(στο ρόλο του φούντ μία καλοψημένη πριζόλα):
(και στο ρόλο του θόουτ το παρακάτω σεντονάκι):
Λοιπόν, άκου τώρα, να δεις τι μου συνέβη σέξυ βιούερ.
Διάβαζα εχτές μία συνέντευξη του Μιχάλη Ρέππα σε ένα περιοδικό κυριακάτικης εφημερίδας και έπιασα να εντυπωσιάζομαι που ο τύπος σε ηλικία περίπου 30 ετών έγραψε το σενάριο για τις Τρεις Χάριτες (εγώ στα 30 μου μόλις είχα μάθει να σκουπίζουμαι μετά τα κακά μου, άσε μην αρχίσω)!
Και αναρωτιόμουν...
σκεψ σκεψ εντατίκ
σκεψ σκεψ
ενδοσκόπ ενδοσκόπ εντατίκ...
πως σταδγιάλα ο άθρωπας έγραψε στα 30 του το σενάριο για τις 3 Χάρητες; Kαι πως σταδγιάλα η Λίνα, ας πούμε, έγραψε γύρω στα 25 της την Σωτηρία της Ψυχής;
και έπαθα μία τρελή φρίκη...
γιατί μου ήρθε αποκάλυψη, epiphany που λέμε και στον Βόλο, ότι ίσως ο λόγος που όλοι αυτοί οι άθρωπες ήταν τόσο "ταλαντούχοι" και "δημιουργικοί" τόσο νωρίς...
είναι επειδή, όταν ήταν στην εφηβεία τους (όπως ήμουν εγώ όταν έβλεπα Τρεις Χάρητες και άκουγα Σωτηρία Ψυχής)...
δεν άκουγαν πράγματα σαν την Σωτηρία της Ψύχής και δεν έβλεπαν θεάματα σαν τις Τρεις Χάρητες, και δεν ήταν βομβαρδισμένοι από εξυπνάδες τύπου Απαράδεκτοι...
Όχι πως όλα αυτά που αναφέρω είναι κακά - μην με παρεξηγήσεις, καθόλου κακά δεν είναι... Απλά το θέμα είναι ότι δεν είναι από μόνα τους αρκετά για να ταϊσουν ένα μυαλό. Και η αλήθεια είναι ότι πολλά μυαλά είναι ταισμένα μόνο με τέτοια πράγματα.
Αρονό.
Επίσης δεν θέλω να σκεφτώ τι θα είναι η παραγωγή των τωρινών μυαλών που τρέφονται μόνο με Σεξεδεσήρη και Μάτρηκς και Μετζένες και Λώστ και δεν συμμαζεύεται.
πραγματικά αρονό.
28 comments:
Έξυπνο κείμενο. Συμφωνώ.
Ανό. Θα βάζουν τη διαφήμιση του Jambo στο repeat.
έχεις απόλυτο δίκιο προβατούλη. και ας λες αρονό. Πολύ ωραίο σχόλιο πάνω στην δημιουργία και για κάποιον που τον ενδιαφέρει να είναι δημιουργικός. Υπάρχει πολύς θόρυβος πια, και είναι δύσκολο να βρεις τη δημιουργική σου φωνή, ταινίες, σαπουνόπερες, μουσικές. Υποθέτω ότι η τέχνη θέλει ησυχία, και αίσθηση πραγματικής ή φανταστικής έλλειψης, αλλά πως να το βρεις όταν το μυαλό είναι παραγεμισμένο με θόρυβο?
ωραία σκέψη πρόβατε και ίσως έχει μια μεγάλη δόση αλήθειας, όσον αφορά τουλάχιστον την κατάντια των σημερινών μυαλών. παρόλ' αυτά θα μου επιτρέψεις να μην συμφωνήσω, καθώς εμπνευσμένα μυαλά με ταλέντο υπήρχαν πάντοτε.
ξέρεις με απασχολεί πολύ και συνέχεια το γιατί ο κόσμος έχει βλακέψει τόσο. μετά σκέφτομαι ότι από αρχαιοτάτων χρόνων πάντοτε λέγανε για τη νεολαία και πως έχει ξεπέσει και πως δεν έχει αξίες, δεν έχει μόρφωση, δεν θέτει σωστές προτεραιότητες... δεν ξέρω τι να υποθέσω.
Νομίζω θα είχε πολύ ενδιαφέρον να μάθουμε τι "προκάλεσε" τις Χάριτες και την Σωτηρία ας πούμε. Δηλαδή τι άκουγε η Λίνα, τι έβλεπε ο Μιχάλης...
Ας είναι αυτή μια ουσιαστική ερώτηση στην επόμενη συνέντευξή τους.
Ο Ρέππας πάντως αν κρίνουμε από το Κλάμα που βγήκε απ'τον παράδεισο πρέπει να έχει πολλά ένσημα Φίνος φιλμ.
Πάντως αν το πάμε για ισοπεδωτική ολοκληρωτική καταδίκη της ποπ κουλτούρας εδώ μέσα θέλω να το ξέρω τώρα (θα προκαλέσω τεχνητή κρίση στις μετοχές της Προβατίνο Οϊλ και θα την εξαγοράσει η Κόλμπυκο για μιά μπουκιά ψωμί!)
Προβατε, (μου χρωστας μια απαντηση απο το previous
post,ετσι για να μη νομιζεις οτι ολοι βλεπουμε.
..Τρεις Χαρητες κλπ μπας κλας σουριαλ!)
Δε παιζει που λες ρολο το γρασιδι που μας ταιζουν.
Παιζει ρολο το τι γρασιδι προτιμας εσυ να φας! Oσο για το φουντ επιμενεις, βλεπω,στις πολλες θερμιδες και κριμα το...Βrooks Bros! ;PPP
πιθανον να ηταν δυστυχισμένοι... ιδιαιτερα όσονα φορά στιχογράφους τραγουδιστές και μουσικούς, πιστευω ότι πρέπει να σαι δυστυχισμένος για να σαι υπέροχος.
η τέχνη είναι ανάγκη άλλωστε.
διαλέγεις και παίρνεις.... τι προτιμάς να είσαι; (καλά, ε΄συ μην απαντας, είσαι εκτός κατηγορίας)
1."Everything Bad Is Good for You: How Today's Popular Culture Is Actually Making Us Smarter" Steven Berlin Johnson. k to blog tou http://www.stevenberlinjohnson.com/
(he's kinda cute).
2. autos pou egrapse to parapente (de thymamai onomata h metanastria) poso xronw arxise dld?
3. parathrw oti megalwnontas exoume thn tash na vriskoume to parelthon kalytero. apo antidrash, egw mexri prosfata presveua oti ta pragmata exelisontai apo genia se genia panta pros to kalytero. isws paramegalwsa, giati twra exw thn aposph oti ta pragmata den (poly)allazoun apo genia se genia.
Donnabella. over & out.
Επειδή βλέπω στη δουλειά τα πρώτα δείγματα... πίστεψέ με δεν είναι καθόλου ενθαρρυντικά!!
Μωρέ δεν ξέρω... Δεν έχω πειστεί καθόλου πως έχει να κάνει τόσο με τις αναφορές σου με το τί παράγεις. Έχει δηλαδή, αλλά δεν παίζεται εκεί το παιχνίδι. Μάλλον έχει να κάνει με το πως έχεις αφομοιώσει τις εμπειρίες - στις οποίες περιλαμβάνονται κι οι αναφορές- και πως τις έχεις προσαρμόσει στη δική σου κοσμοθεωρία (που αν είσαι τυχερός συνδιαλλέγεται δημιουργικά με τον κόσμο που σε περιβάλλει).
Δηλαδή αν το σκεφτείς κι οι super λατρεμένοι nouvelevaguiστές (πσσσς) σκηνοθέτες αμερικάνικα νουάρ κ μιούζικαλ είχαν ως αισθητική βάση κι έφτιαξαν τα αριστουργήματα που άλλαξαν το σινεμά.
Ίσως τελικά για να αλλάξει καθοριστικά μια εποχή και να παράξει έργο σημαντικό, χρειάζεται πνευματική κι αισθητική ανυδρία. Άρα (συμπέρασμα φιλοσόφου) καλά πάμε!
Από την άλλη είναι 6 το πρωί και ούτε εγώ δε με παίρνω σοβαρά. Η μπριζόλα πάντως τα σπάει.
Η μπριτζόλα είναι από αμνοερίφιο?
Aμάν πχια!
Όλο το φαί έχεις στο μυαλό σου!
το παιδι τρέφεται με οτι το τρέφουν αρχικά οι γονείς του.
αν οι γονείς γίνονται απλά διαχειριστές του χρόνου των παιδιών τους, το παιδί γίνεται απλός δέκτης, και συνήθως δέκτης σκουπιδιών.
Εσύ ομως γιατι παραπονιέσαι?
Νομίζω πως εισαι δημιουργικός.
Ε καλά εντάξει, η "σωτηρία της ψυχής" στα 25 ειναι ενα θέμα...
d.o.w.
Πόσο ενδιαφέρον θάχει σε έναν νέο η συναναστροφή του με έναν μεγαλύτερο σήμερα?
Απολύτως καμιά. Αντίθετα είναι λόγος αποκλεισμού, απέχθειας, ειρωνίας και ασέβειας.
π.χ. Η Αννα Βαγενά (η γνωστή ) στήριξε τον κο Ρέππα, κι ο κος Ρέππας δεν απέκλεισε κάποιον στην εφηβεία του , λόγω ηλικίας και stats, αλλα μόνο για το ...μυαλό του και την έλειψη δημιουργικού ενδιαφέροντος!
Η διαφορά σαφώς κι ειναι τεράστια.
Η αλλαγή εχει συντελεστεί και τώρα περιμένουμε όλοι τα "πανέμορφα αποτριχωμένα γυμνασμένα σώματα που προβαλουν οι πάντες" να μας παρουσιάσουν τα "γερικα νεκρά μυαλά τους".
Η θλίψη της εικόνας στη σύγκρισή της με την ουσία!
Συμφωνώ με donnabella. ουσιαστικά δεν αλλάζουν πολλά πράγματα. Πάντα θα υπάρχουν μυαλά που δεν θα χορταίνουν μόνο με σεχαντδεσίτι, μπέβερλι χιλς (για να θυμόμαστε και τα δικά μας), ταινίες δαλιανίδη, φίνος φιλμ κ.ο.κ.
Η μόνη ίσως διαφορά είναι ο βομβαρδισμός που ανεφέρεις, ο θόρυβος που λέει ο celsius33, η υπερπληθώρα πληροφορίας, που δεν αφήνει όχι μόνο τα πιτσιρίκια, αλλά και εμάς να επικεντρωθούμε σε κάτι, να το ξεκοκκαλίσουμε, να το μελετήσουμε. Αυτός που θέλει όμως, το κάνει.
Όσο για τη δημιουργικότητα θέλω να πιστεύω ότι δεν περιορίζεται από την ηλικία (έτσι με συμφέρει τουλάχιστον να πιστεύω χεχε).
Και τρεις χάριτες!!!!!!
Και απαράδεκτοι!!!!!!
Και παντρεμένοι έχουν ψυχή!!!!!!
Και 50 50!!!!!!!!!
Και ωραία η μπριζόλα!!!!!!!
Οι κακές επιρροές αφήνουν σημάδι μόνο όταν τις δέχεσαι την ώρα που στις ασκούν. Θεωρητικά -πάντα- μια σειρά δεν βλάπτει, ίσα ίσα ορισμένους τους "διατηρεί" στην κατάσταση αποχαύνωσης που έχουν επιλέξει να βρίσκονται. Για τους υπόλοιπους "διαννοούμενους" και μη απλά μπόρα είναι και θα περάσει. Καλή ομπρέλα να υπάρχει, μποτίτσες και αντοχή στον κατήφορο, μη φάμε και καμιά γλύστρα (έσκασα και μια 100άρα για νέο τζινάκι, κρίμα είναι) !
By the way, ελπίζω το μπριζολικό να μην είναι μοσχαρίσιο...πολύ θα λυπηθώ....
moloch μπεευχαριστώ! ;-))
elisavet lol :-))
celsius33 σε όλα συμφωνώ εκτός από ένα - ότι η τέχνη θέλει έλειψη. το ένστικτό μου μου λέει ότι ο χορτασμένος είναι μπάη φαρ πιο δημιουργικός... αρονό... ¨
φλο, κοιτά το "δεν έχει αξίες" είναι άλλο από το "έχει βλακέψει" και άλλο από το "δεν είναι ουσιαστικά δημιουργική..". μεγάλο θέμα ανοίγεις, αρονό!
Αδελφούλα ο Ρέππα το έχει πει ότι έχει γράψει πολλά μίλια με Φήνος Φήλμζ... και όχι, θεός φυλάξοι, μην ανησυχείς το πρόβατο είναι μετερίζι της παπ κουλτούρας, για όνομα μπεε
elva πολύ σωστή είσαι. τι διαλέγεις να φας παίζει ρόλο, από παλιά έτσι ήταν! άλλα όταν το μόνο που μπορείς να έχεις πρόσβαση είναι κακής πχιότητας γρασίδι.... χμφ χμφ χμφ τότε τι κάνεις? αρονό ξανά μανά!
Λίνα ΚΑΡΑΚΑΤΑΣΟΥΠΕΡΥΠΕΡ-διαφωνώ με το ότι μόνο οι δυστυχισμένοι είναι υπέροχοι!!!! (για απόδειξη, πήγαινε μπροστά από ένα καθρέφτη). επίσης θέλω εξήγηση τι εννοείς και με λες εκτός κατηγορίας μπεεε
ντοναμπέλα που είσαι, λόγκ τάημ νο σήην.... λοιπόν το βιβλίο του Τζόνσον το πήρα όταν είχε βγει και μου είχε φανεί μούφα... ο καπουτζίδης ήταν περίπου 30 και αυτός, αλλά έγραψε το παραπέντε, ίουκ ίουκ ίουκ. για την τρίτη παρατήρησή σου έχω να πω ότι ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ ότι δεν είναι θέμα ηλικίας όλο αυτό που λέω... μπεεε μη χάνεσαι.
vk περιμένουμε ποστ με τα μη ενθαρρυντικά δείγματα.
jirashimosu όλα παίζουν τον ρόλο τους... και οι αναφορές, και πως τις αφομοιώνεις, και πως συνδέεσαι με το γύρω σου... πάντως ξαναλέω δεν πιστέύω ότι η δυστυχία και η ανυδρία φέρνουν την τέχνη. ΖΗΤΩ Η ΠΡΙΖΟΛΑ! λολ
σικιά όχι είναι από Τζιούλια Παστούνη. γκρ γκρ γκρ γκρ γκρ
τανίλα καλά κάνω! τουλάχιστον έχω μυαλό.
βρωμόγρια δεν παραπονέθηκα. έκανα μία πχιοτική παρατήρηση. λολ
αιαθηματική ηλικία για να κάνω τον συνήγορο του διαβόλου θα πω ότι μπορεί οι νέοι να αποφεύγουν τους μεγαλύτερους αλλά και οι μεγαλύτεροι που ζητούν νέους τους θέλουν για το χούφτωμα! λολ
τίναι φυσικά και η δημιουργικότητα δεν έχει να κάνει με την ηλικία... εννοείται! και ναι ο θόρυβος είναι μαλακία μεγάλη!
φούλη ζήτω η πριζόλα! ζήτω! μπεε
γκι γκάγκα έλεος 100 ευρώ για τζην, μην τρελλαθώ! επίσης εννοείται ότι το κρεατικό είναι μοσχάρα, τι θα έβαζα πρόβατα? ντάαααα duh!!!!!! lol
έτσι όπως διάβαζα τις απαντήσεις σου, μου θύμισαν Μυρτώ Κοντοβά στην Athens Voice, η ατάκες με τα προσωπικά χαχα, πλάκα έχεις (είδες μπέρδεψα την τέχνη σου, με trash στήλη εφημερίδας, θολούρα :)) Αρονό στο τετράγωνο!
να πάω μπροστά από έναν καθρέφτη να σκεφτώ τι; ότι ο καλλιτέχνης θεός που μ εφτιαξε έχει κέφια; =Ρ (ή μαύρο χιούμορ;)
εσενα σε λέω εκτός κατηγορίας γιατί είσαι ανένταχτο προβατέλι =*
αρα να μην ανυχησω που στα 30 αρχισα το Blogging?
ουφφφφ
προβατισιους αιη λοβ γιου σο!
Σκεψ σκεψ σκεψ εντατικ.....
Μήπως.. και τώρα γίνονται γράφονται κτλ θαύματα... και απλά... δεν τα μαθαίνουμε????
Η πολλή η σκεψ... μου βγαίνει σε προβοκατιβ....
Μαις... πορκουά πα???
Ντεν γκαμιέται καρντιά μου????
(δε σιστεμ οφ κοουρς...)
:-))))
Sorry λεβέντη μου που θα διαφωνήσω (και το κάνω σπάνια μαζί σου η αλήθεια είναι), αλλά θα επαναλάβω τη σοφή ρήση του Μάνου Χατζιδάκι ότι οι ταλαντούχοι δανείζονται και οι ατάλαντοι αντιγράφουν. Όπερ εστί μεθερμηνευόμενον, ότι ο καλός μιχάλης ρέππας ξέσκισε τα αμερικανικά σιτ-κομς - και καλά τους έκανε τέτοια που' ναι - και ότι η καλή λίνα νικολακοπούλου διδάχθηκε από γκάτσο και ευτυχία παπαγιανννοπούλου και μάνο ελευθερίου και λευτέρη παπαδόπουλο και και και και... - και καλά τους έκανε τέτοιοι που' ναι - όχι σε επίπεδο απευθείας κλοπής και ανούσιας μεταφοράς ενός ξένου παραδείγματος (όπως ήταν να σας θυμίσω αυτό το έκτρωμα του ΑΝΤ1 τύπου friends που ούτε που θυμάμαι πώς το λέγανε), αλλά σε επίπεδο πραγματικής ώσμωσης και μεταφοράς μιας κοινής αναφοράς σε οποιαδήποτε εποχή που ορίζουμε ως contemporary.
Εκεί που αν θες έχεις δίκιο καλέ μου πρόβατε είναι ότι οι δικές τους αναφορές ήταν πιο προσωπικές γιατί ψάχνονταν οι ίδιοι και ότι τις αναφορές αυτές δεν τις είχε υπ 'όψιν του το πλατύ κοινό, και βέβαια το απύθμενο ταλέντο αμφότερων να κάνουν σπυριάρικα εφηβάκια (όπως η αφεντιά μου τότενες) να καυλώσουν με την πάρτη τους.
Ηθικον δίδαγμα1: if it makes you happy, it can't be that bad
Ηθικόν δίδαγμα2: τεράστια ρεσπέκτια σε όσους αποφάσισαν να "πάρουν" από τα πριν και να επενδύσουν σε αυτό ενδύοντάς το με ό,τι αφορά στη συγκεκριμένη περίοδο αναγνωρίζοντας τη μη ύπαρξη παρθενογέννεσης στην τέχνη.
πώ ρε μλκ, το είδα αναρτημένο και σκιάχτκα! σόρρυ ρε για το σιντόν'!!!
Post a Comment