Wednesday, May 16, 2007

εξώ ρε, έξω ρε, έξω ρε!


Μου αρέσει πολύ ο καινούργιος σιτνίσ του Φοίβου Δεληβοριά. Πολύ - εντάξει, όχι ΠΑΡΑ πολύ, δεν θα γίνει το νέο μου "μένω εκτός", αλλά μου αρέσει πολύ.

Ένας βασικός λόγος είναι οι στίχοι του. Είναι πραγματικά από την ζωή βγαλμένοι. ...Από την δική μας την ζωή, όχι την ζωή ενός κοιλαρά, με στραβιά πεινασμένη ψωλή και παιδιά, που ακούει Βανδή και ουίσκια και τις μαλακίες του άλλου Φοίβου.

Άκου, για παράδειγμα τις λέξεις. 100% ταύτιση factor. αν και είναι τόσο "εσωτερικό"... αλλά και πάλι μάλλον για αυτό έχει τόσο μεγάλο ταύτιση factor.

Άλλο ωραίο είναι το K-13. αγαπώ. άκου και κρίνε.

...μετά σκέφτηκα να σου βάλω ένα χαρούμενο. αλλά άλαξα γνώμη. άκου λοιπόν ακόμα ένα "καταθλιπτικό". Ο Προορισμός λέγεται.

ο δίσκος έχει πάντως και χαρούμενα. ψάξε το σουξέ της Έλσας. Τρέμε Χατζηγιάννη! ...

...χαίρομαι που άνθρωποι σαν το Φοίβο μας δείχνουν ότι όλα μπορούν να είναι πηγή έμπνευσης. και πως η ζωή μπορεί να είναι μαγική ακόμα και αν είναι καθημερινή.

12 comments:

Wrong Guy said...

Και έμένα είναι από τα αγαπημένα μου αυτό τον καιρό! Έχει χαρακτήρα, αυτό μ' αρέσει στο Φοίβο!

Crucilla said...

Αγαπάω Φοίβο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Χρόνια τώρα, από τότε που ο Μικρούτσικος στο πρωινάδικο του Mega τον σύστησε ως το Φοίβο τωνε πιτυχιώνε.
(Wow, I feel old.) Thanks προβατάκο!

Provato said...

γειά σου wrong guy! Μπεεεε! χαίρομαι πολύ που συμφωνούμε! :-))

crucilla, ξέρεις τι λέν. τα μεγάλα πνεύματα... μούμπλε μούμπλε! μπεεεε
μωρό μου! :-)

Anonymous said...

Πολύ καλός πράγματι! Αν και νομίζω ότι ο προηγούμενος του "Καθρέφτης" ήταν πολύ καλύτερος. Δικό αγαπημένο κομμάτι για την ώρα "Το καλοκαίρι θα'ρθει". Λέω για την ώρα γιατί με τον Φοίβο ανακαλύπτεις κάτι καινούργιο συνέχεια.

Provato said...

Μαρίαμπας (τι περίεργο nick...) και εμένα μου αρέσει πολύ το καλοκαίρι... πάρα πολύ, ήθελα να το ανεβάσω αλλά θα το έχεζα αν ανέβαζα κι άλλο κομμάτι.

και ο καθρέφτης μου άρεσε πολύ, αλλά το έξω για κάποιο λόγο γράφει περισσότερο μέσα μου. ίσως μεγάλωσα. μπεεεεε! :-))

Anonymous said...

Πολύ καλά όλα τα τραγούδια αλλά αγαπημένο μου είναι το "και του χρόνου"!
Πάντως το cd "Χάλια" είναι ότι καλύτερο έχει κυκλοφορήσει!
"και τι έχει ο ήλιος που δεν έχω να σου δώσω, αυτός τη νύχτα σβήνει, εγώ μένω ανοιχτός...."

Κάτι τέτοιοι καλλιτέχνες επιβεβαιώνουν πως υπάρχουν άνθρωποι που έχουν κάτι να πουν. Άλλωστε τα περισσότερα τραγούδια του Φοίβου είναι σαν ταινίες μικρού μήκους. Αισιόδοξες μα πάνω απ' όλα ρεαλιστικές.

alienlover said...

respect απέραντο στον Φοίβο.
Κάθε δίσκος του είναι ένα συλλεκτικό κομμάτι. Respect!!

Provato said...

dimitri το χάλια δυστυχώς δεν το έχω ακούσει... αλλά θα το ψάξω... πάντως το τραγούδι που αναφέρεις το έχω ακούσει και δεν μου αρέσει ΚΑΘΟΛΟΥ... αλλά such is life. σε κάποια συμφωνούμε, σε κάποια όχι. μπεεεε!

alienlover μπεεεεε. χαίρομαι πολύ που συμφωνούμε. xxxxxx

Wrong Guy said...

Καλά ΔΕΝ έχεις ακούσει το χάλια;
Που έχει μέσα το αγαπημένο μου κομμάτι "Γυναίκα της Ζωής μου είμαι εγώ";
Που να δεις και ποια το λέει!
Εκεί είπα πως τον πάω τον Φοίβο, γιατί δεν έχει κόμπλεξ!

Provato said...

wrong είναι αυτό που τραγουδά η καιτούλα, δεν είναι; ...εεε λοιπόν, ομολογώ δεν έχω ακούσει ούτε το cd Ούτε καν το τραγούδι.... κλαψ λυγμ!

Xilaren said...

προβατάκο μου, πολύ νωρίς πρωινό Σαββάτου, τα κατέβασα και τα ακούω...

σε θερμοευχαριστώ

(έχουμε χαθεί, ελπίζω να μου είσαι καλά, σε φιλώ πολύπολύ)

Provato said...

xilaren Μου πολλά πολλά φιλιά μωρό μου! ...δεν έχουμε χαθεί, επί της ουσίας εννοώ!καλά είμαι (που λέει ο λόγος.) Μπεεεε :-))
xxxxxx