Saturday, July 09, 2005

Να γιατί....

...πήγα σήμερα στον Ελευθερουδάκη να αγοράσω το τελευταίο βιβλίο του Φίλιπ Ρόθ. Συνήθως δεν πάω εκεί για τα βιβλία μου γιατί είναι ζαντάκριβος αλλά είναι το μόνο βιβλιοπωλείο που είναι ανοιχτό στο κέντρο 5 παρά 20 το απόγευμα του Σαββάτου. Πήρα τα βιβλία που ήθελα και έριξα και μία ματιά γενικά μπας και μου γυαλίσει τίποτε άλλο... Βρήκα λοιπόν 4 βιβλία που πολύ μου κίνησαν το ενδιαφέρον. Σημείωσα τους τίτλους και τις τιμές τους ... και μπήκα στο άμαζον να δω πόσο κάνουν. Το αποτέλεσμα; Αν τα αγόραζα στον Ελευθερουδάκη θα έδινα 102 ευρώ, ενώ στο άμαζον ... γκα γκαν! μόλις 72!!! Να γιατί τα ξενόγλωσσα βιβλία τα φλερτάρω στα ελληνικά βιβλιοπωλεία αλλα τα αγοράζω μόνο μέσω internet... και να γιατί ψωνίζω στον Ελευθερουδάκη μόνο όταν ΟΛΑ τα άλλα βιβλιοπωλεία του κέντρου είναι κλειστά (εννοείται ότι τα δύο βιβλία που αγόρασα αν τα είχα πάρει στην Πολιτεία θα τα είχα βρει 15 τοις εκατό φθηνότερα - είναι μικρή η διαφορά σε λεφτά, αλλά άμα χαλάς 1000 ευρώ το χρόνο σε βιβλία το 15 τοις εκατό γίνεται ξάφνου ένα υπέροχο εκατονπενηντάρι....).

4 comments:

Anonymous said...

Μη ρωτάς γιατί, αλλά μέσα στη θολούρα των blogs που (μαλακία μου) έχω κολλήσει και διαβάζω συνέχεια τελευταία, το δικό σου αυτό post μου έκανε πολύ καλό με την απλότητα και την καθαρότητά του. Επιστρέφω στα βιβλία και αφήνω τους bloggers να παραληρούν. Να'σαι καλά.

Provato said...

thanx! Αλλά εγώ στη θέση σου δεν θα σταματούσα να διαβάζω blogs. (...ειδικά το δικό μου... χι χι). Η δύναμη του κειμένου και των ιδεών είναι ολοφάνερη όπου και να το διαβάζεις, οθόνη ή χαρτί... Καλή βδομάδα!

Anonymous said...

Μιλάω και για τον φετιχισμό που περιέχει η διαδικασία "βιβλίο". Άλλωστε κι εσύ φαίνεται να την απολαμβάνεις, bookhunting.

Provato said...

ορθώς παρατήρησες ότι αντιμετωπίζω τα βιβλία ως πολύ πολύ αγαπημένα αντικείμενα, ανεξάρτητα από το περιεχόμενό τους... για αυτό και ψαρώνω πολύ με τα hardback βιβλία τα ξενόγλωσσα που γενικά είναι πολύ φροντισμένα...