία, ναι μπορεί να είναι νούμερο ούνο παντού, ναι μπορεί να αισθάνθηκα προς στιγμή το αιώνιο ερώτημα "σε τι κόσμο θα φέρω το παιδί μου;" καθώς επίσης και "Χριστέ μου μεγαλοδύναμε, τώρα τι θα απογίνουμε χωρίς πραγματική μουσική"


....αλλά φαίνεται ότι τίποτε δεν έχει τελειώσει ακόμα. Πάνω στην απελπισία εμφανίζεται ένα μεγάλο δυνατό φως και διαλύεται η σκοτεινιά! Η Adele ξεκινά την παγκόσμια επανάσταση υπέρ της pop που μπορεί και θέλουμε να "συμμετέχει" στην ζωή μας με ένα συγκλονιστικό διαμάντι.

Το καινούργιο τραγούδι του καινούργιου James Bond. Αν η ταινία είναι μισά τόσο καλή όσο αυτό το τραγούδι, θα κλάψουν μανούλες.

άκου την μελωδία!
άκου τον τρόπο που αναβαίνει και ανεβαίνει και χτίζεται το συναίσθημα, χωρίς εκβιασμούς! 
άκου το γρέζι στην φωνή!
άκου την κρατημένη μελοδραματικούρα που σου φέρνει ανατριχίλα!
άκου την εξαιρετική παραγωγή!
άκου, άκου, άκου, ξανά και ξανά και ξανά!

λυπάμαι που σας στεναχωρώ Duran Duran, αλλά πλεόν έχετε το δεύτερο καλλίτερο τραγούδι Bond (αλλά με πολύ, πολύ, πολύ μικρή, σούπερ τάηνη διαφορά)

7 comments:

Just an Ordinary Pontios said...

θα σε στεναχωρήσω, αλλά μου φαίνεται σαν τα τραγούδια της βίσσης αλλά με καλύτερη ενορχήστρωση και λίγο από 007. αδιάφορο αδιάφορο αδιάφορο.

Provato said...

ξυνέ, ξυνέ, ξυνέ, θα το πω στην Lina και θα σε κάνει σπανκ #μακάρι_να_με_στεναχωρούσαν_μόνο_τέτοια

Hfaistiwnas said...

Μ'άρεσε, λίγο μπλουζ!!!

BLUEPRINTS said...

ωραίο το βρίσκω, αλλά όχι και σαν Carly Simon ή Shirley Bassey στα αντίστοιχα θέματα του Bond (ok, μπορεί να είμαι και παλιακός σε αυτό...)

Anonymous said...

Εμένα (για κάποιο λόγο) μου θυμίζει το diamonds are forever.
Όσο για το τραγούδι των duran-duran, θα διαφωνήσω. Εντελώς αδιάφορο.

Anonymous said...

Εγω εχω να τονισω οτι οι μπαλαντες της Βισση ειναι διαμαντια και κριμα κριμα κριμα που δεν εγραψε ο Καρβελας ενα theme song για τον 007 και να το απογειωσει η απολυτη! Ραντεβου ΟΛΟΙ τον Απριλιο στο ΠΑΛΛΑΣ για τους ΔΑΙΜΟΝΕΣ-revisited!

Υ.Γ - ΑΝνα ζουμε για να σ'ακουμε!
Υ.Γ - ΑΝΝΑ αγαπαει ΑDELE

Anonymous said...

Εμένα μου φάνηκε ότι είναι πολύ καλό εκτός από το ρεφραίν. ενώ ο στίχος και η ερμηνεία στην αρχή δείχνουν προς μία απογείωση αυτό καταλήγει πολύ ρηχό στο ρεφραιν.
Αμφίς