Monday, December 31, 2007

Μερικές παρατηρήσεις από μία εξαιρετική ταινία, το American Gangster

εκτός από το Michael Clayton αυτό το σουκού είδα και το American Gangster. Φοβερό έργο. Πέντε πράγματα θα σου πω για αυτό, τα υπόλοιπα θα τα ανακαλύψεις μόνος σου όταν πάς να το δεις:
  1. Ο Russel Crow είναι θεός του sex
  2. Ο Russel Crow είναι θεός του sex
  3. Ο Russel Crow είναι θεός του sex
  4. Ο Russel Crow είναι θεός του sex
  5. Ο Russel Crow είναι θεός του sex
α, πάρε και μία φωτό του όταν ήταν νινί ακόμα:

ποιότητα πάνω από όλα.

4 comments:

Anonymous said...

Συγνώμη, στην νεανική φωτογραφία του russell, βλέπω ένα δαχτυλίδι αρραβώνα στο χέρι του, ή απλά το φαντάζομαι (π.χ. ότι μου το προσφέρει και εγώ φωνάζω YES, I DO!!!) ?
Καλή χρονιά anyways, έστω και χωρίς τον russell.

Provato said...

δημήτρη κάτω τα χέρια από τον Russell. μου ανήκει για πάντα.

καλή χρονιά! χρόνια πολλά! :-))

Anonymous said...

Μπαρμπούνι μου, ο Racel κι εγώ είμαστε μαζί από τα πέρσι όταν είδα το "a good year" (απ'όπου και η φώτο)και τον βρήκα απίστευτα γλυκό μέσα σε αυτό το ζωώδες καλούπι. Γιά την ταινία δεν συζητάμε αφού βγήκα από την αίθουσα πάνω σ'ένα συννεφάκι. Γιά αυτή την ταινία μ'έχουν κοροιδέψει ψηλοί και κοντοί φίλοι μας αλλά εγώ δεν σταμάτησα να την βλέπω γιά να μην κατέβω από το συννεφάκι. Τυχερή χρονιά να έχεις μωρό μου.

alienlover said...

χμου. δεν ξέρω τι να διαλέξω.
ρασελάκι νινί
ή
ρασελάκι ώριμο γκομενάκι; (αν και η φώτο εδώ τον αδικεί)

πάντως δεν είσαι εντάξει.. έπρεπε να μας πεις ότι ο Russel Crow είναι θεός του sex....