Monday, November 27, 2006

Αηδία καταντήσαμε πια

...διαβάζω τις αγγελίες που βάζουν οι διαφημιστικές εταιρίες, ή γενικά οι εταιρίες του χώρου "επικοινωνία" στα διάφορα κλαδικά έντυπα προς αναζήτηση συνεργατών κυρίως σε entry level και έχω μία απορία...

με τι ακριβώς σκεπτικό στα πράγματα που ζητάνε από κάποιον υποψήφιο υπάλληλό τους περιλαμβάνουν στο 60% των περιπτώσεων και το "να έχει όρεξη για δουλειά";

Δηλαδή πως το σκέφτονται ακριβώς το όλο πράγμα; Ότι σε περίπτωση που δεν το βάλουν θα παιχτεί ο εξής διάλογος;

Εργοδότης: Μπράβο, μπράβο, μου αρέσει πολύ το book σας... Πείτε μας λοιπόν, έχετε όρεξη για δουλειά; ...Πολύ όρεξη;
Υποψήφιος: Όχι βέβαια!!! Δεν το είχατε γράψει στην αγγελία!!! Ασφαλώς και δεν έχω!!! καθόλου μάλιστα!!

Ή μήπως θεωρούν ότι με το να το βάζουν το "ο υποψήφιος πρέπει να έχει όρεξη για σκληρή δουλειά" (ή κάτι παρόμοιο τέλος πάντων...) θα παιχτεί ο εξής διάλογος:

Εργοδότης: Μπράβο μου αρέσει πολύ η δουλειά σας... φαντάζομαι θα έχετε και όρεξη για δουλειά;
Υποψήφιος: Όχι! ...γιατί;
Εργοδότης: ΟΧΙΙΙΙ!!;;;;; ...Μα αφού το λέμε και στην αγγελία... σας ζητώ τα ρέστα κύριε που ήρθατε και σπαταλήσατε το χρόνο μου!!! σας ζητώ τα ρέστα!!!

μπλιαχ! γιάϊκς! ίουκ επιτέλους!

8 comments:

Anonymous said...

Εγω παντως τωρα τελευταια, δεν εχω καμια ορεξη για δουλεια! Ευτηχως δηλαδη που δεν δουλευω στην διαφημιση!
Περιεργο παντως, γιατι μεχρι τωρα ημουν & πολυ δουλευταρας! Τι μου συμβαινει γιατρε μου;

Anonymous said...

Εργ: Προτίθεστε να δουλεύετε σαν το σκυλί όλη την ημέρα, να παίρνετε το βασικό και να μείνεις μια ζωή υπάλληλος;
Υποψ: Όχι
Εργ: Λάθος διατύπωση, όρεξη για δουλειά έχετε μήπως;

Anonymous said...

Ακριβώς αυτό που είπε ο gsus:
Όποιος έχει-όρεξη-για-δουλειά δεν κάνει ποτέποτέποτέ ποταπές μικροαστικές ερωτήσεις στον υποψήφιο εργοδότη του, όπως "Τι σόι ωράριο έχετε δωμέσα;" ή "Αν εργαστώ πάνω από 12 ώρες επί μία εβδομάδα σερί, παίρνω κανένα ψίχουλο υπερωρίας;"
Τέτοιου είδους ερωτήσεις δείχνουν δημοσιοϋπαλληλίστικη νοοτροπία και φυσικά όποιος τολμήσει να τις υπονοήσει δεν-έχει-ορεξη-για-δουλειά. Δε μας κάνει ρε παιδί μου! Μη διανοηθεί να απαντήσει στην αγγελία!

Anonymous said...

Bre Baggeli paidi mou!!!

Nomizo oti einai xekatharo ti ennooun grafodas "orexi gia douleia". Esy pou douleveis stin diafimisi kai exeis kai filous evraious tha eprepe na to eixes piasei!!!

Translation: Exeis orexi na douleveis apeires ores, na douleveis savatokyriaka, na min exeis prosopiki zoi, na min zitas afxisi, na kaneis poly perisotera pragmata apo ta provlepomena kai na les kai efxaristo!!!!!????? An nai perna na ta poume, an oxi min steileis to cv sou kai xanoume oloi mas ton xrono mas!!!!

Afta eixa na po!

Se filo sta magoulakia

Anna

Anonymous said...

to prwto mou post se sena fysika...
mpeeeeempeee

Crucilla said...

Γιατί δεν γράφουν απλά "όρεξη για δούλεμα;;οεο;;"

gay super hero said...

"Εσύ που δουλεύεις στη διαφήμιση και έχεις και φίλους εβραίους;"

Δεν ξέρω αν έχει φίλους εβραίους καλή μου 'Αννα, αλλά ελπίζω να μην έχει φίλους άτομα σαν κι εσένα.

Anonymous said...

XAXAXAXaaaaa

eisai apisteytos provato

apisteytos

mpainw kai einai san diakopths dia8eshs...

tsak!...ftiaxnw

prepei na to ka8ierwsw 1 post soy/prwi

kisses