Wednesday, February 21, 2007

Ας μην κοροϊδευόμαστε

...όταν ένας άνθρωπος, χωρίς να έχει καμία ένδειξη ότι είσαι κάλπικος και ότι δεν αξίζεις την εμπιστοσύνη του, ΕΠΙΜΕΝΕΙ να φοβάται ότι είσαι κάλπης και να μην σε αντιμετωπίζει με εμπιστοσύνη...

...πολύ φοβάμαι ότι απλά προβάλει σε σένα το κάλπικο και το ανάξιο εμπιστοσύνης που κρύβει μέσα του.

Για να το πω πολύ απλά, επειδή ο ίδιος δυσκολεύεται να είναι σπαθί, ξεκάθαρος, τίμιος, ειλικρινής κ.λπ. δεν μπορεί με τίποτα να δεχτεί ότι ΝΑΙ ΡΕ ΓΑΜΗΜΕΝΕ ΠΟΥΣΤΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ, ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΞΕΚΑΘΑΡΕΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΝΕ.

(απλό παράδειγμα από τα γκομενικά: όταν στα γκομενιλίκια ακούω παπαριές του τύπου "δεν θέλω να βγαίνεις μόνος σου..." και διαισθάνομαι ότι ο λόγος είναι ότι ο άλλος θέλει να με έχει μόνιμα υπό έλεγχο, ένα καμπανάκι χτυπάει μέσα μου που μου λέει ότι ο τύπος φοβάται ότι θα του τα φορέσω όχι βέβαια επειδή του έχω δώσει κάποιο δικαίωμα αλλά επειδή ο ίδιος κατά πάσα πιθανότητα όποτε του δίνεται η ευκαιρία το παίζει το δίπορτο...)

στεναχωρητικό, αλλά πολύ αληθινό.

[...και αυτό, φίλε μου, ναι είναι έγκαυμα]

13 comments:

Good As You said...

Έχεις οχι απόλυτο, αλλά καρααπόλυτο δικιο σε αυτό... το έχω παρατηρήσει και σε μένα σε σχέση με άλλους, όταν οι άλλοι προβάλλουν δικά τους χαρακτηριστικά πάνω μου, αλλά και όταν εγώ ο ίδιος προβάλλω τις δικές μου ανασφάλειες και μαλακίες πάνω τους....

Provato said...

χαίρομαι good as you που επισημαίνεις κάτι που μου "διέφυγε"... ότι μερικές φορές αυτά τα πράγματα λειτουργούν και αντίθετα...

πάντως επετρεψε μου να σου πω ότι αυτό που αναφέρω στο Post αποφεύγω να το κάνω... γενικά είμαι της λογικής "όλοι αθώοι μέχρι αποδείξεως του εναντίου". Για να πω την αλήθεια ούτε καν κάνω τον κόπο να ελέγξω την αθωότητα ή μη των άλλων. Δεν είναι αυτό το θέμα...

μπεεεε :-)

Anonymous said...

Ma an den ksekiniseis me to "oloi athooi mexri apodeikseos tou enantiou" ksekinas lathos! O,ti kai na einai afto pou ksekinas. Ase pou to psaksimo ektos apo anofelo einai kai eksantlitiko. Synithos otan erxetai to "enantio" parea me tis apodeikseis tou, kanei mpam apo makrya mikro mou.

Provato said...

faidra συμφωνώ απολύτως μαζί σου... ειδικά στο κομμάτι του εξαντλητικού. μπεεεε! :-)

Anonymous said...

kai mia kai se petyxa, mipos na allazes kai afto pou kapoios zei sto stomaxi sou giati einai ligo anatrixo????

Tanila said...

Μμμμμ... τι μου θύμισες τώρα...
All time classc ατάκα που (διασταυρωμένο) την λένε πολλές και διαφορετικές ηλικιακές/οικονομικές/ κοινωνικές ομάδες αντρών : "Εσένα σ'εμπιστεύομαι! Τους άλλους δεν εμπιστεύομαι!"

Provato said...

φαίδρα θα συμβιβαζόσουν αν έβαζα κάπου στη φράση εισαγωγικά; τι λες;

tanila είναι όντως all time classic αυτή η ατάκα. Και μου θυμίζει το άλλο που λένε οι γκόμενες "είναι η πρώτη φορά που απατάω τη σχέση μου με κάποιον στο πρώτο ραντεβού...".

μπεεε

Anonymous said...

tha mporouses na vgaleis teleios ti leksi stomaxi gia na teleiosei me mias to anatrixo, alla an prepei na ta vroume sti mesi, vale dyo eisagogika sto "zei" kai kleisame!

Provato said...

faidra είμαστε πλασμένοι ο ένας για τον άλλο, κι εγώ εκεί θα το έβαζα το εισαγωγικό!

μπεεεε άντε να δούμε τώρα πως θα μπορέσουμε να βάλουμε τα εισαωγικά technically speaking!

μπεεε :-))

Tanila said...

Δε την ξερω την αλλα ατάκα. Δε την έχω ακούσει ποτέ. Μάλλον οι άντρες δε τη λένε....

Anonymous said...

den mporo na voithiso se technika themata para mono gia na xalasoume kati!
apo eisagogika, osa thes!!
ki an se zorisei kai poly, asta kai tha ta fantazomai!!!

Provato said...

μωρ την λένε...την λένε... μπεεεε τανίλα

faidra α γειά σου, αυτή είσαι! μπεεε xxxxx :-))

Tanila said...

E θα φταίει που όταν εγώ κεράτωνα δε το έκανα με δεσμευμένους...