Wednesday, March 21, 2007

Απαιτούμε την αλήθεια.

εννοείται ότι δεν πιστέυω ούτε με σφαίρες τις δικαιολογίες του desiderius για την απόφασή του να μεταφέρει το blog του στην wordpress.

λέει ότι και καλά η προηγούμενη διεύθυνση κατοχυρώθηκε από άλλον, ότι μία μέρα το blog του είχε εξαφανιστεί από το blogger, ότι κάποιος έσπασε τους κωδικούς του, ότι, ότι, ότι, ότι...

δεν πιστεύω μία. Ξέρω καλά το blogger (το site που έχουν blogs όλοι οι αυθεντικοί bloggers - οι πατριάρχες του blogging) και γνωρίζω ότι έχει μεν αδυναμίες αλλά όχι μέχρι του σημείου να χάνονται ολόκληρα blogs και να διαρρέουν Passwords!

Kαίγομαι να μάθω την αλήθεια.

και κάνω υποθέσεις: άραγε δεν ήθελε να μας πει απλά ότι αποφάσισε να μεταφερθεί και έκανε ολόκληρη ιστορία περί χαμένου ιστολογίου;

ή μήπως έκανε το ΤΕΡΑΣΤΙΟ λάθος να εμπιστευτεί τα passwords του σε κάποιον άλλον ο οποίος του την έφερε;

θα μάθουμε άραγε ποτέ; πες μας desiderius!!!! ...πες μας την ΑΛΗΘΕΙΑ! :-))

1 comment:

desiderius said...

Provato,

Δυστυχώς τις προηγούμενες μέρες δεν έτυχε να περάσω από το ρυπαρό μπλογκ σου. Μόλις τώρα διάβασα το σχόλιο φίλου του ιστολογίου μου, που με ενημέρωνε για το ποστ σου. Αυτός είναι ο λόγος που απαντώ τόσο καθυστερημένα στην αήθη σου επίθεση.

Ήξερα ότι οι μπλόγκερ μπορούν να πέσουν χαμηλά για να βρουν κάτι να ποστάρουν. Ήξερα ότι, όπως έλεγαν κι οι ρωμαίοι, "invidio gloriae comes es" (ελπίζω να το γράφω σωστά): ότι δηλαδή ο φθόνος είναι επακόλουθο της δόξας, και ήταν αναμενόμενο να δεχτώ χτυπήματα κάτω από τη ζώνη, από τη στιγμή που το μπλογκ μου έγινε ένα από τα πιο αγαπημένα μπλογκ της Ελλάδας. Ήξερα ότι η κατινιά του κόσμου δεν έχει όρια. Δεν ήξερα όμως ότι ένα αρνί μπορεί να αποδειχτεί τόσο δηλητηριώδες, κι η γλώσσα του έτσι διχαλωτή...

Πέρα απ' την πλάκα Πρόβατο, δεν καταλαβαίνω πού ακριβώς μπερδεύτηκες, αλλά ας τα κάνω ένα ρεπετισιόν. Πραγματικά, ένα πρωί το μπλογκ μου έλειπε από τη διεύθυνση του blogger, και στη θέση του υπήρχε μήνυμα σφαλματος 404. Το μπλογκ έλειπε και απο το dashboard μου. Στο παρελθόν μου είχε συμβεί να μου εξαφανιστούν ποστ. Με τη συμβουλή ενός φίλου μπλογκερ, το άφησα και περίμενα μια δυο μέρες, μήπως ξαναέρθει (όπως είχε γίνει μ' ένα ποστ μου). Όμως όχι μόνο δεν επανήλθα, μα στη διεύθυνσή μου, που ως τότε ήταν ελεύθερη (κι εγώ ο βλάκας δεν την ξανακαπάρωσα), εμφανίστηκε ένα περίεργο μπλογκ χωρίς κανένα ποστ. Κι εγώ έμεινα μπουκάλα...

Στην αρχή μέσα μου κατηγόρησα το blogger. Όμως μετά πρόσεξα διάφορες ενδείξεις, στο e-mail μου κυρίως, ότι κάποιοι καλό παιδί είχε σπάσει το password μου (δεν θα μπω σε λεπτομέρειες). Αυτό ερμήνευε κι άλλα παράξενα που είχαν συμβεί σε κάποιες ιστοσελίδες όπου είμαι μέλος. Όσο για την παλιά διεύθυνση, αυτός ο φίλος μου είπε ότι το ίδιο του είχε συμβεί όταν είχε κλείσει το δικό του μπλογκ, προφανώς κάποιες εταιρίες καπαρώνουν χρησιμοποιημένες διευθύνσεις.

Όχι, δεν έκανα το λάθος να δώσω password πουθενά. Όμως έκανα το λάθος να έχω εύκολο password, τα γενέθλιά μου συγκεκριμένα, και να μην έχω firewall. Και αν ήθελα να μετακομίσω απλώς στο wordpress, γιατί να σκαρφιστώ όλο το σενάριο;

Κατόπιν αυτών ελπίζω οι απόρίες σου να λύθηκαν. Κάνε μου τη χάρη, θερμή παράκληση, να ανασκευάσεις το ποστ σου με ένα σύντομο σχόλιο, γιατί πολλοί από τους αναγνώστες σου θα το πάρουν τοις μετρητοίς και θα σχηματίσουν κακή άποψη για την ταπεινότητά μου.

Τα φιλιά μου στο σμιλεμένο απ' την κολύμβηση κορμί σου...