Wednesday, February 21, 2007

Μίνι γκάλοπ - μεγάλη βοήθεια help help help

τη Σαρακοστή νηστεύω. όχι μόνο το κρέας αλλά και το τυρί, τα αυγά, τα γαλακτοκομικά, όλα.

το να βάζω γάλα σόγιας στον καφέ (σόρυ ρε γαμώτο, δεν μπορώ να πιω καφέ αγάλωτο, μου γαμεί το στομάχι...) είναι τήρηση της νηστείας ή πρέπει να το κόψω;

καταρχήν, το γάλα σόγιας είναι εντελώς φυτικό ή του βάζουν μέσα και τίποτα ζωϊκό για να του δώσουν γεύση;

και καταδεύτερον, μήπως είναι καγκουριά να νηστεύω και να πίνω γάλα (έστω και σόγιας);

help viewer!

23 comments:

giagalaxidiakos said...

το γάλα σόγιας δεν περιέχει τίποτα ζωικό, αλλά τα βελτιωτικά γεύσης που του προσθέτουν είναι αμφιβόλου ποιότητος. δε θέλω να σε ανησυχήσω αλλά υποψιάζεται ο επιστημονικός κόσμος ότι είναι καρκινογόνα...

το αν είναι καγκουριά και εγώ το σκέφτομαι, αλλά πρόβατο που νηστεύει τη σαρακοστή είναι ασύμφορο, αν δεν έχει και λίγο λίπος δε σουβλίζεται σωστά. δίνεις το κακό παράδειγμα.

Tanila said...

Καγκουριά δαγκωτή.
Νηστεύεις λες το κρέας...
Προσπαθείς δηλαδή να μας πείσεις ότι δεν κάνεις ούτε σεξ;

Provato said...

giagalaxidiakos βοήθεια ήθελα όχι να μου γαμήσεις σαρακοστιάτικα την ψυχολογία... γαμώτη

(όσο για το θέμα της νηστείας από πρόβατα, πρέπει να ομολγήσω ότι ένας λόγος που την κάνω είναι για να μην γίνομαι στόχος όταν πλησιάζει η αποφράδα μέρατης γενοκτονίας των προβάτων a.k.a. Πάσχα)

μπεεεεε :-)

τανιλα για τα θέματα sex απαντά μόνο το γραφείο τύπου μου που λείπει με άδεια... για πάντα! μπεεε xxxx

Anonymous said...

υποτιθεται οτι το νοημα της νηστειας ειναι η στερηση. να υποβληθεις σε μια δοκιμασια χαριν ενος σκοπου. αμα εσυ βρεις υποκαταστατα για το γαλα, το κρεας κλπ, ποιο το νοημα; συγγνωμη κιολας, αλλα εσυ ρωτησες

Tanila said...

Κριμα. Και μια φίλη μου μου έχει θέσει το αναπάντητο ερώτημα για το αν πρέπει να τα καταπίνει τη σαρακοστή όταν παίρνει πίπες...

Provato said...

ανώνυμε (γιατί ανώνυμος ρε συ;) καταρχήν μην ζητάς συγγνώμη.

Για να πω την αλήθεια αυτό εννούσα όταν αναρωτιόμουν αν είναι καγκουριά να πίνω γάλα σόγιας... από την άλλη όμως σκέφτομαι ότι παραείναι λεπτομέρεια το θέμα γάλα για να κρίνει ολόκληρο το concept νηστείας. επίσης μην ξεχνάς οτί στερούμαι και με το παραπάνω (ξέρεις τι φρίκη τρώω που δεν μπορώ να φάω τυρί;)

δεν ξέρω, μπερδευτικό είναι το πράγμα... thanx Πάντως για τον κόπο σου να απαντήσεις. :-))

τανίλα θα λογοκριθείς. μπεεε μπλιάχ!

Αθήναιος said...

Έτσι προβατάκο μου, νηστεία και προσευχή, τα γράφω κι εγώ σήμερα! θέλω να έχω φίλους στον παράδεισο για να μου δίνουν κι ένα ποτηράκι νερό όταν θα καίγομαι στην κόλαση...

Το γάλα σόγιας δεν έχει τίποτε ζωικό μέσα για τα δογματικά ζητήματα θα σου απαντήσουν οι εκκλησιαστικοί φορείς της μπλογκοσφαιρας.

Xilaren said...

να πίνεις γάλα, καλό μου. ακόμα και κανονικό. νηστεία είπαμε, όχι να καταστρέψεις το στομάχι σου. αυτά περί καγκουριάς δεν τα αντιλαμβάνομαι...

Anonymous said...

EXCUSE ME?
Xtes to brady den etoimazosouna na katasparaxeis tria (3) soublakia???
Mas douleyeis re provate...?

Tanila said...

Γιατί ρε μπλιαχ; Εμένα προσωπικά δε με νοιάζει γιατί δε νηστεύω ποτέ.
Αλλα είναι νηστίσιμα;

Anonymous said...

e nai!! na vazeis kanonika gala ston kafe sou!! ase pou to gala sogias prepei na to psakseis gia na min einai kako.

BLUEPRINTS said...

η νηστεία είναι κάτι πολύ σχετικό και πολύ προσωπικό, οπότε κάνε ότι καταλαβαίνεις... (δε σε βοήθησα και πολύ έτσι; πάντως αν δεν μπορείς να ζήσεις άνευ γάλακτος μην το σκέφτεσαι καθόλου, χέσε τη σόγια και προτίμησε το original - λέμε τώρα...)

Provato said...

αχ μωρέ Αθηναίε μακάρι να ήταν μόνο θέμα νηστείας μία θέση στον παράδεισο... άσε που ο Παράδεισος είναι εδώ (όπως και η κόλαση may I add...). Μπεεεεε :-)

xilaren respect. έχεις ένα δίκιο.μπεεε xxxxx

urban θα τιμωρηθείς! ξέρεις εσύ γιατί. μπεεε μπεεε μπεεε!

tanila δώσε τον λόγο και σε κανέναν άλλο. μπεεεεε!

faidra respect. Μπεεε xxxxx

blueprints το γάλα δεν μου αρέσει καθόλου. απλά μου είναι αδύνατο να πιω σκέτο καφέ... ξέρεις κανένα άλλο διαλυτικό; Μπεεεε

BLUEPRINTS said...

ε και δεν το'λεγες εξ αρχής; δοκίμασε λοιπόν μέλι, λεμόνι, βασιλικό πολτό, γύρη, ή αν μιλάς για τελείως διαλυτικό κάτι σε blanco? xxx

Provato said...

μα έλεος ούτε ένα σοβαρό αναγνώστη ρε πούστη μου δεν έχει αυτό το blog...

τι να σου πω τώρα ρε blueprints!

xxx

Provato said...

ΜΠΑ!!!

τι ακριβώς τράβηξες πέρυσι παλιολακέρδα;;;;;

ξηγήσου! πάραυτα! το πολυάριθμο κοινό θέλει να μάθει!

μπεεεεεε δεν μπορείς εσύ να εξαπολύεις κατηγορίες χωρίς ντοκουμέντα!

xxxxxxx :-)

ΠΑΥΛΟΣ said...

μπας κι έχεις δοκιμάσει αυτούς τους καφέδες με τις χαζογεύσεις (φουντούκι, κλπ - εγώ ούτε που να τους βάλω στο στόμα μου), μήπως σου κάνουν κάτι;

Anonymous said...

Υπάρχει και ένα Coffee Creamer που είναι σε σκόνη και είναι εντελλώς φυτικό και το οποίο έχει πολύ καλύτερη γευση από το γάλα σόγιας και μοιάζει περισσότερο με κρέμμα γάλακτος αλλά είναι εντελλώς νηστίσιμο και μάλιστα πολύ γευστικό είναι μάλιστα κατασκευασμένο από τη γνωστή μαρκα καφέδων Mellita

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Έχω να καταγγείλω το Πρόβατο, γιατί κατάφερε να αποπροσανατολίσει τελείως την συζήτηση... Το θέμα δεν είναι τι και πόση νηστεία θα κάνει και τι υποκατάστατα θα βρει, αλλά ΓΙΑΤΙ θα κάνει νηστεία!
Τόσες αμαρτίες πια έχει;
Και τόσο old time classic Christian είναι, που κάνει ό,τι κάνει ολοχρονίς και μετά ξεμπερδεύει με μια νηστεία;
Παρακαλώ δε να τοποθετηθεί ο lacerta, που σαν να ξέρει κάτι παραπάνω, μου φαίνεται!!!

Provato said...

aytosaytos μπεεεευχαριστώ αλλά είμαι σαν κι εσένα. μισώ φουντούια μύγδαλα φέτα ρίγανη και άλλες γεύσεις στον καφέ... μπλιαχ!

ανώνυμε μπεεεεευχαριστώ. νομίζω ότι κάποτε πολύ παλιά είχα δοκιμάσει το εν λόγο προϊόν, αλλά είχα ξεχάσει την ύπαρξη του... μου τη θύμισες :-))

asteroid είσαι μεγάλος αλήτης και προβοκάτορας τελικά. μεγάλος. xxx

Provato said...

lacerta είσαι μεγάλο αρχίδι.... πολύ μεγάλο... αλλά ταυτόχρονα είσαι και μικρό τσουτσούνι!

κωλοsneatch! σκατά θα φας πολύ ξύλο όταν σε δω.

asteroid Μην τον ακούς όλο κωλοψέματα λέει. μπεεεε

BLUEPRINTS said...

άμα έχεις τέτοιους φίλους αγάπη μου, τι τους θες τους εχθρούς... τσ, τσ, μα να σε δώσει έτσι;
(thanks for the tip lacerta, θα προφασιστώ διάφορους λόγους μέχρι το Πάσχα ώστε να τα πούμε μετά τη λήξη της νηστείας...)

Provato said...

Θεέ μου, δώσε μου δύναμη... και έναν αναγνώστη με ελάχιστη σοβαρότητα.... μπεεεεεέλεος!