Saturday, August 05, 2006

Ζώδια Αυγούστου Λώρας

Η Λώρα με αυτά της τα ζώδια κάνει αριστουργήματα πάλι!! Τι να πω πια για την φιλενάδα μου; Όσο περνά ο καιρός γίνεται όλο και καλύτερη, όλο και πιο ουσιαστική... (γαμώ το κέρατό μου ζηλέυω ρε πούστη μου!!! φακφακφακφακφακ!!!!). Ειδικά αυτή η εισαγωγή της, είναι μάθημα ζωής! Σημειώστε ότι αυτά τα ζώδια οι προβλέψεις αφορούν όλο τον Αύγουστο. Είναι ζώδια Αυγούστου δηλαδή και όχι ζώδια δεκαπενθήμερου. Ζηλεύω. Φακ! ΜΟΥ ΜΟΥ ΜΟΥ ΜΟΥ ΜΟΥ ΕΓΩ ΕΓΩ ΕΓΩ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΜΟΥ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΜΟΥ ΜΟΥ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ ΦΙΛΗ ΦΙΛΗ ΦΙΛΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΕΓΩ ΕΓΩ ΕΓΩ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΛΩΡΑ ΜΟΥ ΛΩΡΑ ΜΟΥ ΛΩΡΑ ΜΟΥ ΜΟΥ ΜΟΥ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΓΩ!!!

ΑΦΟΥ διαβάσεις τα ζώδια Αυγούστου, διάβασε εδώ, won't you love?

Αγαπημένοι μου φίλοι,
Μπήκε μέρες τώρα ο Αύγουστος, όλο έχω στον νου μου να σας στείλω το ενημερωτικό κείμενό μου, και να’ μαι που συνέχεια αργώ. Είναι όμως σε μερικές μέρες αυτή η πανσέληνος, στις 9 του μήνα, και δεν αφήνω άλλο τον εαυτό μου να μην είμαι σε συνεπή επαφή με εσάς. Λοιπόν, ναι, την Τετάρτη που μας έρχεται έχουμε μια δυνατή πανσέληνο στον άξονα Υδροχόου –Λέοντα η οποία ενεργοποιείται από τον Κρόνο και τον Ποσειδώνα. Επίσης, τις ημέρες αυτές παρατηρείται αντίθεση Άρη-Ουρανού στον Παρθένο και τους Ιχθύες.

Τώρα θα μου πείτε, τι σημαίνουν όλα αυτά? Και εγώ με την σειρά μου, κάνω την ερώτηση, είναι άραγε τόσο σημαντικά όλα αυτά? Αυτό που θέλω να σας πω με το χέρι στην καρδιά είναι πως τίποτα δεν είναι πάρα πάρα πολύ σημαντικό από μόνο του. Μην με ακούτε εμένα, μην ακούτε τι έχει να πει ο οποιοσδήποτε ειδήμονας και μη. Αυτό που πάνω από όλα μετράει είναι να ακούτε όσο περισσότερο γίνεται ανεπηρέαστοι, το εσώψυχό σας, τον εαυτό σας που είναι βαθιά βαθιά κρυμμένος μέσα σας, που είναι ο συνεχής συνοδοιπόρος σας και που όσο τα πάτε καλά μαζί του τόσο θα σας καθοδηγεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Αυτά ως προς τις υπαρξιακές μου ανησυχίες για το τι δουλειά έχω εγώ με εσάς. Επειδή όμως είμαστε άνθρωποι, και ζούμε στον πλανήτη Γη όλοι μαζί, αναπνέουμε τον ίδιο αέρα όλοι μας και πολλές φορές γινόμαστε συγκοινωνούντα δοχεία, που και που μπορείτε να ρίχνετε την ματιά σας στο τι έχω να πω. Αλήθεια είναι ότι αγαπώ την αστρολογία από πολύ μικρή, προσπαθώ να αποκωδικοποιώ τον χάρτη των πλανητών και επιδιώκω μέσα από το www.provato.gr να σας μεταδίδω την βαθύτερη σημασία των διελεύσεών τους.

Να’ μαστε λοιπόν στην αυγουστιάτικη πανσέληνο σε λίγες μόλις ημέρες, η οποία έρχεται πολύ απλά να μας δείξει πόσο σημαντικό είναι να κοιτάξουμε βαθειά την καρδιά μας και να ακολουθήσουμε με μέθοδο και συνείδηση αυτό που βαθιά μας προστάζει. Η αντίθεση Κρόνου-Ποσειδώνα (η οποία θα είναι ακριβής στις 31 Αυγούστου) μας δείχνει πως ότι αντιπροσωπεύει στην ζωή μας την καταπίεση, την ψευδαίσθηση, την ίντριγκα και την διαφθορά φανερώνεται, βγαίνει στην επιφάνεια και δεν είναι πια ανεκτό. Αυτή η όψη μας ωθεί, σχεδόν μας αναγκάζει να δούμε πίσω από την εξωτερική όψη των πραγμάτων, να δούμε την ουσία και ότι είναι ψεύτικο μας ωθεί να το απορρίψουμε και να ξαναρχίσουμε από την αρχή. Όπως είπα και πριν η πανσέληνος μας σπρώχνει σε αποφάσεις, έστω και αν εμείς δεν είμαστε ή δεν αισθανόμαστε έτοιμοι για αυτές. Ακόμα για κάποιους αυτή η πανσέληνος μπορεί να φέρει ακραίες συναισθηματικές καταστάσεις από αναπάντεχες αποκαλύψεις, μέχρι δάκρυα και συγκινήσεις. Θα ήθελα να συμπληρώσω εδώ πως όσοι έχουν γεννηθεί από το 1937 ως το 1958, δηλαδή εκείνοι που έχουν τον Πλούτωνα στον Λέοντα, χρειάζεται να συνειδητοποιήσουν τη δύναμή τους και να προχωρήσουν θαρραλέα με την αποστολή τους. Όσο επιμένουν να καταπιέζουν την δημιουργική τους ενέργειας, να μην της δίνουν φωνή και έκφραση, τόσο αυτή η έλλειψη ελευθερίας τους οδηγεί σε θυμό, ανασφάλειες και πικρία. Καλό είναι να συνειδητοποιήσει αυτή η γενιά των ανθρώπων πως είναι καιρός να διώξουν τον φόβο που έχουν μην τυχόν και δεν είναι αποδεκτοί από τον περίγυρό τους γιατί το πιο σημαντικό από όλα είναι η αυτοέκφρασή τους.


Θάθελα να προσθέσω κάποια αξιοσημείωτα γεγονότα όταν το 1989 είχαν ξανασυναντηθεί ο Κρόνος με τον Ποσειδώνα. Τότε τα ρωσικά στρατεύματα έφυγαν από το Αφγανιστάν, έπεσε το τοίχος του Βερολίνου, η εικόνα της βασιλικής οικογένειας της Αγγλίας πέρασε μεγάλη κρίση και συνέβη η περίφημη "επανάσταση" στην Κίνα που κατέληξε με τα γεγονότα στην πλατεία Τιανανμεν του Πεκίνου. Πιο συγκεκριμένα την τελευταία φορά που αυτοί οι δύο πλανήτες ήταν σε αντίθεση, ήταν το 1971-72, μια εποχή μεγάλων διαμαρτυριών εναντίον του πολέμου του Βιετνάμ, εποχή που αποκαλύφθηκε το σκάνδαλο Watergate, σημειώθηκε υποτίμηση του δολλαρίου και στον κόσμο του κινηματογράφου η ταινία Jesus Christ Superstar τάραξε τα νερά και συζητήθηκε πολύ.


Η όψη Άρη-Ουρανού η οποία διαρκεί μέχρι τον 15Αύγουστο επηρεάζει Δίδυμους, Παρθένους, Τοξότες και Ιχθύες και φέρνει μεγάλη επαναστατική διάθεση ειδικά ως προς το κατεστημένο και ίσως φέρει ακόμα τάση για νεύρα και ανατροπές. Στις 11 και στις 12 Αυγούστου, ο Ερμής και η Αφροδίτη αντίστοιχα μπαίνουν στον Λέοντα και αυτό μας βγάζει από τον μεγάλο συναισθηματισμό (επιτέλους!) και μας χαρίζει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και αυτονομία στην αναζήτηση για την χαρά και τον έρωτα.


Ο Ήλιος μπαίνει στην Παρθένο στις 23 Αυγούστου και στις 24 έχουμε μία νέα σελήνη. Αυτή η νέα σελήνη στο ζώδιο της Παρθένου μας υποδεικνύει να φροντίσουμε καλύτερα την υγεία μας, να κάνουμε καλύτερη κατανομή του χρόνου μας και να οργανώσουμε αποτελεσματικότερα τον επαγγελματικό μας χώρο. Ακόμα, κατά κάποιο τρόπο αυτή η νέα σελήνη μας προτρέπει προς κάθαρση και μας κάνει να προβούμε σε συγκέντρωση και αυτοεξέταση.


Στις 29 Αυγούστου το τρίγωνο Δία Ουρανού βοηθάει τα ζώδια του νερού και της γης να μπουν σε ανανέωση και σε πρωτότυπες σκέψεις και τους απελευθερώνει από δεσμούς και φόβους του παρελθόντος.


Τελειώνοντας, και μαζί με μία δόση στοχασμού, θα ήθελα να παραδεχτώ πως νιώθω ότι ένα από τα πιο όμορφα πράγματα στη ζωή μας είναι όταν τολμούμε να βουτήξουμε με αυθορμητισμό στο άγνωστο και αφού βιώσουμε αυτήν μας την εμπειρία συνειδητά να συλλέξουμε μετά το απόσταγμα της εμπειρίας μας και να το μετουσιώσουμε σε μια πιο φιλοσοφημένη θεώρηση της αλήθειας. Αυτό για να γίνει, χρειάζεται να θυμηθούμε και να ξαναθυμηθούμε και να ξαναθυμηθούμε, ναι, οτιδήποτε έχουμε κρυμμένο βαθιά μέσα μας, οτιδήποτε έχουμε απομακρύνει ηθελημένα, οτιδήποτε έχουμε καταπιέσει και οτιδήποτε έχουμε απαρνηθεί ενώ κατά βάθος είναι πολύ δικό μας. Καλό ακόμα είναι να δούμε κατάματα τα συναισθήματα μας, γιατί μονάχα αν τα αντιμετωπίσουμε ακριβώς όπως είναι, και δούμε τα μηνύματά τους τότε γνωρίζουμε τον εαυτό μας καλύτερα. Έτσι αυτομάτως απελευθερώνεται πολύτιμη ενέργεια και μπορούμε να προχωρήσουμε παραπέρα.

Σας στέλνω με όλη μου την καρδιά την ευχή, αυτόν τον Αύγουστο, καθώς βρεθείτε ξαπλωμένοι στην άμμο, νύχτα, με το βλέμμα σας στραμμένο στον φωτεινό και έναστρο ουρανό και με τον ήχο της θάλασσας να σας συνοδεύει ευγενικά, το φεγγάρι να ρίξει φως σε όλη σας την ύπαρξη, σε όλο σας το φάσμα των κυττάρων και να νιώσετε έτσι την ενότητα με το Όλο, με το Σύμπαν, με το πριν από εσάς και με το μετά από εσάς.

ΚΡΙΟΙ Είστε ανεξάρτητα πνεύματα που ζητάτε την χαρά της ζωής αλλά φαίνεται πως το πρώτο μισό αυτού του μήνα σας ωθεί να είστε συνεπείς στις υποχρεώσεις σας και τις διάφορες ευθύνες είτε επαγγελματικές, είτε οικογενειακές. Το βλέπετε αυτό καθαρά γύρω στις μέρες της πανσελήνου, αλλά μετά από τις 11 με 12 Αυγούστου μπορείτε να περάσετε πολύ ωραίες διακοπές. Ο ρομαντισμός είναι δυνατός, θα θελήσετε να ξεπεράσετε τους στεγνούς κοινωνικούς κανόνες και γενικά κρύβονται πολλές ευχάριστες εκπλήξεις γι’ αυτό τολμήστε και εξερευνήστε ότι σας προσφέρεται. 29 με 31 Αυγούστου μην μπαίνετε σε ανταγωνισμούς στον επαγγελματικό χώρο, υπάρχει περίπτωση να χάσετε την εμπιστοσύνη κάποιου συνάδελφού σας ή φίλου σας.

ΤΑΥΡΟΙ Ειδικά τις ημέρες της πανσελήνου θα συναντήσετε ποικίλλες συμπεριφορές στον περίγυρό σας. Με εφόδια σας την πίστη και την ελπίδα θα βρείτε σίγουρα διεξόδους και θα μπορέσετε να ξεπεράσετε οποιοδήποτε βραχυκύκλωμα τυχόν νιώσετε. Επίσης μην ξεχνάτε να παραδέχεστε και να εκφράζετε ότι δεν σας ταιριάζει όσο μικρό και να είναι, αυτό σας βοηθάει να ξεκαθαρίζετε πολλά πράγματα μέσα σας. Με την νέα σελήνη στις 24 Αυγούστου θα βρείτε μια άλλη είδους ισορροπία και θα ευχαριστηθείτε και θα απολαύσετε με μέτρο ότι σας προσφερθεί.


ΔΙΔΥΜΟΙ Πολλά θα σας συμβαίνουν αυτόν τον μήνα και οι διαθέσεις σας και οι καταστάσεις θα αλλάζουν με ταχύ ρυθμό. Στην οποιαδήποτε ένταση μην ξεχνάτε να συγκρατείτε την συναισθηματική σας ισορροπία και να αποδεσμεύεστε. Αν ψάχνετε στόχους ή κάποιο σχήμα για να αλλάξετε την κοσμοθέασή σας τότε, ναι, αυτός ο μήνας είναι η καταλληλότερη εποχή. Το οφείλετε σε εσάς τους ίδιους να ζητάτε κάτι περισσότερο από την ζωή και για να το αποκτήσετε να είστε έτοιμοι να δώσετε κάτι παραπάνω από τον εαυτό σας κατά την διαδικασία αυτή.


ΚΑΡΚΙΝΟΙ Σ΄αυτόν τον μήνα θα ανακαλύψετε ότι όσο τα πάτε καλά και είστε σε καλή σχέση με τον εαυτό σας και την αυτοπεποίθησή σας, τόσο οι σχέσεις με τους άλλους και ο τομέας των οικονομικών σας έχουν πολύ καλύτερες ελπίδες. Γύρω στις μέρες της πανσελήνου μπορεί να συναντήσετε κάποια εμποδιάκια σε πρακτικά θέματα της ζωής σας, μην το βάζετε κάτω όμως, σας παρακαλώ, από τις 24 Αυγούστου μπαίνετε σε μια πολύ πιο δυναμική φάση με πολλά ενδιαφέροντα να σας ενεργοποιούν και να σας δραστηριοποιούν.


ΛΕΟΝΤΕΣ Γύρω στις 7 Αυγούστου θα νιώσετε να αυξάνονται οι υποχρεώσεις σας στον οικογενειακό τομέα, αλλά από τις 11 με 12 του μήνα, ο Ερμής και η Αφροδίτη πάνω σας, έρχονται να σας θυμίσουν τον έρωτα, την ελευθερία έκφρασης και την ανεμελιά (όσο γίνεται με τα πολλά που έχετε περάσει!). Αυτοί οι δύο πλανήτες θα πορευτούν στον Λέοντα μέχρι το τέλος του μήνα με αποτέλεσμα να νιώθετε πιο ελεύθεροι και πιο ανεξάρτητοι. Τώρα, δύο λόγια θέλω να σας πω για αυτήν την πανσέληνο η οποία για εσάς είναι πολύ σημαντική- θα σας θυμίσει το συναισθηματικό τίμημα που χρειάζεται να πληρώσετε για να βάλετε το εγώ σας σε δεύτερο επίπεδο εάν θέλετε να νιώσετε μέρος μιας σχέσης, μιας οικογένειας ή μιας ευρύτερης ομάδας. Απ’ την μια ο Ήλιος θα βρίσκεται σε σύνοδο με τον Κρόνο, και σας κάνει να αποδεχτείτε κάποιους περιορισμούς στους οποίους δεν μπορείτε να έχετε έλεγχο, αλλά από την άλλη αποκτάτε δύναμη και μεγαλύτερη κυριαρχία. Ακόμα η σύνοδος της σελήνης με τον Ποσειδώνα μαλακώνει τα συναισθηματά σας, ίσως να μπερδεύει τον τρόπο που βλέπετε κάποια πράγματα, αλλά θα δείτε μέχρι τις 31 Αυγούστου θα καταφέρετε να ξεχωρήσετε τους πραγματικούς στόχους σας από τις φαντασιώσεις σας.


ΠΑΡΘΕΝΟΙ Γύρω στις μέρες της πανσελήνου ίσως νιώσετε κάποια μεγαλύτερη ευαισθησία, μπορεί να θελήσετε να ασκήσετε κριτική με το παραμικρό αλλά δείξτε αυτοσυγκράτηση και αφήστε την ευγενική σας καρδιά να έχει τα πρωτεία. Γενικά κάποιοι από εσάς θα έχετε την τάση για μεγαλύτερη επαναστατικότητα, θα συμβαίνουν πολλά και δεν θα προλαβαίνετε και θα σας συμβούλευα να έχετε το νου σας στο παρασκήνιο και στο κρυφό. Από την νέα σελήνη, στις 24 Αυγούστου οργανωθείτε, βάλετε τις κατάλληλες προτεραιότητες και συντονιστείτε με νέους στόχους και νέα προγράμματα για την χρονιά που έρχεται. Από τις 27 Αυγούστου η νέα θέση του Ερμή πάνω στο ζώδιό σας, σας βοηθάει να δουλεύει το μυαλό σας ρολόι.


ΖΥΓΟΙ Δεν μπορείτε να κάνετε όλον τον κόσμο γύρω σας ευχαριστημένο, γι’ αυτό θα σας έλεγα να είστε προσεκτικοί στο πως παραχωρείτε τον προσωπικό σας χρόνο προς τους άλλους ενώ έχετε δικές σας ανάγκες και δικά σας σχέδια να προωθήσετε. Αν λάβετε αυτό υπ’ όψιν σας, όλος ο Αύγουστος θα κυλήσει πολύ πιο αρμονικά για εσάς. Από τις 11 με 12 Αυγούστου μέχρι τις 22 Αυγούστου, οι ενέργειες αλλάζουν και η προσοχή σας θα είναι στραμμένη στο ευρύτερο οικογενειακό περιβάλλον, στους φίλους σας και στους συνεργάτες σας. Είστε γοητευτικοί, λαμπεροί και νιώθετε πιο απελευθερωμένοι να εκφράσετε το δικό σας ξεχωριστό στυλ. Στις 26 Αυγούστου μπορεί να αναγνωρίσετε ότι η μοναχικότητα δεν είναι ότι καλύτερο για εσάς, αλλά πολύ σύντομα ανησυχείτε πολύ λιγότερο και τροφοδοτείστε από τον όμορφο εσωτερικό ρομαντικό σας κόσμο, με το τέλος του μήνα να σας αποκαλύπτει νέες διεξόδους και νέες ευκαιρίες.


ΣΚΟΡΠΙΟΙ Εδώ έχετε να αντιμετωπίσετε μία πανσέληνο η οποία φέρνει στην επιφάνεια διάφορα επίμαχα θέματα και μαζί τα συναισθήματα που έχετε γύρω από αυτά. Δηλαδή, μπορεί να νιώσετε μπερδεμένοι ανάμεσα σε δύο κόσμους. Απ’ την μια ο έξω κόσμος και οι υποχρεώσεις σας προς αυτόν, και απ’ την άλλη οι εσωτερικές σας ανάγκες. Αυτός ο μήνας με τις όψεις του Κρόνου, του Ποσειδώνα και του Δία να κάνουν γωνία με τον Ήλιο σας, σας ταλαντεύει μεταξύ του να μείνετε στα ασφαλή όριά σας ή να κάνετε βουτιά σε νέους κόσμους. Προς το τέλος του μήνα η διαίσθησή σας θα δώσει φτερά στις ανάγκες της καρδιάς σας και η ακριβής όψη μεταξύ Κρόνου και Ποσειδώνα θα σας κάνει να δείτε πολύ πιο ξεκάθαρα τα πράγματα που σας απασχολούν.


ΤΟΞΟΤΕΣ (μπεεεεε μπεεεεε μπεεε - ου ου ου ΜΟΥ ΜΟΥ ΖΩΔΙΟ ΖΩΔΙΟ ΜΟΥ ΜΟΥ ΕΓΩ ΕΓΩ ΜΟΥ...μπεεεε) Καταρχάς χαμηλώστε τους ρυθμούς όσον αφορά το άγχος σας και τις δραστηριότητές σας, μην βιάζεστε και μην σκέφτεστε τόσα πολλά το λεπτό. Ο Άρης είναι σε αντίθεση με τον Ουρανό και μπορεί να σας οδηγήσει σε ανατροπές όσο εσείς δεν είστε συνεπείς στις αντοχές του εαυτού σας. Δεν είστε υπεράνθρωποι και γι’ αυτό ένα βήμα τη φορά, με ότι καταπιάνεστε. Η πανσέληνος σας φέρνει νέες ιδέες και ασυνήθιστους ανθρώπους στο περιβάλλον σας, και το μήνυμα του Κρόνου σας συντονίζει με διορθωτικές πράξεις σε τυχόν αδέξιες κινήσεις και δίνει σχήμα και πειθαρχία στον δρόμο για την πραγμάτωση των οραμάτων σας. Η νέα σελήνη στις 24 του μήνα φωτίζει ζητήματα του επαγγελματικού σας χώρου και αυτό με τη σειρά του ίσως αυξήσει τις διάφορες ευθύνες σας.


ΑΙΓΟΚΕΡΟΙ Ο μήνας αρχίζει δυναμικά με όλη την καλή ενέργεια σύμμαχό σας προς την πραγμάτωση των δραστηριοτήτων σας και των επιθυμιών σας. Οι μέρες της πανσελήνου σας κάνει πιο ρεαλιστές όσον αφορά τις οικονομικές σας προσδοκίες. Από τις 11 με 12 Αυγούστου σας απασχολεί να έχουν μεγαλύτερο βάθος και νόημα οι πολύ προσωπικές σας σχέσεις, αυτό θα είναι έντονο καθ’ όλη την διάρκεια του μήνα και είστε πιο έτοιμοι να κουβεντιάσετε τις ανάγκες αυτές. Να έχετε υπ’ όψιν σας πως ίσως κάποιες στιγμές να σας λείπει η σωστή κρίση καθώς προσπαθείτε να ικανοποιήσετε τις συναισθηματικές και σωματικές σας ανάγκες. Από τις 20, και 22 Αυγούστου μεγαλώνει η αισιοδοξία σας και η νέα σελήνη ξεκαθαρίζει την πορεία σας.


ΥΔΡΟΧΟΟΙ Απ’ την αρχή του μήνα το επίκεντρο είναι στις σχέσεις σας, είτε επαγγελματικές είτε προσωπικές. Πριν και γύρω στις μέρες της πανσελήνου, όποτε βλέπετε τη ζωή σας ολοκληρωτικά, σας επηρεάζουν απ’ την μια η πραγματικότητα, απ’ την άλλη οι φαντασιώσεις σας και το ιδεατό και κάπου σας είναι δύσκολο να βρείτε την άκρη. Μην ξεχνάτε να ζητάτε βοήθεια από έναν καλό φίλο όποτε νιώθετε βραχυκυκλωμένοι. Ημέρες που καλείστε να ξεπεράσετε τα εμπόδια είναι 9, 20 και 26 Αυγούστου. Η νέα σελήνη στις 24 Αυγούστου έρχεται να προσφέρει μια ανακούφιση από το άγχος του ευρύτερου σκηνικού της ζωής σας και σας στρέφει την προσοχή στις απαιτήσεις του εδώ και τώρα.


ΙΧΘΥΕΣ Εάν δεν είστε ικανοποιημένοι με την καθημερινότητά σας οι ημέρες της πανσελήνου είναι οι καλύτερες για να οργανώσετε μια απόδραση, μια εκδρομή σε μέρη που σας εμπνέουν. Για κάποιους από εσάς το απρόβλεπτο καραδοκεί γι’ αυτό να είστε ήρεμοι και έτοιμοι για ότι διαφορετικό εμφανιστεί. Η νέα σελήνη στην Παρθένο στις 24 του μήνα σας φέρνει νέες επαφές, νέους ανθρώπους στην ζωή σας, προσωπική και επαγγελματική. Προς το τέλος του μήνα είστε πολύ πιο ευαίσθητοι, μην αντιδράτε έντονα στην οποιαδήποτε κριτική των άλλων, και μπορεί κάπου να κληθείτε να κάνετε μια θυσία, εάν αξίζει βέβαια, στο όνομα της αγάπης.

εεεεε - που πας! μην ξεχνάς να διαβάσεις αυτό!

2 comments:

vasvoe said...

"και αυτό μας βγάζει από τον μεγάλο συναισθηματισμό (επιτέλους!)"

καιρός ήτανε, έχω πλαντάξει στο κλάμα.

Nemertes said...

Λοιπόν θέλω την Λώρα εδώ και τώρα. Να της κάνουμε blog. Είναι ολόσωστη, ζωδιακώς τουλάχιστον. Εύχομαι να γίνει και ουσιαστικώς, γιατί έτσι όπως έχουμε καταντήσει σε αυτή τη ζωή, η σωτηρία μόνο από κανέναν γαμοπλανήτη μπορεί να έρθει...