Wednesday, February 21, 2007

Γιατί η δολοφονία του Βαρθολομαίου μου μάυρισε την ψυχή - μία εκ βαθέων εξομολόγηση

Αν υπάρχει τρία πράγμα που με τσάκισε σε όλη αυτήν την φρικτή ιστορία με το μακαρίτη Bart είναι ότι έσπασε μέσα μου την πίστη σε τρία πράγμα τα οποία αποτελούν ακρογωνιαίες λίθους της Ελλάδας μας, της κοινωνίας μας.

το ένα είναι η ελληνική οικογένεια.

το άλλο είναι το ΙΚΑ.

και το τρίτο και σημαντικότερο είναι η υποκρισία.

...αν δεν μπορείς να έχεις σιγουριά ότι αυτά τα τρία λειτουργούν εύρυθμα, δεν υπάρχει τίποτα για το οποίο να μπορείς να είσαι σίγουρος..

(επίσης να πω ότι το έγκλημα αυτό έλυσε την μεγάλη απορία μου που με άφηνε ξάγρυπνο τα βράδια, γιατί ακόμα δεν έχουμε παραλάβει ούτε εγώ αλλά και κανένας που έχω ρωτήσει, ένσημα ΙΚΑ για το 2006).

12 comments:

BLUEPRINTS said...

μπράβο ρε μωρό, κι έλεγα κι εγώ γιατί δεν μου έχουν έρθει τα ρημαδο-ένσημα ακόμη, έτοιμος για καυγά ήμουν σου λέω... (επίσης αυτό στο αποκάτω για σοβαρό αναγνώστη του blog σου, πλάκα κάνεις έτσι;)

Provato said...

ε λοιπόν σε πληροφορώ ότι δεν κάνω καθόλου πλάκα και λίγο σεβασμό επιτέλους εδώ μέσα το έχουμε κάνει εντελώς στάνη (και λέγε ΑΜΕΣΩΣ γιατί σε εντυπωσιάζει το παράπονό μου περί σοβαρότητας των αναγνωστών του www.provato.gr - συγγνώμη δηλαδή επειδή μιλάω με ελαφρότητα για πράγματα που τα εννοώ σημαίνει ότι είμαι φαιδρός;).

εεεεε; Μπεεεεε;

Anonymous said...

Ypirkse epoxi, esto kai mikri, pou eixes pisti stin evrythmi leitourgia tou IKA???
Milise mou sovara, tha to ektimiso!!
Ontos, no ensima gia to '06 yet, opoios thelei kati as zitisei vevaiosei apo to logistirio tou.

Provato said...

ρε faidraki μην με τσακίζεις τεταρτιάτικα, ειρωνία έκανα με όλους αυτούς που σοκαρίστηκαν με την υπόθεση και ακόμα ασχολούνται... μπεεεε

(thanx for the tip about IKA ensima by the way)

:-)

Anonymous said...

Min sygxizesai kale!!
Mpeeeeeeee!!!!!!!!!

BLUEPRINTS said...

φαιδρός you? never dear, εσύ ο πιο... γμτ δε μου'ρχεται τι από όλα τα πιο να πω πρώτο... α, να ένας πρωτότυπος interactive διαγωνισμός: "χαρακτηρήστε με μια λέξη τον αγαπητό σας προβατάκο"
(Υ.Γ: πάντως ελαφρότητα δεν χαρακτηρίζει ούτε τα "ελαφρότερα" των θεμάτων σου)

P. said...

Μήπως τα ένσημά μας είναι στο πατρικό της παράνομης αγαπημένης? Αλλά ξέχασα... δε δωρίζονται

ΠΡΕΖΑ TV said...

Εμενα απο την αλλη,γιατι με αφηνει παγερα αδιαφορο;;;

Natalia said...

παρακαλώ θερμά το ΙΚΑ να στείλει τα γαμ***να τα ένσημα του 2006 γιατί έχουμε και άλλες δουλειές, μακράν σημαντικότερες του να τυπώνουμε συνέχεια βεβαιώσεις εισφορών...
οι οποίες μάλιστα είναι και εντελώς περιττές, μιας που χάρη στο μηχανογραφικό σύστημα μπορεί ο κάθε ΙΚΑτζής να πατήσει 2 πλήκτρα και τον αριθμό μητρώου του ασφαλισμένου και να δει τα πάντα από 01/01/2002 και μετά!!!
Νισάφι πια!!!

Anonymous said...

Κύριε, επειδή μου φαίνεστε αρκετά σοβαρός θα εκμυστηρευτώ σε εσάς κάτι το οποίο θέλω εδώ και καιρό να πω σε κάποιον αλλά διστάζω. Η ιστορία αυτή έχει συμβεί ξανά (και θα ξανασυμβεί πολύ φοβάμαι). Μάλιστα ένας συμπαθητικό γάλλος συγγραφέας έχει γράψει ένα πολύ συμπαθητικό βιβλίο στο οποίο περιγράφει μια παρόμοια ιστορία με αυτή που συνέβει σε αυτόν τον άγιο άνθρωπο το βαρθολομαίο. Το βιβλίο έχει κυκλοφορήσει και στην ελληνική αλλά μάλον χωρίς μεγάλη εκδοτική επιτυχία, μια και αν το είχαν διαβάσει 5-6, αμέσως θα το είχαν συσχετίσει με τα έργα και τις ημέρες του εκλιπόντος και των παραμενόντων. Είναι το εξής

Σειρήνες ΟΥΜΠΕΡ ΜΟΝΤΕΓΙΕ Εκδόσεις Γνώση

Δεν ξέρω αν είναι τυχαίο ότι το έταιρο βιβλίο του εν λόγω διορατικού γάλλου συγγραφέως το οποίο έχει κυκλοφορήσει στην ελληνική είναι το

Ο δρόμος για την κόλαση είναι στρωμένος με καλές προθέσεις,

το οποίο είναι ακόμη πιο ενδιαφέρον από το πρώτο. Μάλιστα νομίζω ότι τη στιγμή που κάποιος στην Ελλάδα θα κάνει κάτι αντίστοιχο με "τον δρόμο για την κόλαση" ότι τόσο η καθημερινότητα όσο και η ειδησεογραφία στη χώρα μας θα αλλάξουν διαστάσεις και θα γίνουν πιο απολαυστικές.
Ευχαριστώ

Tanila said...

Ax τι καλά! Δεν είμαι στο ΙΚΑ yet!
Και ναι πρόβατε, ΕΙΝΑΙ στάνη εδώ. Τι θα ήταν με ένα πρόβατο μέσα; Σαλόν ντε μποτέ;

Provato said...

blueprints τό έσωσες μωρό μου, το έσωσες... μπεεεε καλημέρα! xxx


φαντάζεσαι holden Να ήταν όντως εκεί τα ένσημά μας. Τέλειο θα ήταν! I would be soooooo proud! καλημέρα! :-)

εσένα πρέζα σε αφήνει αδιάφορο ένα τόσο καυτό και φλέγον και Hot θέμα! αρνούμαι να το πιστέψω... μπεεεεε :-)

νατάλια συμπάσχω και συνυπογράφω το Petition σου! μπεεεεε

ανώνυμε εγώ ευχαριστώ! χαίρομαι που υπάρχει ένα βιβλίο που δείχνει ότι η ιστορία αυτή δεν είναι δα και τόσο να χάσουμε το νού μας. να σας βλέπουμε και να σας διαβάζουμε συχνότερα... μπεεε :-))

τανίλα μπεεεεεεε χαίρομαι για σένα που δεν είσαι στο ΙΚΑ. έχεις και ένα καλό φαίνεται! μπεεεε xxxx