δεν τους έκατσε καθόλου καλά...
Εξηγούμαι για τους μη γνωρίζοντες: η upset είναι μία ελληνική διαφημιστική εταιρία πολυβραβευμένη η οποία έχει φτιάξει διαφημίσεις που έχουν γράψει πολύ (θυμίζω το "καλο ντοκυμαντέρ" ή τον "τσιφούτη"...).
Αυτή τη φορά με αφορμή την ημέρα κατά του ρατσισμού έβγαλε μία καταχώρηση "χάλι το μαλλί", και πολύ "δημιουργικίλα".
πιστεύω ότι ο στόχος των διαφημίσεων, που κάνουμε οι διαφημιστικές εταιρίες για κοινωνικούς σκοπούς, είναι, ναι μεν να βγάλουμε το δημιουργικό άχτι μας (αφού δεν έχουμε έναν πελάτη πάνω από το κεφάλι μας να ουρλιάζει "θέλω μεγαλύτερο το όνομα του προϊόντος"), αλλά κυρίως να πείσουμε το "κοινό" να κάνει κάτι για έναν καλό σκοπό!
Στην προκειμένη περίπτωση, αυτή η καταχώρηση το μόνο που πετυχαίνει είναι να δείξει την εξυπνάδα (....αμφίβολη...) της εταιρίας που κατάφερε να κάνει την σύνδεση των νέγρων (τα γλυκά) με την ημέρα κατά του ρατσισμού... (καγχ καγχ καγχ... ... ... ... ...)
εντάξει, δεν πειράζει - έχουν βγάλει τόσο ωραίες δουλειές που τους συγχωρείται ένα (...σοβαρό...) ατόπημα
2 comments:
Χάλια... Έλλειψη εμπνεύσεως συγχωρείται, αλλά όχι, δεν συγχωρείται τόση έλλειψη αισθητικής-και, μάλιστα, συλλογικά!
elate vre paidia, toso wraia glukakia einai, giati gkriniazete? as eiha ki ego ena kouti apo auta :(:(:(
ok den einai oti pio petuhimeno eho dei se daifimisi, alla tis kainouries tou Jumbo tis akousate? :P
Post a Comment