Monday, July 11, 2005

Ασπρουλιάρης πισινός, τρίχες στην πλάτη και sexy κοιλάκι....

Εχτές πήγα για μπάνιο στην Χιλιαδού στην Εύβοια... υπέροχο μέρος... (αν και είχε πολύ κόσμο δεν με ενόχλησε καθόλου - θέλω να πω, Κυριακή απόγευμα, μέσα Ιουλίου είναι παράλογο να απαιτείς να πας κάπου που να μην έχει κόσμο...)
Η Θάλλασα ήταν τόσο αναζωογονητική, το τοπίο τόσο ωραίο... για πρώτη φορά στη ζωή μου έκανα μπάνιο γυμνός, εντελώς γυμνός. Στην δεύτερη παραλία της περιοχής, εκεί που πάνε οι γυμνιστές. Πρέπει να πω ότι ήταν αποκαλυπτική εμπειρία... απελευθερωτική.
Δεν έχω ωραίο σώμα: είμαι 1,87 και 103 κιλά, δηλαδή παχουλούλης, ο ποπός μου είναι λίγο ...μπόλικος, και πολύ ασπρουλιάρης σε σχέση με το υπόλοιπο σώμα μου γιατί δόξα τω Θεώ έχω κάνει αρκετά μπάνια φέτος (με μαγιό), το πουλί μου μικραίνει πάρα πάρα πολύ όταν ψιλοντρέπομαι και νιώθω εκτεθειμένος, είμαι τριχωτός μέχρι και στην πλάτη... Απορώ που έχω σχετικά κανονική ερωτική ζωή (ας είναι καλά η τερατολαγνεία μερικών ανθρώπων....).

Που θα πει ότι είχα απόλυτη επίγνωση ότι το θέαμα που παρουσίαζα κάθε άλλο παρά με κολάκευε... όμως δεν με ένοιαζε καθόλου. Πραγματικά καθόλου - μπορεί αυτό να σημαίνει ότι αποδέχομαι πια τον εαυτό μου;
Πάντως η αφαίρεση (ακόμα και ενός τόσο απλού πράγματος όπως το μαγιό...) είναι η συγγένισσα της ευδαιμονίας...

Άντε καλή βδομάδα

6 comments:

Anonymous said...

Ψέματα λέει παιδιά...θεός είναι...χεχε...

Provato said...

...να να... η τερατολαγνία που λέγαμε... μπε μπεεε

Anonymous said...

;-)))) woof...woof...

Anonymous said...

είδες τι ξεκίνησες? (_)_)/////////////D

Provato said...

... τι ξεκίνησα; δεν ξέρει!

Anonymous said...

εγώ πάντως σε ποθώ