Thursday, June 24, 2010

Ητσ Μπροίτνη Μπητσ! (aka, ίδε ιδέες 3)

Χαράς ευαγγέλια για το πρόβατο σήμερα καθώς η αγαπημένη του παπ σταρ, η μεγαλύτερη κ σημαντικότερη μουσικός όλων των εποχών, η Μπρείτνοι, είναι ανακατεμένη σε βράβευση του φεστιβάλ διαφήμισης των Καννών!

χθες είχαμε τους νικητές στην κατηγορία "διαφήμιση για βαβούρα/νέα ψαροντούφεκου" (περιοδικό/εφημερίδα δηλαδή).

η βράβευση, εκτός από το ότι είχε την Μπροίτνει ηνβάλβντ, συνοδεύτηκε από ένα μικρό σκανδαλάκι: γιου ση, αρχικά ανακοινώθηκε ότι το Grand Prix της κατηγορίας θα το μοιράζονταν δύο καμπάνιες... όμως διαπιστώθηκε ότι η μία από αυτές είχε ξαναϋποβληθεί στο φεστιβάλ το 2008, κ μάλιστα τότε δεν είχε κάν περάσει στην προκριματική φάση των συμμετοχών, δηλαδή είχε αγνοηθεί μπήγκ τάημ!

Οπότε, επειδή στο διαγωνισμό μπορούν να σταλούν μόνο νέες ιδέες (της τελευταίας χρονίας), η συμμετοχή ακυρώθηκε κ το μεγάλο βραβείο δόθηκε εξ ολοκλήρου σε αυτήν την σειρά διαφημίσεων για το αγαπημένο περιοδικό του Γιάννη Πετρίδη, το Billboard:



Δεν ξέρω αν μπορείς να δεις καλά την εικόνα, πάντως υπάρχει ωραία ιδέα από πίσω από αυτό το περίεργο που βλέπεις. Γιου ση, οι φάτσες των stars, σχηματίζονται από μικρά πρόσωπα προγενέστερών τους καλλιτεχνών οι οποίοι τους επηρρέασαν.

Για παράδειγμα, η φάτσα της Μπονίτας των U2(εδώ μου κάθεται γκρ γκρ γκρ) είναι φτιαγμένη από διάφορους ροκάδες των 70ζ αλλά κ την φάτσα της Μητέρας Τερέζας, χιχιχιχιχι

ενώ η Μπροίτνει είναι φταγμένη από πολύ Μετζένα κ λίγο παπαράτζι! χοχοχοχοχο. να την:
άντε να δούμε, θα καταλάβεις τίποτε ή θα παραμείνεις ΤΜΒ (τεράστιο μικρό βλαχάκι). Ουπς, μην ξεχάσω να σου πω, η διαφήμιση αυτή είναι από βραζιλιάνικη διαφημιστική.

Για την ιστορία, να κ ένα δείγμα από την άλλη σειρά διαφημίσεων που θα μοιραζόταν το Grand Prix αλλά ακυρώθηκε. είναι για το scrabble, ναι ναι το παιγνίδι του αγάμητου διανούμενου. Η καταχώριση δεν είναι τίποτε άλλο παρά μία ιστορία φτιαγμένη με λέξεις οι οποίες όλες περιέχουν το γράμμα Ο (Όντως Όλες τΟ περιέχΟυν, απίστευτΟ μπΟρεί, αληθινΌ Όμως, ΟρκίζΟμαι λεπτομερέστατΟ έλεγχΟ χιχιχιχι)κάνε κλικ στην εικόνα για γκόρη ντήτεηλ: πριν σε αφήσω (φιου φιου εντατίκ, το ξέρω ότι βαριέσαι τα διαφημιστικά αλλά αγάπα τον blogger σου με τις εμμονές του) δύο υστερόγραφα:
1 - Γιου γκό γκέρλ Μπρείτνοι! γιου γκο ηντήντ!
2 - ΦΥΣΙΚΑ καμμία από αυτές τις ιδέες δεν πιάνει μία μπροστά στο μεγαλείο αυτό

15 comments:

YO!Reeka's said...

του πασοκ η αφίσα πάντως είναι όντως ανώτερη. μου θυμίζει κάλεσμα για ετεροδημότες, ξέρεις, στις εποχές που ναυλώνονταν ολόκληρα πούλμαν και έφευγαν με τις σημαίες (πράσινες, γαλάζιες κοκ) να ανεμίζουν. να και κάτι που δεν θα δούμε στις επόμενες εκλογές!

Hfaistiwnas said...

Πρωτότυπο.. μου άρεσε! Αλλά σαν την άλλη καμία!!!! χαχαχαχα!

blah said...

Δεν βαριόμαστε τα διαφημιστικά... We love :)

Takis X said...

Μα σ`αρέσει αυτή η τσούλα?Μα τι Ανθρωπος είσαι εσυ ?πρόβατο?

Αλλά μην δούμε κάνα τοξότη αμέσως συνασπιζόμαστε..

Ενω ο Μαίριλιν ..Χάρμα ιδέσθαι..αυτά είναι είδωλα..Ειδικά αυτά τα κίτρινα δοντάκια της φωτογραφίας με τρελλαίνουν ..και στην μαλακάσα ετσι ηταν οταν πήγα και του μίλησα{γιατι εχω και τα κονέξα μου }και γενικάν ειχεν μιαν αξιοπρεπιαν πολύν κοζυ που πολυν με φτιαξεν.

Οπως και συ αλλωστε.
Μπριτνεοφτιάχτη.

amalthia said...

βαριέμαι τα διαφημιστικα????? βαριέμαι ?

μα τι λέει?

εγώ που στην προηγούμενη ζωή μου ήμανε διαφημίστρια και μάλιστα από τσι καλές????

Anonymous said...

prepei na ftaiei o kairos giati me tin proti pou diavasa ton titlo,ego diavasa it's botrini k oxi britney.....exo kaei...

Σουσουράδα said...

Γουστάρουμε και Μπρίτνευ και διαφημίσεις και τα Νέα του Ψαροντούφεκου! Γιου γκο μπόυ!

Dorian_Gray said...

Δικαίως το τσίμπησε το βραβείο!!

Εγώ την βρίσκω πανέξυπνη και ήδη φαντάζομαι κεφαλάκια άννας βίσση(μόνο) να δημιουργούν το κεφάλι της δέσποινας .Χα χαχαχα!!!

Θέλουμε κι άλλες διαφημίσεις, δεν βαριόμαστε !

tsok said...

Brilliant!! Και μόνο που είχαν τα cojones να βάλουν στις επιρροές του Eminem τον Vanilla Ice ("ice-ice baby", του-ρου-ρου-του-ρου-ρου-του-ρου-ρου-ρου, "vanilla ice-ice baby") έχουν τον αιώνιο θαυμασμό μου οι διαφημισταράδες (channeling Μαλβίνα)

ProFyLaKtiKo said...

Εντάξει, δεν είμαι καλά. Θέλω απλά να σου πω, πως εκεί που έγραφες Μπροίτνη, εγώ έβλεπα Μποτρίνι και είχα απορία να δω τι θα γράψεις :p

bernardina said...

Dorian, γιου γκο μπόι! μαζί σου!

(Αφορμή ψάχνω, χεχε)

aphtha said...

Μπλιαχ, εγώ δε θαθελα η δική μου φωτο ναναι στα κιτρινιάρικα δοντια του Μανσον πάντως!!!

Provato said...

Υο!Reeka είσαι σίγουρος ότι δεν θα το δούμε; δεν είμαι τόσο σίγουρας, αν κ το εύχομαι!

Ηφαιστίωνα, είπαμε, η άλλη είναι ΜΕΓΑΛΕΙΟ! xxxxx

αχ balh xxxxxxxxx λαβ λαβ εντατίκ! :-)

takis όχι, όχι, μην μου βρίζεις την Μπροίτνει, την αγαπώ όσο κ την ΖΖ (για άλλους λόγουε βέβαια χιχιχιχι, τουλάχιστον αυτό το έχω, δεν είμαι τόσο τρελός). Νομίζω πάντως ότι είναι όντως θέμα τοξότη - άσε που έχω κ την ίδια μέρα γενέθλιο! xxxxxxx (κ μέρηλη αγαπώ επίσης, είχα κ μερικά cd του, τι να απέγιναν άραγες; χμφ χμφ χμφ)

Provato said...

amalthia, αχ ο λόγος σου με χόρτασε, να που αρχίζω κ σε αγαπώ όλο κ περισσότερο, xxxxx

prof αχ το γέλιο έριξα να φαντάζομαι τον μποτρίνι να κάνει το video clip του hit me baby one more time, δεν λέγεται. να είσαι καλά! xxxxx

Σουσουράδα xxxxxxxx ΣΕ ΑΓΑΠΩ, τέλος! xxxxxxx

Dorian ωραίος, τα κεφαλάκι Άννας να κάνουν Δέσποινα!!! Τα κεφαλάκια της Άννας ποιος θα τα σχηματίζει; xxxxxxxx

Provato said...

tsok έτσι, έτσι, γιατί μην κοιτάς που είμασε αμερικάνοι, είμαστε κ ανατρεπτικοί άμα λάχει! xxxxxx

bernardina άσε το καμάκι, χιχιχι

aphtha έχεις βγάλει cd κ δεν το ξέρω; λέγε αμέσως! ΑΜΕΣΩΣ ΕΙΠΑ! xxxx