Sunday, March 26, 2006

Γιορτή



Αυτές τις ημέρες αισθάνομαι λίγο άδειος.

μουδιασμένος και αδιάφορος για πολλά που μου συμβαίνουν και που «υπό κανονικές συνθήκες» (αν υπάρχει τέτοιο πράγμα, που δεν υπάρχει, αλλά τέλος πάντων...) θα με συγκινούσαν και θα μου προκαλούσαν σκέψεις.

είναι κάτι που μου συμβαίνει αρκετά συχνά και δεν με ανησυχεί - έχω μάθει να το αγκαλιάζω, να το αντιμετωπίζω λιγάκι σαν γρίπη του μυαλού, σαν τον τρόπο της ψυχής να κοιμάται και να ξεκουράζεται.

Βέβαια αυτή τη φορά σαν να κρατά λίγο πιο πολύ από το συνηθισμένο. αλλά ίσως δικαίως - είναι ότι είμαι αγχωμένος με το θέμα της δουλειάς, είναι ότι τελειώνουν τα λεφτά μου και ο χρόνος έχει αρχίσει και πιέζει, πρέπει να βρω πια κάτι, είναι ότι μπήκε και η άνοιξη και εμένα η άνοιξη με ρίχνει (αν και είμαι ζώο του κάμπου...)

Μέσα σε αυτό το μούδιασμά πέρασα και την γιορτή μου, εχτές. Πήγαμε με το ρεμάλι μία ωραία εκδρομή σε μία από τις πιο γοητευτικές πόλεις της Ελλάδας, κοντινή στην Αθήνα, κόψαμε τις βόλτες μας, τραγουδήσαμε, τσακωθήκαμε, τα ξαναβρήκαμε κ.λπ. κ.λπ. Ζωή ζευγαριού, δηλαδή...

Και βέβαια απάντησα και σε πολλά τηλέφωνα για ευχές. Σε πολλά.... Από φίλους που μιλάω συχνά, από φίλους που είχαμε χαθεί, από γνωστούς που είχα ξεχάσει σχεδόν την ύπαρξη τους και που πολύ με συγκίνησε ότι με θυμήθηκαν, από άλλους που είναι απλώς τυπικοί στα φερσίματά τους αλλά και πάλιμ μου έδωσαν χαρά με τις ευχές τους...

Νομίζω ότι τους μιλούσα λίγο λοβοτομημένα - σόρυ... γίνεται καμία φορά και αυτό, μην το πάρετε προσωπικά, εντάξει;

ευχαριστώ που με θυμηθήκατε.

12 comments:

Katerina said...

Χρόνια πολλά, έστω και αργοπορημένα, έστω και αν δε σε ξέρω και πολύ καλά ακόμη, έστω και αργά, δειλά δειλά, κλπ κλπ! Φιλιά και τις καυλύτερες πολλαπλές ευχές μου!!
Κατερίνα

Provato said...

ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ πολύ κατερινάκι μου! μπε μπεεεεεε


καλή βδομάδα! μπεεεε

greekgaylolita said...

Προβατάκο μου χρόνια σου πολλά!
Ασυγχώρητα καθυστερημένα,το θυμήθηκα
Execute me honey:))

kaltsovrako said...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

Xilaren said...

kai apo emena! se skeftika (ksexasa tin agapimeni mou ksaderfi omws - giatre mou, na anisixw? i aplws na kopsw to blogreading???) alla mou fanike asxeto na grapsw xronia polla sto proigoumeno post... kala yparxoun kai ta email 8a peis.. tespa!

xronia pollaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
!

Provato said...

ευχαριστώ kaltsovrake! πολύ ευχαριστώ! μπε μπεεεε

lolitaki I am gonna have to shoot you with my big thick fat ...whatever... xixixixix Μπε μπεεεεε - ευχαριστώ πολύ καλέ μου! μπε μπεεε και ματσ μουτσ. Να τα πούμε σύντομα, ναι;


xilaren , χίλια ευχαριστώ και ματσ μουτσ! να σου πω, κάπου πήρε το μάτι μου ότι είχες και εσύ γιορτή, γενέθλια, κάποια επέτειο; Για λέγε, για λέγε... μπεεεεεε

το θείο τραγί said...

Ευχές για κάθε καλό... Και σύντομα να ξεμπερδεύεις με τα άγχητα και τα τέτοια της δουλειάς, προβατάκο. Σε φιλώ.

Provato said...

αχ βρε τραγί μου, είχα αρχίσει να ανησυχώ πως με ξέχασες εντελώς... ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και που υπάρχεις (αλήθεια, ακούγεται βαρύ αλλά δεν είναι - στο λέω πολύ απλά και ειλικρινά...)


μπε μπεεεε μπεεεεε χιχιχιχι

Anonymous said...

hey xronia polla k apo emena pou se xero mono apo ta posts sou
(kai esy me xereis mono apo ta comments mou)

sorry gia to oti einai kathysterhmena alla

a) blame the greek army
b) den to hxera oti giortazes :)

Provato said...

σε ευχαριστώ πάρα πολύ κάποιε... είσαι super sexy!!!

εύχομαι τα καλύτερα και κοίτα να μας προστατεύεις από τους οχτρούς που επιβουλεύονται τα κωλαράκια μας, Ok?


mpe mpeeeee

Anonymous said...

>>σε ευχαριστώ πάρα πολύ κάποιε... είσαι super sexy!!!

well well na kai mia kalh kouventa meta apo poly kairo ... :) thanx

>>εύχομαι τα καλύτερα και κοίτα να μας προστατεύεις από τους οχτρούς που επιβουλεύονται τα κωλαράκια μας, Ok?

meine (an)hsyxos :)

kai pali xronia polla

Provato said...

ευχαριστώ πολύ! μπε μπεεεεε!

(μην χάνεσαι εντάξει;)

μπε μπεεεε