Wednesday, July 16, 2008

Αχ η νιότη μου η νιότη μου μπλαστ φρομ δη πάστ αχ βαχ κλαψ λυγμ

Λατρεμένη μουσική, (Χαίνρη Μαντσείνοι παρακαλώ) μου την τραγούδαγε η γιαγιά μου για να κοιμηθώ όταν πήγαινα λύκειο ακόμα μικράκι:


αχ λυγμ λυγμ εντατίκ τρελό κόλλημα με αυτή την σειρά από αυτή έμαθα ιστορία 20ου αιώνα, άσε μη τα συζητάς, στο τσακ είμαι να αγοράσω το dvd, 40 δολλαριάκια έχει.


και τέλος μαθήματα κίνησης και σκηνικής παρουσίας από μία ιέρια του καλλιτεχνικού στερεώματος που απλά ρησπέκτ. με πνίγουν τα δάκρυα σεβασμού. λατρεμένο τραγούδι. ποιά λένα πλάτωνος μου λες εσύ:


α, μην περιμένεις πολύ ομιλητικά ποστ αυτόν το καιρό καλοκαίρι είναι, πάρε άδεια. βιντεάκια και πολλά σου είναι, κανονικά θα έπρεπε να σε εγκαταλείψω να πάω για μακροβούτια αλλά έχε χάρη που δεν θέλω να σε αφήσω μόνο, άντε άντε θυσία και χαλί γίνομαι να κάνεις σεξάκοι πάνω του.
βου, το τρίτο βίντεο για φέτος είναι ο επίσημος ύμνος του φεστιβάλ Αθηνός according to provato.
γου, το αφιερώνω στην μεγάλη μου αγάπη την Sikia. ειδικά το κομμάτι του τραγουδιού με την ροκιά.

5 comments:

sikia said...

Λατρεμένο πρόβατο, με συγκίνησες! Το τραγούδι αυτό το ακούγαμε συνέχεια εκείνα τα χρόνια και κάναμε και χορευτικά στην κουζίνα. Που είναι η ιέρεια Άννα Μαρία τώρα? Σε αυτή τη χώρα ξεχνούν τα είδωλα νωρίς....

Jimmy Rose said...

εδώ υπάρχει ένας έρωτας μεγάλος...
(μήπως να τα ξαναβρείτε;).

Χαζοχηνα said...

Ειχα ξεχασει τι γυναικαρα ειναι η Αννα Μαρια!!

tsok said...

a) αγαπώ Χένρυ (ολ ταΐμ φέιβοριτ Βικτορ - Βικτόρια - γαμεί!)
b) έχω μαμά ερωτευμένη με Richard Chamerlain τα τελευταία .. όσα χρόνια τεσπά και δεν της είπα ποτέ ότι το παλούκάρι είναι ... ολίγον gay. Δεν θα τo ξεπερνούσε ποτέ...

George Tsitiridis said...

την Αννα Μαρία την ήξερά καλά.
βγαίναμε έξω είχα πάει σε παρουσιάσεις δίσκων και εκπομπές της..
κλασική λουγκρίτσα στα 18 μου.